Hop til indhold
Unifyr

Første gang hos GP - søger svar på “dumme” spørgsmål

Recommended Posts

Hej!

Jeg har booket min første gang hos en GP i morgen og jeg glæder mig helt sindssygt!

Det kommer til at foregå på et hotel som hun giver mig nærmere besked om et par timer inden den aftalte tid.

Da det er min første gang har jeg et par spørgsmål, som jeg håber jeg kan få svar på herinde.

1. Hvornår ville det være passende at stå foran døren til værelset og banke på? På slaget, 10 minutter før, 5 minutter?Jeg vil gerne være i god tid, men heller ikke i FOR god tid. 

2. Jeg regner med at blive bedt om at tage et bad. Forventer pigen at man kommer ud af badeværelset igen helt nøgen? At tage tøjet af er, for mig, en del af forspillet. Jeg ved spørgsmålet virker dumt, men tankerne kører rundt i hovedet pt.

3. Jeg kan have en tendens til at komme for hurtigt, og er virkelig bekymret for at jeg kommer efter 2 minutter og står med 58 minutter igen. Hvad gør glædespigen når dét sker, eller hvis man har problemer med at blive hård? 

Jeg tænker, at det sikkert er ting som giver sig selv intuitivt, eller hvis man har prøvet det før, men da jeg allerede er pissenervøs håber jeg, at I vil bære over med mig og skære tingene ud i pap, så jeg kan få ro på:)

På forhånd tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Unifyr

Hermed svar fra mig som har OK erfaring og vel besøgt 6 GP'ere og nogen af dem 6 og 3 gange <3

1) Jeg står der normalt på klokkeslettet eller 1-2 min før - pigerne har tit lige et kort vindue inden de er klar til næste kunde så det skal man respektere :)

2) Jeg tager altid et bad hjemmefra og sørger for at alt er rent og godt! Hvis jeg skal tisse eller på toilet efterfølgende bruger jeg lige et par vådservicetter for at rengøre helt. På med noget lækkert deodorant lidt rundt omkring, børste tænder og evt noget V6 tyggegummi. Jeg ville da forlade badet nøgen og vise at jeg var klar :wub:

3) Tja det kan man jo ikke styre hvis det går lige hurtigt nok, snak med hende - hun har sikkert nogle triks som kan hjælpe - ellers er det jo bare at snakke lidt efterfølgende og så opstår der sikkert begejstring igen og du får en tur mere :wub::wub:

Jeg er også altid lidt nervøs - drikker nogen gange lige en øl inden. Køber en rose eller en blomst til pigen, evt lidt chokolade - du finder på noget

God fornøjelse og håber du kan bruge det til noget - der er ikke noget at være nervøs for

- når først man er igang med kommunikation og ser hinanden plejer tingene bare at ske af sig selv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej 

du får det lige fra en GP’s synspunkt. 

1. så tæt på slaget som muligt, eller skriv til hende at du er der og venter hvis hun er klar før

2. Spørg hende hvad hun foretrækker. Nogle foretrækker du har badet hjemmefra, andre at du gør det på stedet. Bader du der, synes jeg du skal komme nøgen ud/I boksershorts. Ville synes det var lidt mærkeligt hvis en gæst tog alt sit tøj på igen efter bad. Tror du er ligeglad med afklædningen af dig selv når du først er der ;) 

3. Du kan evt. spørge om hun tilbyder massage og starte med det.  Det vil også få dig til at slappe mere af. Du kan også bruge tid på et langt forspil til hende. Kommer du hurtigt, ville jeg nusse og snakke lidt hvis gæsten ønsker dette og spørge om du kan flere gange/vil forsøge mere når du har sundet dig lidt. Og handle udfra det. Du kan evt. spørge om i skal tage et bad samme, give/modtage massage, 

tror du skal betragte 1. Gang som en prøve gang. Lad være med at have så høje forventninger til dig selv og sexen, men se det som en oplevelse. 2. Og 3. Gang bliver nok bedre og nemmere ;) 

vi tænker ikke noget negativt om jer hvis i kommer hurtigt, har præstationsangst eller lign. Det er fuld forståeligt. Vi har også haft vores 1. Gang hvor vi var mega nervøse 

Redigeret af Pink Peach

Del dette indlæg

Link til indlæg
Unifyr skrev, for 1 time siden:

1. Hvornår ville det være passende at stå foran døren til værelset og banke på? På slaget, 10 minutter før, 5 minutter?Jeg vil gerne være i god tid, men heller ikke i FOR god tid.

Jeg er der altid i god tid, ca 10 minutter før, så skriver jeg til hende jeg er fremme og klar når hun er, også venter jeg til hun skriver, hvilket værelse hun er på og at jeg må komme ind.

Jeg er der i god tid fordi der jo kan ske uventede ting i trafikken, så hellere lidt for tidligt end for sent.

Redigeret af Noob2025

Del dette indlæg

Link til indlæg
Unifyr skrev, for 2 timer siden:

2. Jeg regner med at blive bedt om at tage et bad. Forventer pigen at man kommer ud af badeværelset igen helt nøgen? At tage tøjet af er, for mig, en del af forspillet. Jeg ved spørgsmålet virker dumt, men tankerne kører rundt i hovedet pt.

3. Jeg kan have en tendens til at komme for hurtigt, og er virkelig bekymret for at jeg kommer efter 2 minutter og står med 58 minutter igen. 

1 vær på stedet 5-10 minutter før, send en besked at du er klar hvis hun er.

2 hvis hun tilbyder dig et bad, sig ja det er god stil, hvis hun vil med kan det være en god måde at bryde isen på.

3 den vigtigste, fra personlig erfaring kan det første skud sidde lidt løst, så hvis du har en formodning om at det er tilfældet, så vil jeg anbefale dig at fokusere på det orale til hende, det giver dig tid til at få ro på nerverne og hende varmet op, og når pulsen er faldet ned så kan du gå over til den mere sjove del.

Bare husk, nogle gange møder man en som går meget hårdt efter en udløsning og det betyder ikke nødvendigvis at du har gjort noget forkert, men hende besøger du så bare ikke en anden gang. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gode råd de andre har givet, men ærligt så var jeg mega nervøs første gang og det hjalp utrolig meget at sige det. Kunne huske hun beroligede mig og vi tog det langsomt og dermed var det også utrolig godt. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

1. Som mange skriver, så vær der en 5 minutter før ish, så sender du hende en sms om at du er her og hun bare kan skrive når hun er klar. Og især når det er første gang så lad endelig vær med at komme i alt for god tid. Så får du bare kørt dig selv alt for meget op. Kom i passende tid, så du undgår at skulle stå ude på gaden og tænke alt muligt.

2. Plejer at tage den store tur der hjemme. Synes også lige det er god stil at have klippet sine negle og børste tænder. Så kan du altid lige tage en hurtig skyller når du er fremme, og så ellers bare tage dine underbukser på når du er færdig, eller bare gå nøgen ud. Kommer lidt an på hvor blufærdig man er.

3. Giv hende noget oralsex, få en massage inden, hav lidt længere forspil. Hvis du har bestilt en time, så plejer det også at være med to udløsninger. Ellers så onanere nogle time inden, og tag lidt af presset selv. 

Og ellers så fortæl pigen du skal møde at det er første gang, så tænker jeg det kan tage lidt af nervøsiteten. 

Redigeret af LK12345

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pink Peach skrev, for 5 timer siden:

Hej 

1. så tæt på slaget som muligt, eller skriv til hende at du er der og venter hvis hun er klar før

2. Spørg hende hvad hun foretrækker. Nogle foretrækker du har badet hjemmefra, andre at du gør det på stedet. Bader du der, synes jeg du skal komme nøgen ud/I boksershorts. Ville synes det var lidt mærkeligt hvis en gæst tog alt sit tøj på igen efter bad. Tror du er ligeglad med afklædningen af dig selv når du først er der ;) 

3. Du kan evt. spørge om hun tilbyder massage og starte med det.  Det vil også få dig til at slappe mere af. Du kan også bruge tid på et langt forspil til hende. Kommer du hurtigt, ville jeg nusse og snakke lidt hvis gæsten ønsker dette og spørge om du kan flere gange/vil forsøge mere når du har sundet dig lidt. Og handle udfra det. Du kan evt. spørge om i skal tage et bad samme, give/modtage massage, 

tror du skal betragte 1. Gang som en prøve gang. Lad være med at have så høje forventninger til dig selv og sexen, men se det som en oplevelse. 2. Og 3. Gang bliver nok bedre og nemmere ;) 

vi tænker ikke noget negativt om jer hvis i kommer hurtigt, har præstationsangst eller lign. Det er fuld forståeligt. Vi har også haft vores 1. Gang hvor vi var mega nervøse 

Ved du tager dig godt af dine kunder 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når hun skriver sin adresse - og hvis hun vil have forudbetaling - så lov mig, at du dropper det og tager på McDonalds - mens du spiser din menu, finder du en anden pige 

jeg håber du skal på McDonalds, efter dit besøg - hvor du skriver en anmeldelse af dit besøg.

ps. Fordi jeg skrev det første, er at du er ny, og 99% af gangene der er forudbetaling, stopper kontakten der, da det er svindel - så nu er du advaret

pøjpøj og god tur

Redigeret af fræk6

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, for 9 timer siden:

Når hun skriver sin adresse - og hvis hun vil have forudbetaling - så lov mig, at du dropper det og tager på McDonalds - mens du spiser din menu, finder du en anden pige 

jeg håber du skal på McDonalds, efter dit besøg - hvor du skriver en anmeldelse af dit besøg.

ps. Fordi jeg skrev det første, er at du er ny, og 99% af gangene der er forudbetaling, stopper kontakten der, da det er svindel - så nu er du advaret

pøjpøj og god tur

Kunne ikke skrives bedre 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Unifyr skrev, for 18 timer siden:

Det kommer til at foregå på et hotel som hun giver mig nærmere besked om et par timer inden den aftalte tid.

Det kan selvfølgelig være, at alt er som det skal være, særligt hvis det er en pige, som er godt anmeldt her på EG, men vær opmærksom på det, som @fræk6 skriver.

Hvis du får at vide, at pigen “lige sender en for at hente pengene”, så er du også i gang med at blive snydt. Du får så et værelsesnummer, hvor pigen angiveligt befinder sig, mod at du skal aflevere pengene til vedkommende. Problemet er bare, at der ikke er nogen pige på det værelse, du bliver sendt hen til, og personen du har afleveret dine hårdt tjente penge til, er over alle bjerge.

Der er gode råd fra mange i forhold til dine tre spørgsmål. Lyt især til @Pink Peach, for hun ved nok bedst, hvad piger foretrækker.

(K)ærligMand skrev, for 18 timer siden:

Jeg er også altid lidt nervøs - drikker nogen gange lige en øl inden.

Du har mange gode pointer i dit svar til @Unifyr, men ikke lige det her. Har man behov for at dulme nerverne med noget alkohol, så vælg noget andet end øl, for det kan nemt lugtes. Især, når I er så tæt på hinanden, som man jo er med en GP. Og pigen ved jo ikke, om du kun har fået en enkelt eller flere, og en del piger modtager ikke berusede gæster. Så det er ikke for at være puritaner, men det ville jo være ærgerligt for begge, hvis man blev sendt hjem med uforrettet sag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pink Peach skrev, den 1.12.2025 at 14:55:

Hej 

Nu har jeg også kastet mig ud i mit første besøg hos en GP og står med rigtig mange spørgsmål både nogen der er besvaret her samt andre 

1. Nu var der en der nævnte at man kunne købe en rose eller nogle blomster til hende måske en lille æske chokolade.
Men jeg vil gerne høre fra en GP's synspunkt om det er god stil og kan hjælpe med at sætte en afslappet stemning eller om det kan være en smule akavet og for meget når man ikke kender hinanden eller hvad er dit syn på dette? 

2. Så køre mine tanker også lidt på det at GPeren ikke har godkendt det her der dukker op så selvom det nok kunne være værre så er jeg jo ikke nogen model.. men det kunne jo være bedre så det kunne måske være at hun tænker "uha det der... nej tak. Men nu er det aftalt så lad os få det overstået? Eller?

Og så 3. Bare general nervøsitet for hvordan man lige bedst griber situationen an og om der er nogle tips til hvordan man kan forbedre sig og hvad i som GPer sætter pris på?

Tak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thai-lover30 skrev, for 40 minutter siden:

Nu har jeg også kastet mig ud i mit første besøg hos en GP og står med rigtig mange spørgsmål både nogen der er besvaret her samt andre 

1. Nu var der en der nævnte at man kunne købe en rose eller nogle blomster til hende måske en lille æske chokolade.
Men jeg vil gerne høre fra en GP's synspunkt om det er god stil og kan hjælpe med at sætte en afslappet stemning eller om det kan være en smule akavet og for meget når man ikke kender hinanden eller hvad er dit syn på dette? 

2. Så køre mine tanker også lidt på det at GPeren ikke har godkendt det her der dukker op så selvom det nok kunne være værre så er jeg jo ikke nogen model.. men det kunne jo være bedre så det kunne måske være at hun tænker "uha det der... nej tak. Men nu er det aftalt så lad os få det overstået? Eller?

Og så 3. Bare general nervøsitet for hvordan man lige bedst griber situationen an og om der er nogle tips til hvordan man kan forbedre sig og hvad i som GPer sætter pris på?

Tak :)

Jeg synes små gaver er fint. Som chokolade eller blomster. Jeg bliver glad for det og synd det er rigtig sødt. 
det er dog ikke noget jeg forventer, så bliver heller ikke skuffet hvis jeg ikke får noget. Jeg får jo en ret høj timepris, som jeg ved er en stor udgiftspost for de fleste. 

Personligt er jeg ligeglad med udseende. Men jeg er også sapioseksuel, så måske ikke den helt rigtige at spørge på det punkt. Men tror nu alligevel de fleste GP’er er enige med mig i at så længe hygiejne og opførsel er i orden, så er det lige meget med udseende. 

det bedste du kan gøre for dig selv og GP er at få kommunikeret dine ønsker på forhånd. Få aftalt hvad du må og ikke må, og husk at følge det. Er du meget nervøs så fortæl hende der og bed hende tage styringen. Tag det som en oplevelse, og lad være med at have store forventninger til første gang. Jo flere gange du prøver det, desto mindre nervøs bliver du forhåbentlig ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fik måske formuleret mig lidt dumt, min timepris er ikke høj sammenlignet med andre danske GP’er, der er den nok mere i den lave ende :lol: mente bare at det er en dyr fornøjelse at besøge GP’er generelt :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey @Thai-lover30

Det var nok mig der skrev om blomster og chokolade 

Jeg har endnu ikke oplevet at pigen IKKE bliver glad for at man møder hende med en buket røde roser og evt et lækkert hjerteformet stykke chokolade <3

Ved du hvad - det er jo en bagatel i budgettet for besøget - i hvertfald hvis man booker en time som jeg gør for det meste

Nervøsitet er en helt naturlig ting - har også altid sommerfugle i maven - især hvis det er en ny GP'er som jeg skal møde

Det plejer at gå over med snak, en mundfuld vin hvis hun er med på det og ellers fornemmer hun lidt nervøsitet og tager stille og roligt teten på mødet

Derfra plejer tiden egentlig bare at gå ALT for hurtigt :wub:

God fornøjelse!

Redigeret af (K)ærligMand

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thai-lover30 skrev, for 20 timer siden:

Jeg må indrømme, at jeg ikke kunne drømme om at købe en gave ud over det, jeg betaler for en times hygge.

Var det en, som man havde et fast forhold til fx en elskerinde eller sugarbabe, så vil det være noget andet.

Jeg er ikke det mindste i tvivl om, at jeg ikke ligefrem er en adonis. Tværtimod er jeg en mand over 50, bleg, behåret og med en topmave, og det er vist mange år siden jeg trænede og havde muskler. Så det hele er nok lidt slattent. Så jeg er ret overbevist om, at glædespigen ikke ligefrem tænker "wow han er lækker".

Men når det er sagt, så er det jo professionelle kvinder, der jo nok har mødt lidt af hvert, og de har sikkert også haft kunder der var mindre attraktive end jeg.

Nu søger jeg jo normalt en stille og rolig kæresteoplevelse, hvor jeg kan gå på opdagelse i hendes krop, få suttet min pik, få redet min pik og så gerne også lige lidt missionær. Så er jeg tilfreds. Jeg behandler kvinder pænt og med respekt.

For et par måneder siden havde jeg besøg af en ung rumænsk kvinde på mit hotelværelse. Ganske sød og lækker. Jeg kunne snildt have været hendes far ... også selv hvis hun havde 5 ældre søskende. Efter en hyggelig stund med blid sex talte vi jo lidt sammen. Her sagde hun, at det netop er mænd som mig, som de gerne vil have som kunde. Ikke fordi det var 50årige mænd, hun ville have, men derimod mænd, der er søde og rare, stille og rolige og behandler dem pænt og ikke ønsker alle de særlige ydelser som anal, deepthroat, CIF, CIM og lignende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@ensomfyr Tja - sådan er vi jo så forskellige

Grunden til at jeg lige bruger de 50,- kr på lidt roser og evt 20 kr på chokolade er fordi jeg har MEGET stor respekt for det de dejlige piger gør og sætter MEGET stor pris på det også <3

Hvem ved om det har været en lorte dag og med underlige klienter eller ingen o.s.v.

Jeg besøger også tit den samme GP mange gange for at lære hende bedre at kende og det synes jeg kan noget helt specielt

God aften derude - lyder til at du har haft @JessyAalborg på besøg :wub:

Redigeret af (K)ærligMand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...