Hop til indhold

Recommended Posts

Nej, jag skulle inte komma på tanken att ta kontakt. Det är två varningsflaggor som pekar på trakasserier (chikane):

1 - e-postadressen.  Det är mycket troligt att den är målet - att fylla upp den med e-post från sexhungrande män. Många av dessa förmår inte skriva respektfullt.

2 - Ingen bild.  Anledningen är uppenbar, dels att publicerar man utan tillstånd bilder av någon i förment sexuellt syfte, begår man ett brott som polisen prioriterar, och med ganska stränga påföljder (straf). dels kan det vara att postaren helt enkelt inte har någon bild på sitt offer.

Redigeret af Chibi
komplettering

Del dette indlæg

Link til indlæg

Om det er chikane på pigen eller ægte ved jeg ikke 100% endnu. Men telefon nummer og mail er til samme person. Og ikke et taletidskort. En nystartet pige eller en som kun gjorde det midlertidigt ville nok ikke bruge sit ægte telefon nummer. Så peger mest på chikane. Jeg tænker at sende en høflig besked pige til pige og advare hende. Så hvad der højst sandsynligt er et ofer kan få det anmeldt og stoppet. Skal nok holde Jer opdateret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 21 minutter siden:

Om det er chikane på pigen eller ægte ved jeg ikke 100% endnu. Men telefon nummer og mail er til samme person. Og ikke et taletidskort. En nystartet pige eller en som kun gjorde det midlertidigt ville nok ikke bruge sit ægte telefon nummer. Så peger mest på chikane. Jeg tænker at sende en høflig besked pige til pige og advare hende. Så hvad der højst sandsynligt er et ofer kan få det anmeldt og stoppet. Skal nok holde Jer opdateret. 

Jeg er fuldstændig enig og har spottet de samme ting så tænker det er chikane :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 17 minutter siden:

Og så var annoncen væk. 
Intet svar fra pigen endnu. Men min besked kan være druknet i mængden af beskeder. 
Måske chikanøren så det var blevet afsløret. 

Annoncen er stadig aktiv,jeg har lige kigget på den ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Buller49 skrev, for 1 minut siden:

Annoncen er stadig aktiv,jeg har lige kigget på den ..

Den er redigeret, mail mangler blandt andet 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...