Hop til indhold
Grinebideren

Sende store film

Recommended Posts

Grinebideren skrev, for 25 minutter siden:

Hvordan sender man en privat film på ca 1 GB over internettet til en anden person ?

Der er flere måder og tjenester der kan være en hjælp.

- WeTransfer (som @ensomfyr anbefaler) er en solid og gratis tjeneste. Det er ikke muligt at begrænse adgangen via linket der deles, så enhver der får det, kan downloade hvad end du deler. Afhængig af hvor privat og følsomt det der sendes er, ville jeg derfor holde mig til kun at sende filer der tåler at se dagens lys - altså ingen private videoer af private udskejelser med konen/kæresten. Den gratis version lader filen være oppe i tre dage, hvorefter den slettes fra WeTransfer's hjemmeside. Filerne kan være op til 10GB.

Dropbox er en anden god og gratis tjeneste. Min anbefaling hvis det skal være lidt mere privat og sikkert, men også noget der ikke kræver større opsæt på din private computer for at få til at fungere. Der får du 2GB plads på en gratis bruger.

- OneDrive hvis det skal være mest sikkert, og noget der giver dig mulighed for at dele filen via et direkte link til filen. En kende mere teknisk at sætte op, men min klare anbefaling hvis det der sendes skal være sikret. Den gratis version giver dig 5GB plads.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det skal blive kun mellem de 2 parter du indikerer. Så er de options der er nævnt udemærket. Derudover kan man anvende FTP til det (kræver software i begge ender)

Hvis det bare skal "deles" og det ikke er vigtige om andre får fat i det så kan torrent anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...