Hop til indhold

Hvordan vil I helst have dem?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har efterhånden været i ‘gamet’ en del år, og jeg har endelig besluttet mig for at lave anmeldelser af de GP’er, som jeg stadig husker. Men hvad er den mest hensigtsmæssige måde at gøre det på? Alle i én tråd, eller en tråd for hver, og så måske gøre det til en ugentligt indslag, så jeg ikke spammer forummet.

Jeg ser frem til at høre jeres forslag, og på forhånd tak. 

RS

Skrevet
Rick_Sanchez skrev, for 16 minutter siden:

Men hvad er den mest hensigtsmæssige måde at gøre det på? Alle i én tråd, eller en tråd for hver, og så måske gøre det til en ugentligt indslag, så jeg ikke spammer forummet.

Jeg synes, du skal gøre det, som du selv finder bedst. Vi har alle hver vores måde at lave anmeldelser på. Det bliver bedre, hvis du følger din egen mavefornemmelse, end hvis du skal forsøge at gøre andre tilfreds.

God fornøjelse med skriveriet, og på forhånd tak for at bidrage til forummet.

Skrevet
Rick_Sanchez skrev, for 19 minutter siden:

Jeg ser frem til at høre jeres forslag, og på forhånd tak. 

Hvis det er anmeldelse af "gamle" glædespiger, som ikke længere er tilgængelige, så synes jeg du skal gøre det i en samlet tråd.

Er det derimod glædespiger, som det fortsat er mulig at lave aftaler med, så synes jeg, du skal lave dem i hver sin tråd med en passende overskrift.

Skrevet
ensomfyr skrev, for 12 minutter siden:

Hvis det er anmeldelse af "gamle" glædespiger, som ikke længere er tilgængelige, så synes jeg du skal gøre det i en samlet tråd.

Måske endda under hyggesnak…?

Det er imo ikke brugbart som andet end hyggelæsning…

Skrevet
ensomfyr skrev, for 11 minutter siden:

Er det derimod glædespiger, som det fortsat er mulig at lave aftaler med, så synes jeg, du skal lave dem i hver sin tråd med en passende overskrift.

Det er jeg helt enig i, eller bliver det noget rod hvis der omtales flere piger i samme tråd. 

Hvis man interesser sig for datteren,  så behøver man jo ikke også at læse om moren og bedstemoren :D

Skrevet
dhnmdst skrev, for 10 minutter siden:

Måske endda under hyggesnak…?

Det er imo ikke brugbart som andet end hyggelæsning…

Det har du nok ret i er en god ide!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.