Gæst Skrevet 29. April, 2014 Grundet den dårlige energi herinde, pga. enkelte provokatører der har frit lejde, bare de er velformuleret, -så vælger jeg hermed at holde en pause på ubestemt tid fra Eroguide, syntes mit humør bliver dårligt af at være herinde, ærligt talt. Da jeg startede med at være her, så var det skide hyggeligt og nød og læse indlæg, snakke med pigerne og chatte med folk om de mest mærkelige ting på chatten, var ligesom en del af et fællesskab. Men syntes i den seneste tid at der er kommet flere og flere provokatører til stede, og de får rigtig lang linje af ledelsen (alt for lang) og det er af min opfattelse at de er i mindretal, så hvorfor tager man ikke hensyn til flertallet? Jeg lader min konto stå, og vender nok tilbage, -hvis det en dag vender herinde, men jeg vil simpelthen ikke bruge mere af min energi på at føle mig utilpas, irritereret eller ked af det når jeg læser indlæg der kun har det formål at støde en lyserød en som mig.... Siger tak til alle de skønne mennesker på chatten, de lyserøde for snakken på pm, og ikke mindst tak til alle de søde skønne mænd der har været og besøge mig, -er kun på mobilen fremover, ikke på pm. Hav det godt, og nyd sommeren der er lige om hjørnet.... 12 Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 29. April, 2014 Mega trist Molly Men jeg vælger nok at følge trop af selvsamme årsag... 2 Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 29. April, 2014 Man behøver jo ikke nødvendigvis at være herinde hver dag, flere timer om dagen, som jeg i øvrigt selv er. Jeg hygger mig med pm. og i hyggesnaks afdelingen Men jeg forstår dig godt Molly Det er snart sommer med forhåbentligt en masse sol Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tywin Lannister Skrevet 29. April, 2014 (edited) Molly og Misse, Jeg synes det er forbandet ærgerligt at to, der som jer, bidrager med en masse gode og debatskabende indlæg skal presses ud af nogen der helst vil træde på andres sandslotte. Men jeg forstår Jer godt.. I må begge have en god pause, og forhåbentlig en snarlig tilbagekomst Hilsen "The Hand of The King" Redigeret 29. April, 2014 af Tywin Lannister Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 29. April, 2014 Grundet den dårlige energi herinde, pga. enkelte provokatører der har frit lejde, bare de er velformuleret, -så vælger jeg hermed at holde en pause på ubestemt tid fra Eroguide, syntes mit humør bliver dårligt af at være herinde, ærligt talt. Da jeg startede med at være her, så var det skide hyggeligt og nød og læse indlæg, snakke med pigerne og chatte med folk om de mest mærkelige ting på chatten, var ligesom en del af et fællesskab. Men syntes i den seneste tid at der er kommet flere og flere provokatører til stede, og de får rigtig lang linje af ledelsen (alt for lang) og det er af min opfattelse at de er i mindretal, så hvorfor tager man ikke hensyn til flertallet? Jeg lader min konto stå, og vender nok tilbage, -hvis det en dag vender herinde, men jeg vil simpelthen ikke bruge mere af min energi på at føle mig utilpas, irritereret eller ked af det når jeg læser indlæg der kun har det formål at støde en lyserød en som mig.... Siger tak til alle de skønne mennesker på chatten, de lyserøde for snakken på pm, og ikke mindst tak til alle de søde skønne mænd der har været og besøge mig, -er kun på mobilen fremover, ikke på pm. Hav det godt, og nyd sommeren der er lige om hjørnet.... Er da rigtig ked af at hører om din beslutning molly men respektere da din beslutning. Synes bare det er ærgerligt. At du er så påvirket. men ja respektere din beslutning. ha en fremragende sommer molly. og håber i den grad vi ser dig igen herinde. pas på dig selv søde. og tak for snakkende i chatten KK Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. April, 2014 Kys til Molly. Jeg synes nu du skal blive. Man lærer ret hurtigt at lægge den type indlæg hen i kassen med det der skal med på lossepladsen næste gang. Når de ligger i kassen glemmer man de var til:). Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claesen Skrevet 29. April, 2014 Hey Molly Det sgu brand ærgeligt at høre du vil holde pause og forlade os ( mig ) herinde på eg og chatten, men når det så er sagt så forstår jeg dig dælme godt, og er helt enig der hersker en dårlig stemning rundt over det hele og ja de få provokatøré der er her på siden fylder forbandet meget og får alt alt for lang line, ( en lille opfordring til føre bunkeren om at overveje at stramme op på den tilladelige tone og hvor langt disse provokerende folk / profiler som ikke har andet formål end at provokere og sabotere indlæg måske bør ha væsentlig kortere snor og et vel placeret spark ) håber ikke din pause bliver af flere års varighed men indtil du igen føler for at være her skal du ha alt held og lykke fremover og en kanon go sommer Vh Claes Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 29. April, 2014 Pis kan ikke finde ud af de der smilye ting, men jeg græder 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 29. April, 2014 jeg kan kun sige at jeg forstår Molly til fulde.. og jeg har det på samme måde hvis ikke ledelsen gør noget nu, så holder jeg også op med at være med og lader min konto være til PM brug... og lejlighedsvise jokes hvis humøret er til det.. her var super for et par måneder siden... men at der kan pisses på de lyserøde sålænge man gør det kollektivt og under dække af "højt til loftet" - så kan det faktisk være det samme det må jo være i ledelsens interesse at de lyserøde forsvinder - ellers havde de vel stoppet det.. en chance til - så er jeg også den der følger trop med molly og missen... 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 29. April, 2014 Ja, provokatørerne er begyndt at fylde enormt meget, og nøjagtig som jeg forudsagde, så ender det med at tolerancen af dem - i mangfoldighedens navn - ender med at jage andre på porten. Tonen er blevet barskere og hvis dette får lov at udvikle sig, vil der til sidst kun være plads til de allermest højtråbende. Om det kan kaldes mangfoldighed er nok tvivlsomt. trist at I forlader EG - men også meget forudsigeligt, og det er vist naivt at ro at det stopper her 1 Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 29. April, 2014 jeg kan kun sige at jeg forstår Molly til fulde.. og jeg har det på samme måde hvis ikke ledelsen gør noget nu, så holder jeg også op med at være med og lader min konto være til PM brug... og lejlighedsvise jokes hvis humøret er til det.. her var super for et par måneder siden... men at der kan pisses på de lyserøde sålænge man gør det kollektivt og under dække af "højt til loftet" - så kan det faktisk være det samme det må jo være i ledelsens interesse at de lyserøde forsvinder - ellers havde de vel stoppet det.. en chance til - så er jeg også den der følger trop med molly og missen... men i må gerne pisse på andre hvis i har lyst? Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 29. April, 2014 Trist at du stopper. Nu bliver jeg nok kaldt en røvslikker men det er rart med input fra jer lyserøde. I ser det hele fra en anden vinkel end os mænd og derfor synes jeg i har en masse at bidrage med i debatten. Uden de lyserøde ender det sgu som lidt af en 'sausagefest' 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 29. April, 2014 men i må gerne pisse på andre hvis i har lyst? Tsk. Tsk. Lad nu være med at få en person-fnidder-debat til at blusse op (igen). Hvis du synes der er nogle der pisser på andre, så skal du bare anmelde det til EG-ledelsen. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 29. April, 2014 Trist at du stopper. Nu bliver jeg nok kaldt en røvslikker men det er rart med input fra jer lyserøde. I ser det hele fra en anden vinkel end os mænd og derfor synes jeg i har en masse at bidrage med i debatten. Uden de lyserøde ender det sgu som lidt af en 'sausagefest' så får ledelsen det jo som de ønsker og så er alle glade 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 29. April, 2014 Grundet den dårlige energi herinde... Trist at høre. Der er kun et at sige hertil. Alle ærværdige debattører her på EG, må gøre alt hvad de kan for at få løftet debatten op på et fornuftigt niveau igen. Håber virkelig at se dig igen her på EG. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. April, 2014 så får ledelsen det jo som de ønsker og så er alle glade Jasmin : lad være med at udtale dig om ledelsen og hvad vi vil have eller ønsker.Det er dine tolkninger på det. Du skal ikke udtale dig på vores vegne. Det du skriver er forkert.Ledelsen har i denne streng udførligt gjort rede for problemstillingen '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>Du har dine holdninger, du reagerer på din måde, andre piger reagerer på en anden måde, andre har deres holdninger.Vi har tidligere skrevet at pigerne er velkomne på Eroguide og det er de stadig. At der er nogen der mener at enkelte får for lang snor herinde har de ret til at mene. Men det er ikke ensbetydende med at du skal tolke noget ud fra dette på vores vegne.Det niveau burde selv du holde dig for god til, men der er måske ingen nedre grænse nu, fordi du ikke lige har fået det som du vil have det på Eroguide ? Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 29. April, 2014 Tsk. Tsk. Lad nu være med at få en person-fnidder-debat til at blusse op (igen). Hvis du synes der er nogle der pisser på andre, så skal du bare anmelde det til EG-ledelsen. jamen, det hele her er ikke andet end person-fnidder, mig bekendt handler denne tråd om en som vil forlade eroguiden, fordi eg-ledelsen ikke vil smide en anden person ud. det er da person-fnidder Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. April, 2014 Helt ærligt - Nu er det måske pludselig blevet ledelsen skyld, at man tilsyneladende har svært ved at selektere hvad man gider at læse og hvem man gider at debattere med. Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 29. April, 2014 Jeg vil også holde en længere pause, som starter idag. Egentlig ikke fordi der er nogen, som spreder gylle. Men fordi alle debatterne efterhånden handler om tonen herinde. Måske kigger jeg lige ind, for at lure lidt på Mollys profilbillede. Og hvis jeg skulle få behov for en rask lille skænderi, så vil jeg henvende mig privat i pm til jasmin. Hende og jeg er god for en skænderi om enhver emne. Kan i have en god forår allesammen. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 29. April, 2014 Du har dine holdninger, du reagerer på din måde, andre piger reagerer på en anden måde, andre har deres holdninger. korrekt - og det er min holdning at jeres handlinger eller mangel på samme må være et udtryk for hvad i mener er rigtigt og forkert og at i får det som i ønsker kva jeres måde at gøre tingene på... det er simpelt deduktionslogik og den holdning har jeg jf jeres eget udsagn lov at have og lov at udtrykke sålænge jeg blot holder mig til et sobert sprog.. så det gør jeg så og får omgående besked på at det må jeg ikke..... hmmm for nogen der ikke giver særbehandling så er du/i da godt nok særligt opmærksomme på hvad jeg må og ikke må offentligt... bemærkelsesværdigt 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. April, 2014 Du sidder og skriver hvad ledelsen ønsker og vil have. Selvfølgelig går vi i rette med dig, når du udtaler dig om hvad ledelsen vil have på en forkert måde. Vi kan ikke stå til ansvar for dine luftige fortolkninger. Du har om nogen fået lang snor herinde, også når du har begået personangreb. Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 29. April, 2014 jamen, det hele her er ikke andet end person-fnidder, mig bekendt handler denne tråd om en som vil forlade eroguiden, fordi eg-ledelsen ikke vil smide en anden person ud. det er da person-fnidder Altså, bør vi ikke alle forsøge at dæmpe alt det person-fnidder der har været? At smide yderligere et person-fnidder-spørgsmål ind i en debat-tråd, giver i hverfald ikke mindre person-fnidder. Del dette indlæg Link til indlæg