Hop til indhold
McLovin

Sex uden for en dobbelt seng (udendørs): hvem tilbyder det?

Recommended Posts

For år tilbage forbigik jeg desværre den glædespige som tilbød sex i Fælledparken. Har haft mange søvnløse nætter pga det :D

Siden da er det lykkes at få koordineret med en enkelt glædespige at ha sex i det lokale fitness lokale. Hun var fra Jylland og efter eget udsagn, ligeglad med om vi blev opdaget da hun ikke kendte nogen i området

Så har der været en håndfuld frække stunder uden for soveværelset med kærester / flirts igennem årene. Det giver bare et kick at ha' sex andre steder end vante omgivelser. 

Er der nogen glædespiger i hovedstadsområdet I har kendskab til, som tilbyder sex uden det er bagved fire vægge og i en dobbeltseng: skov, park, natur, bagsædet af en bil etc.?

Ja det er et tillidsspørgsmål: både ift. sikkerhed og diskretion. Men nu har der jo været få som har tilbudt det og jeg har selv været heldig en enkelt gang, så det kunne jo være jeg kunne være heldig igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et solcenter vil da også være en frisk løsning... Hvis det ikke var fordi jeg aldrig har læst en positiv anmeldelse af første nævnte.

Og nr.2 er simpelthen for gammel og utiltalende efter min smag.

Hva fanden, man kan jo ikke møde elfer i skoven hverdag :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
McLovin skrev, for 2 timer siden:

Og nr.2 er simpelthen for gammel og utiltalende efter min smag.

Kan du være lidt mere specifik til dine kriterier for alder, højde, bryster, vægt og hvad der nu ellers er vigtigt for dig?

og i hvilket geografisk område søger du? Vil du uddybe hovedstadsområdet?

Redigeret af Hr Lille Niels
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 7 timer siden:

Citat fra Tøsen2024 Jeg mødes IKKE i bil, lastbil/køretøjer, udendørs, og på toiletter osv. - Så det tilbydes IKKE!

Det var nu Solcentret, jeg henviste til:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Hr Lille Niels det er ikke fordi jeg har de store kriterier til udseendet. Udfra billederne kunne "Tøsen2024" godt være en kandidat, men hun har simpelthen fået for mange blandet roser igennem tiden jeg har set hende aktiv. Og nummer 2 nævnte fanger mig blot ikke. Alle som elsker lidt frisk luft er velkomne til at bruge henvisningerne. For mit eget vedkomne foretrækker jeg mellem midt 20 til slut 30.

Er selv fra Amager, men mig bekendt er Amager Fælled primært til møder hvis du ønsker at udforske dit eget køn :D

Jeg kommer og begår mig ikke i dogging miljøet, så jeg har ingen erfaringen med hvilket spots som er oplagte til formålet. Har blot erfaret at sex udendørs kan være en skøn oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

God blowjob i skoven, om de kører ud om vinteren ved jeg ikke. Når jeg tænker tilbage ville en kold november eftermiddag nok ikke være samme oplevelse som i august.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...