Josefinesunshine 48 Skrevet 27. November ✩⋇⋆✩ Hot Hot Hot ✩⋇⋆✩ Så er vi klar til at åbne op for naughty posen med et nyt jule hold. I form af et bragende hot jule party på PG. Dine værter er: Majse, Vica & Josefine Sunshine. Som vil afstresse jer, og inviterer til et frækt, vådt Jule GB med 3 liderlige nisse piger. Som vil få jeres krop til at gå i jule chok (på den bedste måde). Der vil være sex på kryds og tværs, lesbisk show, kys, og meget mere. Mon I kan holde til det? Vi glæder os i hvert fald til at se jer frække jule-mænd, spændt op til lir! Sted: Pussy Galores Lyngbyvej 231A, 2900 Hellerup Tidspunkt: Tirsdag d. 16. Dec25. Kl: 12.00-14.30. Dørene åbner 15 min før, hvor du er velkommen til at checke-in. Og få et bad. Pris: 2500,- for 2,5 timers gangbang med 3 frække nisse piger, med indlagt pause( snacks + drikkevarer) Kontant betaling ved ankomst. Tilmelding: Til Josefine Sunshine. Via: [email protected] eller på +45 52700479 Skriv gerne, at du ønsker at booke en plads til Jule GB d. 16. december, samt dit navn og alder. Vi glæder os til at se jer! Mange frække jule hilsner fra os. ALT ER MED KONDOM & ALTID KUN SIKKER SEX! 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 1023 Skrevet 27. November Er der nogle af pigerne som tilbyder anal til dette gb? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eatme 13 Skrevet 1. December Er det OK at tage egne kondomer med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kurtjo 21 Skrevet 2. December Arrangementet er super spændende og lækkert. Det bliver helt sikkert en hot oplevelse. Desværre lidt tidligt, og vanskeligt at nå. Øv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1695 Skrevet 4. December Er der nogen der har hørt tilbage om dette arrangement, har skrevet en mail og sms, uden at have hørt noget tilbage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 1023 Skrevet 4. December Jeg har også et udestående spørgsmål som jeg har sendt på mail. Måske @Josefinesunshine kan hjælpe med et svar? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 510 Skrevet 4. December ½angel skrev, for 6 timer siden: Er der nogen der har hørt tilbage om dette arrangement, har skrevet en mail og sms, uden at have hørt noget tilbage? Ja. Jeg har. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1695 Skrevet 4. December McLovin skrev, for 2 timer siden: Ja. Jeg har. Okay, tak for svar. Måske man er blevet fravalgt eller der allerede var nok, har i hvert fald ikke hørt noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg