Rick_Sanchez 3 Skrevet for 5 timer siden Kære logebrødre Jeg har kigget på nedenstående annonce i en uges tid, men jeg kan ikke finde ud af om det er fup og fidus eller den ægte vare. Er der nogen, der har været der og kan berette om ægthed? https://annoncelight.dk/showad/441544 På forhånd tak. RS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maassaaggee 20 Skrevet for 4 timer siden Ja kiggede også på hende så følger lige med her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
landRover100 1 Skrevet for 4 timer siden Ja kiggede også på hende så følger lige med her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rick_Sanchez 3 Skrevet for 4 timer siden For at være mere specifik, så er det især udmeldingen, “(kontakt. mig.angående.længere.eller.kortere.tid) blot goddes stram våd fisse .. ” , der gør mig i tvivl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chibi 25 Skrevet for 4 timer siden Hela annonsen är för mig en ’red flag’ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naeem Harami 130 Skrevet for 1 time siden Det er gadepigen Annika. Hun er ægte nok, men da hun er en gadepige ned et misbrug, så er hun meget ustabil og snyder jo også hvis hun kan slippe afsted med det. Så hvis man har stedet, eller en bil, så er hun ægte nok, meeeeeen man skal end ikke overveje at give et overskud og nej pengene kommer ikke til at gå til forbedringer af kroppen. Når det er sagt er munden god, missen stram og numsen endnu strammere..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg