Hop til indhold

Søger penge til selvudsmykning - ægte?

Featured Replies

Skrevet
  • Author

For at være mere specifik, så er det især udmeldingen,  “(kontakt. mig.angående.længere.eller.kortere.tid) blot goddes stram våd fisse .. ” , der gør mig i tvivl  :)

Skrevet

Det er meget lidt interessant for andre. Tryk på knappen "følg dette" uden at informere andre.

landRover100 skrev, for 7 timer siden:

Ja kiggede også på hende så følger lige med her

Skrevet
Rick_Sanchez skrev, for 17 timer siden:

For at være mere specifik, så er det især udmeldingen,  “(kontakt. mig.angående.længere.eller.kortere.tid) blot goddes stram våd fisse .. ” , der gør mig i tvivl  :)

Hvad gør dig i tvivl? Der er sikkert noget autocorrect inde over, og der skulle have stået blow, god, stram, våd fisse.

Skrevet
  • Author
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Hvad gør dig i tvivl? Der er sikkert noget autocorrect inde over, og der skulle have stået blow, god, stram, våd fisse.

Det er både dét, samt at der er punktummer i stedet for mellemrum i parantesen. 
Men du har sikkert ret. Personligt ville jeg gå ud fra, at en reel dansk GP ville læse sin annonce igennem.

Skrevet
Rick_Sanchez skrev, for 12 minutter siden:

punktummer i stedet for mellemrum

Det sker utrolig tit for mig på mobiltastatur.

Skrevet

Hej. Hun er ægte. Men det er ikke en jeg ville besøge. Skriv pb hvis du/i vil have flere informationer. 

Ellers tag chancen. Tror hun gør sit bedste.  

Skrevet
xazia skrev, for 20 timer siden:

Skriv pb hvis du/i vil have flere informationer. 

Hvorfor ikke dele det her, med øvrigheden??

Skrevet
Gløden skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor ikke dele det her, med øvrigheden??

Det går imod eroguides regler.. 

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

Jeg sendte @Xazia en PM for et par uger siden men har desværre ikke fået svar.

Hvis andre har besøgt hende og ønsker at dele deres erfaring(er), hører jeg meget gerne ;-)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.