Hop til indhold

Bj Ålborg Vestbyen.

Featured Replies

Skrevet

Nej, men  hun har skrevet de næste 2 dage her hun en - bloody pussy 

så jeg afventer til efter

Skrevet
Århusman skrev, for 1 time siden:

Nogen som har været forbi denne frækkert?

https://annoncelight.dk/showad/439352

Mener altså jeg tidligere har læst noget om hende via en anden "bruger" 
Vil ikke hænges op på det, men mindes det ikke var en god anmeldelse..

Skrevet
Århusman skrev, for 11 timer siden:

Nogen som har været forbi denne frækkert?

https://annoncelight.dk/showad/439352

Jeg har besøgt hende sidste år, længere nordpå. Da gik hun under navnet Holly, som hun vist stadig bruger. Hun har en del forskellige profiler, og har huseret i Jylland i flere år. Hun har en flot krop, og er sød nok, men en lidt speciel personlighed. Hun er kendt for at aftørre alt med vådservietter, også under blowjob.

Jeg fik 30 mins massage med blow uden. Massage var egentlig bare bløde berøringer med lidt olie. Fint nok for mig. Hendes blow var faktisk rigtigt godt. 

Prøv hende for en lidt anderledes oplevelse, og hendes blowjob

Skrevet

Har været forbi, og svarer på tidligere spørgsmål, måske bare linket til en anden bruger. Se kommentar med link til min original anmeldelse Her

Kort opsummering, alt tørres af, måske endda også afsprittes. 

Det er et billigt blow, bevares, men jeg vil hellere give ellysweet/vicki 100kr mere og få 30 min uden det rengørings pjat... og hendes blow er mindst lige så godt hvis ikke bedre. 

Jeg kommer hvertfald ikke igen ved hende der :unsure: 

• 1 month later...
Skrevet

Nå så blev det min tur til at besøge "Holly" eller som hun præsenterede sig i dag til mig "Jessica"

Jeg havde en yderst god oplevelse hos Jessica, idag, jeg kan ikke genkende rengørings vanvidet som nogen har oplevet tidligere, det var i hvert fald ikke noget hun fandt nødvendigt at gøre mere end en gang på mig med en renseklud.

Jessica var super sød og nem at snakke med, hun gav en fornuftig massage og et dejligt blowjob som afslutning, det var alt i alt en rigtig dejlig 30-40 minutter jeg havde med Jessica, hun er en super flot kvinde, både IRL og på billederne,  og priserne er yderst rimmelig i forhold til det man får. Hvis man leder efter GFE oplevelsen skal man dog kigge andet sted hen.

Så hun får mine varmeste anbefalinger, jeg synes seriøst jer der måske tøver skulle ta og gi hende en chance, for helt ærligt 400 kr for 30 min massage også et BJ med condom (600 kr uden), og betaler man via revolut så er der endda rabat at få hos hende, hun er alle pengene værd ! :)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.