Hop til indhold
Aarhusbanditten

Alexandra i Aarhus, vidunderlig skøn dansk pige…

Recommended Posts

Mit første besøg vis denne skønne pige, og absolut ikke det sidste.

https://annoncelight.dk/showad/437302

Havde luret på hende gennem tid, og i dag lykkedes det så at få en aftale.

Der er mange profiler der slår sig op på at være dansk, og så være udlændinge gamle piger.., men nej, Alexandra er pæredansk, med den skønneste krop, wow, og bedst af alt, hun er så sød og giver den skønneste sex…., hvorfor har jeg ikke været her for længst…

Kommer ind og ser skønheden, og bare hendes første sætning og imødekommenhed gør jeg bliver helt varm. Køber fransk uden som ekstra, hvilket var rigtig godt givet ud, for wow hun kan sutte pik:-)

Smider tøjet og siger jeg kommer lige fra badet, og vi starter med dybe tungekys, ikke de små tantekys man møder nogle steder, nej virkelig gode kys som var det din egen kæreste…, så går hun på knæ, og spørger om ikke jeg vil med over til spejlet.., I guder et syn…, at se hende slanke krop, den lækre strittende røv, alt i mens jeg får det dejligste blow, med lidt gag, spyt og det er bare så frækt.

sætter mig lidt efter ned på senge og trækker hende op at stå, hendes flotte bryster forkæles med min tunge, sagte og blidt som hun har bedt om, da de nyligt er hjulpet på vej. De er dog super flotte…, nå op i sengen og jeg vil smage hende, hun foreslår en 69, og hun sænker sin velsmagende lækre ungpigefisse ned over mit ansigt…, alt imens jeg igen kan mærke hendes læber sutte så dejligt på min pik…..

Gummi på banditten, og hun sænker sig ned over mig og ridder mig frækt med de frækkeTe små støn af velvære, ind i mellem lægger hun sig ind over mig, og vi kysser igen dybt….., hun siger jeg bør tage hende bagfra, for det er feækt, og igen i tudet et syn først at slikke hende mens hun stritter med røven og senere trænge op og kneppe hende….., alting har en ende, men jeg når at vende hende og tager hende til slut i missionæren, og kommer dybt oppen hende…..

Prøvet mange, men denne skønne pige faldt jeg pladask for, og jeg er sikker på, at jeg vil komme tilbage igen og igen…., havde jeg været 20 år yngre havde jeg tilladt mig at blive forelsket, men er blot taknemmelig for, at have mulighed for at købe en stund af hendes tid, for hvor var det dejligt:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt og aldeles enig! Har været der et par gange og hun er nok den lækreste gp derude :) Og så hun ung, dansk og bare rigtig sød :)

Hvis man elsker at slikke fisse må man ik snyde sig selv her, mage til lækker lyserød lille dessert skal man lede længe efter :)!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhusbanditten skrev, for 11 timer siden:

hendes flotte bryster forkæles med min tunge, sagte og blidt som hun har bedt om, da de nyligt er hjulpet på vej.

Kære, kan du venligst forklare lidt mere her.
Er brystet blevet fuldstændig rekonstrueret?
Fordi da jeg besøgte hende i Aarhus For flere måneder siden.Hendes bryster var mindre, end de ser ud nu.Jeg kan huske hende rigtig, rigtig godt, og hun havde billeder ved siden af sin computer.Med et klart udsyn til ansigtet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...