Hop til indhold
(K)ærligMand

Barbara fra Brasilien, Aarhus få dage derefter Kolding

Recommended Posts

Synes lige Barbara fortjener et review efter at hun er tilbage kort tid i Aarhus!

https://annoncelight.dk/showad/395040

Hun har været lidt ude og rejse men kom tilbage til Aarhus her i starten af ugen og jeg var heldig at få en booking op at stå med hende :wub:

Hun er ikke på Randersvej mere men i nærheden af Føtex Food / Frederiks Allé / Aarhus C - stedet er super fint og hyggeligt, diskret og med gode parkeringsmuligheder ved Scandinavian Congress / Musikhuset

Jeg er simpelthen vild med denne kvinde - fatter simpelthen ikke at man kan få sådan en dejlig og lækker oplevelse for ussel mammon! :wub:

Jeg har været hos hende nogle gange nu og alle besøg har været total luksus top klasse!

Elsker hendes: Personlighed, øjne, smil, kys, berøringer, krop, kurver, lækre røv og dejlige fisse <3

Skal lige se om jeg kan nå en tur mere med hende inden hun forlader Aarhus for denne omgang - men ellers er der jo ikke langt at køre til Kolding ;)

Alt er perfekt i mine øjne - genbesøg JA HELT BESTEMT

Pas på hende! Hun er en stjerne <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
(K)ærligMand skrev, for 4 timer siden:

Synes lige Barbara fortjener et review efter at hun er tilbage kort tid i Aarhus!

https://annoncelight.dk/showad/395040

Hun har været lidt ude og rejse men kom tilbage til Aarhus her i starten af ugen og jeg var heldig at få en booking op at stå med hende :wub:

Hun er ikke på Randersvej mere men i nærheden af Føtex Food / Frederiks Allé / Aarhus C - stedet er super fint og hyggeligt, diskret og med gode parkeringsmuligheder ved Scandinavian Congress / Musikhuset

Jeg er simpelthen vild med denne kvinde - fatter simpelthen ikke at man kan få sådan en dejlig og lækker oplevelse for ussel mammon! :wub:

Jeg har været hos hende nogle gange nu og alle besøg har været total luksus top klasse!

Elsker hendes: Personlighed, øjne, smil, kys, berøringer, krop, kurver, lækre røv og dejlige fisse <3

Skal lige se om jeg kan nå en tur mere med hende inden hun forlader Aarhus for denne omgang - men ellers er der jo ikke langt at køre til Kolding ;)

Alt er perfekt i mine øjne - genbesøg JA HELT BESTEMT

Pas på hende! Hun er en stjerne <3

Ja, jeg er 100% enig med dig. Hun er en meget smuk perle og gør alt. Jeg har besøgt hende før, og hun fortjener støtte på alle måder, og hendes veninde er også exceptionel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Åh!

Jeg skal forbi søde Barbara senere i dag - glæder mig helt vildt - det er altid en hyggelig, dejlig erotisk og sjov oplevelse og er aldrig blevet skuffet :wub:

Elsker også at ligge stille og roligt sammen med hende og nusse hende og snakke om alt muligt - hun er mega god at vende alle mulige emner og private ting med - ingen tvivl om at hun har en masse livserfaring!!! <3

Skal lige køre til Kolding fra Aarhus - men det det er hele turen værd <3

God dag derude venner!

Del dette indlæg

Link til indlæg
(K)ærligMand skrev, for 8 timer siden:

Åh!

Jeg skal forbi søde Barbara senere i dag - glæder mig helt vildt - det er altid en hyggelig, dejlig erotisk og sjov oplevelse og er aldrig blevet skuffet :wub:

Elsker også at ligge stille og roligt sammen med hende og nusse hende og snakke om alt muligt - hun er mega god at vende alle mulige emner og private ting med - ingen tvivl om at hun har en masse livserfaring!!! <3

Skal lige køre til Kolding fra Aarhus - men det det er hele turen værd <3

God dag derude venner!

Min ven, er du blevet forelsket i Barbara? Du har skrevet så meget om hende, men hun fortjener virkelig al kærligheden og rosen. Hun er blandt de ti bedste piger i Danmark.

Hav en god tur derhen.:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det kan man godt sige :wub: - hun er svær ikke at forelske sig i - så sød og dejlig <3

Hun er helt sikkert i toppen af top 10 i DK <3

Og jo tak - igen en flot romantisk og dejlig oplevelse og også hyggeligt det nye sted i Kolding de sidste dage hun er i DK og man kan parkere ude på vejen uden problemer

God aften! 

Redigeret af (K)ærligMand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...