Medaltrespekt 5 Skrevet for 2 timer siden Hej. Jeg har i stykke tid overvejet at deltage i et gangbang da jeg syntes det lyder frækt. Men jeg kan ikke lade vær med at tænke på hvordan det faktisk er når man står i situationen. jeg forestiller mig bare en masse mænd, med deres pik i hånden som kigger lidt ned i jorden, og undgår øjenkontakt eller bare kigger på kvinden. sker det at der er en hyggelig stemning med en lille joke hist og her, eller er det bare stille med fuld fokus på at kneppe kvinden? Jeg er selv en ældre herre, og forestiller mig også at de fleste der deltager er 40+. Er det sådan det er i virkeligheden, eller er det bare noget jeg forestiller mig. Kommer der nogensinde ungkarle? har i nogensinde mødt nogen i kender? Eller har I nogensinde mødt nogen til et gangbang som i efterfølgende har spottet i offentligheden? giv endelig jeres besyv, og fortæl mig om hvordan det reelt er til gangbangs. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JoeR 6 Skrevet for 1 time siden Der kommer alle typer til GBs. Jeg har deltaget i nogle stykker og synes at der som regel er en rigtig god stemning. Nogle gange er der jokes og lidt snak, men der er mest fokus på at knalde igennem. Jeg vil anbefale at give det et skud, hvis det er en idé der tænder dig. Det kan godt være lidt akavet lige til at starte med, men alle er der jo for det samme - så det går hurtigt over. Samme logik må følge, hvis man skulle møde nogen man kender - det har jeg dog aldrig selv været ude for. Der er mest fart på i starten, hvor alle er friske med stive pikke, men efter lidt tid er der ofte mere plads. Så alle kommer til - også de mere forsigtige, hvis det er noget du har spekuleret på. Alt det sagt, så skal man dog ikke være bleg for lidt hudkontakt med andre mænd - især ikke hvis der er DP involveret. Men her bestemmer man jo også selv hvad man vil være med til. Jeg kan kun anbefale at forsøge GB. /JoeR 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 479 Skrevet for 1 time siden Oplevelsen kan svinge lige så meget som til 1:1 møder. Det kan være en virkelig sjov og fræk oplevelse. Grænseoverskridende på den positive måde. Såvel som det omvendt kan være super akavet eller en oplevelse som ikke helt lever op til det forventede. For mig fungere det bedst hvis der er 2 plus kvinder, så der er større chance for at flere er optaget. Hvis jeg føler mig betragtet når jeg knepper, for at den næste kan komme til, så har jeg svært ved at nå i mål eller begejstringen ryger. Når det så er sagt, uden jeg har oplevet noget M/M action til diverse gangbangs, så skal du ikke ha berøringsangst for hud til hud kontakt med andre mænd. Ift deltagere (jeg er selv slut 30), så ligger alderen imellem de 30 og op til de 60+. Jeg har endnu ikke oplevet helt unge knægte som lige skal give den max gas i kanin mode endnu. Og nej jeg har aldrig mødt nogen jeg har kendt. Hverken andre deltagere eller kvinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg