Grinebideren 35 Skrevet for 3 timer siden Hejsa Hvordan sender man en privat film på ca 1 GB over internettet til en anden person ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 255 Skrevet for 3 timer siden Jeg bruger WeTransfer, når jeg skal overføre store filer, men har dog aldrig nået op i nærheden af 1 GB. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigK 0 Skrevet for 3 timer siden Kan du uploade til drev på Google og dele den derfra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1345 Skrevet for 2 timer siden Grinebideren skrev, for 25 minutter siden: Hvordan sender man en privat film på ca 1 GB over internettet til en anden person ? Der er flere måder og tjenester der kan være en hjælp. - WeTransfer (som @ensomfyr anbefaler) er en solid og gratis tjeneste. Det er ikke muligt at begrænse adgangen via linket der deles, så enhver der får det, kan downloade hvad end du deler. Afhængig af hvor privat og følsomt det der sendes er, ville jeg derfor holde mig til kun at sende filer der tåler at se dagens lys - altså ingen private videoer af private udskejelser med konen/kæresten. Den gratis version lader filen være oppe i tre dage, hvorefter den slettes fra WeTransfer's hjemmeside. Filerne kan være op til 10GB. - Dropbox er en anden god og gratis tjeneste. Min anbefaling hvis det skal være lidt mere privat og sikkert, men også noget der ikke kræver større opsæt på din private computer for at få til at fungere. Der får du 2GB plads på en gratis bruger. - OneDrive hvis det skal være mest sikkert, og noget der giver dig mulighed for at dele filen via et direkte link til filen. En kende mere teknisk at sætte op, men min klare anbefaling hvis det der sendes skal være sikret. Den gratis version giver dig 5GB plads. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 773 Skrevet for 2 timer siden Hvis du er sammen med vedkommende og i begge har AirDrop…Wupti Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 188 Skrevet for 1 time siden Hvis det skal blive kun mellem de 2 parter du indikerer. Så er de options der er nævnt udemærket. Derudover kan man anvende FTP til det (kræver software i begge ender) Hvis det bare skal "deles" og det ikke er vigtige om andre får fat i det så kan torrent anbefales. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg