Sweetdreamer 5 Skrevet 20. November 7 Weeks and 7 Nights https://nympho.dk/n18227/6322/sexy-petite-amira https://nympho.dk/n17169/5970/lorena-new-hot-goddess-in-town It was most unusual for me to be at the office on a Sunday. The city was silent, as if holding its breath — and perhaps I should have done the same. But then it came – the unexpected message. A single word, and everything changed. I hadn’t seen one of them for seven nights, the other for seven weeks. Two women, two stories waiting to be revived. Sunday became the day of reunion – an unexpected, impulsive visit carried by curiosity and longing. Laughter, glances, hands finding their way again — everything felt forbidden, yet inevitable. A promise of something that could no longer be restrained. Monday began quietly. We sat together on the sofa the entire afternoon, three souls sharing stories – laughter, small secrets, and everything life had given us since last time. But beneath the words, something else stirred. When darkness fell, it was no longer conversation that filled the room. Only eyes that burned, skin that remembered, and breaths that reached for one another. Desire ruled everything. Later, we moved toward the bedroom. Each step slow, almost ceremonial. No one spoke — there was no need. Music from the large TV filled the air, its rhythm guiding the body’s own. Hands found their way like blind, sensitive messengers, speaking a language none of us had forgotten. It was a dance — not of movement, but of presence. A silence alive with electricity. A moment where time ceased to exist, leaving only closeness — warm, vivid, insatiable. Two days in a row. Two women. One fall — into desire’s Sunday and the naked Monday. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den3.Bukkebruse 177 Skrevet 21. November Jeg har rapporteret dette. Virker som CHATGPT. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetdreamer 5 Skrevet 21. November Det behøver du ikke. Jeg kan bare godt lide at gøre noget ud af det jeg skriver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den3.Bukkebruse 177 Skrevet 21. November Det er en meget intet sigende “anmeldelse”. Faktisk vil jeg ikke kalde det en anmeldelse men en vag beskrivelse af uinteressante ting. Hvordan var pigerne. Var du hos dem 2 gange på to dage? Der er rimelig mange spørgsmål til det du skrive og ikke skriver. Kunne du ikke lave en anmeldelse af dem med lidt mere simple og præcis ord om hvad I foretog jer og hvordan det hele gik. Jeg har specielt svært ved at tro at “ no one spoke”, med mindre det har været et meget kort tur i sengen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetdreamer 5 Skrevet 21. November Jeg kommer ikke til i detaljer at beskrive hvad vi gjorde. Det må være op til jer og fantasien at opleve. Men ja jeg mødte dem to dage. Første dag med forspil og leg og anden dagen hvor alt var gennemført. Jeg kender pigerne rigtig godt og når først vi er i gang behøver vi ikke at snakke. Så er det lysten og begæret der styrer det. Men jeg hyggede mig med begge på en gang og en af gangen. jeg kan klart anbefale at give dem et besøg. Men vær flink og respektfuld så lover jeg dig der er ekstra til oplevelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9701 Skrevet 22. November Sweetdreamer skrev, den 21.11.2025 at 12:34: Det behøver du ikke. Jeg kan bare godt lide at gøre noget ud af det jeg skriver Der er intet galt med din anmeldelse, bortset fra at den er på engelsk og at den ikke er en egentlig anmeldelse, men en stemningsbeskrivelse. Havde du aftalt med dem at anmelde, siden du slår over i engelsk? Jeg er heller ikke helt sikker på jeg forstår det med ugedagene - besøgte du dem sent, så midnat blev passeret under besøget? Så må du have været der ret længe, hvis du ankom om søndagen og blev der til mandag eftermiddag. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetdreamer 5 Skrevet 22. November Nu er det min første anmeldelse og tænkte at engelsk var fint for så var det lettest for pigerne og de fleste herinde anser jeg faktisk for rimelige kyndige i engelsk. jeg mødte dem både søndag og mandag. Begge dage om eftermiddagen. Søndag kun med forspil og mandag var helt gennemført. Det giver mig en god nydelse at forlænge det over to dage. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9701 Skrevet 23. November Sweetdreamer skrev, for 13 timer siden: de fleste herinde anser jeg faktisk for rimelige kyndige i engelsk. Der er flere, der er fuldt ud kyndige i dansk end der er, som er rimeligt kyndige i engelsk. Men måske kan du bruge feedbacken til at se, at det faktisk var tæt på umuligt at forstå, hvad du egentlig har oplevet. Jeg synes det er spændende, at du har en præference for at møde nogen et stykke tid før du har sex med dem, også selvom du måske har mødt dem før. Det kan sagtens være inspirerende, men man kunne ikke læse det ud af din anmeldelse. Jeg kan også godt forstå trangen til at skrive mere stemningsmættet end egentlig oplysende. Det giver sikkert en tilfredsstillelse, som hænger sammen med, at du genoplever noget - jeg har også skrevet anmeldelser med det formål, men dog med informationer som er mere brugbare for andre. Anmeldelser er altid subjektive, men i din er der praktisk taget kun subjektiviteten tilbage - det mest konkrete man får ud af den er, at der er et stort tv i soveværelset, og at de to gp tilbyder trekant. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetdreamer 5 Skrevet 23. November Tak for feedback - det er taget til note. Jeg er ikke sikker på jeg kommer til at ændre meget på selve mit review. Men på dansk det kan jeg dag gøre og det er da også muligt det alene vil fjerne nogle misforståelser. For mig er det en helhedsoplevelse fra første tekst til sidste farvel i døren. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Easterneuropeplease 277 Skrevet 23. November Lyder som en god oplevelse. Hvem af dem vil du anbefale på tomandshånd ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg