Hop til indhold

Randers Rabat %%%%

Featured Replies

Skrevet

Jeg synes jeg kan kende billederne, men teksten er anderledes.

Hende jeg besøgte i nordbyen var vist tysker, det var ikke nogen udpræget fornøjelse og hun var noget dyrere, men hendes massage ser tillokkende ud

Skrevet
Skrevet

Har besøgt hende og her er min anmeldelse

https://www.eroguide.dk/forum/topic/202306-mærkelig-oplevelse-ved-tysk-godte-i-aalborg/

Alt i alt en underlig oplevelse.. fik tørret min pik konstant og måtte ikke engang røre kondomet før det også blev tørt af.. nu når jeg tænker tilbage er jeg også rimelig sikker på at den blev afsprittet inden blow. Jeg tog et bad som altid inden vi gik igang...

Pigen er nu meget sød, men helt klart tosset med renlighed. Nogle vil nok værdsætte det, mig inkluderet, men sku ikke på det plan.

Ville ikke komme igen, på trods af hendes bryster var fra en anden verden :lol:

Edit: Kan se at det link du linker matcher det i min ammeldelse. En anden gang så søg lige på linket på google med "eroguide >link<", så finder du anmeldelser og undgår at vente på svar ;)

Redigeret af skinkelynet32
Yderligere info og tip

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.