Hop til indhold

Den grimme side af købe sex

Featured Replies

Skrevet

Mange år med købesex ca (35 år) har budt på mange vidunderlige oplevelser. Men syntes der mangler lidt fokus på det grimme, man som bruger af Gp’er støder på. Jeg vil understrege at 99% af alle mine besøg hos Gp altid er forløber planmæssigt, med de kvalitets udsving der nu er forbundet med et Gp besøg. Men lige så klart jeg husker de bedste oplevelser, står de dårligste oplevelser lige så tydligt i min hukommelse. Så her er en beretning som hjemsøger mig 20 år efter:

En sommer dag for snart 20 år siden lavede jeg en aftale med en ung pige i Randers, hvis jeg husker rigtig via hjemmesiden Hedomax, tror jeg det hed. Pigen var skrev hun dansk,slank,blond,21 år, dette opfyldte alle mine krav på det tidspunkt af mit liv. Aftalen kom i hus via opkald, 30 minutters sex for 800, hvilke var ret dyrt for 20 år siden. Jeg drog mod Randers til den aftalte adresse, en gammel lejligheds opgang på selvfølgelig på 3 sal. Bankede på døren, der blev åbnet og der stod som beskrevet en virkelig smuk ung blod nøgen kvinder på ca 21 år, dengang var der ikke foto i annoncerne så man vidste aldrig helt. Da jeg gik ind i entréen bemærkede jeg nogle blå mærker på hendes arme, skulder, ved det en øje og den ene kind forsøgt dækket med diverse kosmetiske produkter. Sagde straks fra over for hende og bad om at blive lukket ud igen, jeg har stor respekt for piger der sælger sex, men dette skal altid være frivilligt. Hun åbnede døren men begyndte at græde, hvilke overraskede mig, så bad hende lukke døren igen. Fulgte hende ind i bollerummet og satte hende på sengen og lagde et tæppe omkring hende, pludselig akavet at hun var nøgen. Så væltede det ellers ud af hende hvilke elendig situationen hun var i. Hun skyldte penge til nogle mænd og arbejdede gælden af ved at sælge sig selv. Hvis ikke besøget som jeg aftalte med hende indbragte det forventede afkast på 800kr, så fik hun flere bank. Fandt de 800kr frem og gav dem til hende, satte mig ned ved siden af hende og meddelte at, jeg ønsker at købe 30 minutters snak. Jeg er ikke et enormt godt menneske, ej heller rig, men ingen skal have tæv for mine manglende 800 kr, så 30 minutters snak fra den unge kvinde blev det til. Fik hele hendes historie om hvordan hun var havnet i den forfærdelige pine hun nu sad i, vil ikke gengive de detaljer, uvæsentlig for historien. Tilbød hende at hun kunne tage noget tøj på, så ville jeg kører hende til politiet, dette turede hun ikke.  Tilbød at kører hende hjem til hendes forælder, også afslået hun var flov og skamfuld. De 30 minutter gik og jeg skulle gå som aftalt, hun gav mig et langt knus og lukkede mig ud. Tilbage ved min bil overvejede jeg selv at angive stedet til politiet, men opgav tanken da dette sikkert kun ville forværre hendes dårlige situation. 

Denne episode ændrede for altid min adfærd omkring købesex. Ikke at jeg så holdt op, men efterfølgende har jeg kun lavet aftaler med danske kvinder, sat alderen op så ingen kvinder under de 30. Ved tvivl spurgt om de gør dette af fri vilje, i øvrigt ikke alle der tager dette spørgsmål lige pænt. Tænker på hvordan det gået hende, får aldrig svar men glemmer det aldrig. 

Hvad er jeres grimme historie? Hvad gjorde I ?

Skrevet

Puha, det var en hård historie at læse. Jeg ved godt at det ikke alle der har lige gode vilkår med det her erhverv, men det der lyder ret så ekstremt. 

Har kun prøvet købesex 2 gange, og har heldigvis ikke prøvet noget lignende. Efter så mange år, så er den kvinde fra din historie nok 40+. Jeg håber hun er et godt sted, og kom godt ud af det. Stakkels kvinde. 

Skrevet

Jeg besøger kun den samme pige også forbi vi næsten altid sover i samme hus 3-2 dage Og er på indkøb i hjem & fix lidi og ream1000 samme. Køre også hende til lidt eskorte besøg og fragt hende til de huse hun arbejder i. Idag har jeg maler en væg fix en dør og vaske vinduer i huset tror aldrig det er blevet gjort i 5-10 år og lege med tætning bånd på alle vinduer og døren i hus forbi hun kunne arbejde lidt bredere ude at det bliver for koldt i huset  Når man kun har 3 gasvarme til 150 m som opvarmning. Men hun er 100% handet tror jeg. sex altid betalingen uden rabat. Men de laver ikke godt liv i Danmark altid med frugte problem i husene med skimmelsvamp og sort plet på vinduerne.

Redigeret af Jacn1989

Skrevet

Virklig forfærdeligt historie, desværre sker den slags ikke sjældent tror jeg nok. Dejligt at læse hvordan du har reageret.  Du har været sikker en lille lyse i hendes situation den gang. 

Skrevet

@Førsteelsker jeg har også haft en oplevelse som minder om din, du kan læse mere om den her: 

efter det indlæg,  blev jeg kontaktet af et bureau som arbejder mod menneskehandel, De stillede nogle spørgsmål og skrev at de ville se nærmere på situationenen. Siden da har jeg aldrig set annoncen oppe igen.

Mam kan aldrig vide hvad der er sket, men håber at hun kom godt ud af det.

Redigeret af Ingenved

Skrevet

Jeg er sikker på, at de fleste af os helt sikkert helst vil have, at der er en form for frivillighed i den seksuelle relation, vi køber.

Jeg har vel efterhånden 15 oplevelser eller så bag mig og har gudskelov endnu ikke oplevet noget, hvor jeg følte at kvinden var tvunget ud i det mod hendes vilje. Når det er sagt, så er jeg selvfølgelig godt klar over, at der nok ikke er så mange kvinder i 20erne der synes det er det lækreste i verden at ligge i sengen med en dobbelt så gammel småfed mand over sig. Og jeg er godt klar over, at der måske er noget, der indirekte "tvinger" dem til det. Der kan jo være et behov for også at skulle tjene mine 1500 kr., som man kan kalde en form for indirekte tvang. Når det er sagt har jeg heldigvis kun oplevet søde og rare kvinder, der i det store og hele har givet mig en god oplevelse og fået mig til at føle mig rimelig velkommen.

Skrevet

Tak for at dele, @Førsteelsker. Og godt håndteret i situationen.

Mange historier her på EG har et positivt skær over sig, og det er jo godt. Omvendt må vi heller ikke være blinde for, at købesex-verdenen desværre også har nogle grimme sider. Det er jo desværre ikke fryd og gammen det hele, men en milliardindustri, som også på forskellig vis appellerer til de kriminelle. Og nogen gange med voldsomme personlige omkostninger for de involverede.

Som mange andre gør jeg mig umage med at udvælge, hvem jeg besøger. Jeg vælger at tro, at det er medvirkende til, at jeg har undgået situationer som den, du beskriver i trådstarten. En enkelt gang har jeg været ude for, at pigens mobil ringede cirka 40 minutter inde i den time, jeg havde købt hos hende. Hun undskyldte og ville svare, hvilket var ok med mig og tilfældigvis passede med, at vi havde overstået første runde. Hun tog mobilen og gik ud af rummet.

Da hun kom tilbage fem minutters tid senere, var hun lettere oprevet. Hun fortalte, at det handlede om hendes søster. Det tog lige et minut eller to for hende at falde ned igen, men så var det heller ikke værre, åbenbart.

Om det var rigtigt eller ej med søsteren, aner jeg ikke. Med trådstarten in mente, kan det måske godt have været hendes bagmand, som havde bragt hende ud af balance. Men det kunne jo også være rigtigt nok, at et familiemedlem havde noget at fortælle, som påvirkede hende. Det forbliver uopklaret. Men der er jo mange ting i en GPs liv, som ikke kommer gæsten ved.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.