Hop til indhold

Er i blevet opdaget, eller har i været tæt på?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har altid talt åben omkring det både overfor venner og visse venskabelige kollegaer. Jeg synes ikke min bevæg grund for at købe sex er tabubelagt. For mig handler det besalt set om drifter, fantasier og nyde smukke kvinder... Uden at jeg behøver at åbne mig op på en 1, 2, 3 date men begge parter ved hvor døren er efterfølgende.

• 2 months later...
Skrevet
Keegan skrev, den 8.12.2025 at 10:54:

Husker også at man på Trepkasgade i Århus når man besøgte den lille “antikvitetsbutik” kunne gå ind i en meget lille mellemgang og låse yderdøren. Her kunne man så sætte sig på en stol og vente på, at kunden før dig gjorde sig færdig. Både døren og væggene ind til selve aktivitetsrummet var af den meget tynde slags, så man var fint underholdt i ventetiden. Venteværelset var så lille, at når kunden før skulle ud, så blev man bedt om at “gå i skammekrogen”. Man kunne lige akkurat presse sig op i hjørnet og vende ryggen til, mens kunden listede ud. 
Ak ja, hvad man ikke gjorde for at besøge navnkundige Nanna.

Er du sikker på det ikke var Stjernebabes ved Randersvej, hvor Nanna også var?

Skrevet

Det er jeg helt sikker på. 
Men du har ret. Nanna var også på Randersvej og så i øvrigt lige rundt om hjørnet på Tåsingegade 2 ved Stjernebabes. 

• 2 weeks later...
Skrevet

For efterhånden mange år siden ville jeg besøge et bordel hvor man bare gik ind og ventede på det, blev ens tur. Da jeg var ca 10 meter derfra. Kom min far ud derfra og gik den anden vej. Han så ikke mig.. ved ikke hvad jeg så ville have gjort... Men sprang besøget over den dag

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg holder intet hemmeligt!

Jeg fortæller ikke alle om at jeg køber sex, men jeg deler ofte ud af mine seksuelle erfaringer og hvis en person der kender spørger hvor jeg møder kvinderne, så svarer jeg ærligt.

Jeg tænker at hvis man ønsker at afstigmatisere, så er det et godt sted at starte med sig selv og tale naturligt om det.

Vi har min mor boende hos os og hun har hilst på min næreste relation et par gange, når hun var forbi til en legeaftale 🥰

Hun viste hende i øvrigt baby billeder af mig 🤣🤣🤣, så bliver det ikke mere kliché.

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg kan huske Skibhuspigerne her i Odense. Der var lidt af en udfordring de første par gange. Stedet lå i en nedlagt forrretning. Det var ikke på den mest centrale del af gaden, men alligevel. Du stod der midt på gaden foran døren, ringede på og ventede på at blive lukket ind. Alle og en hver kunne komme forbi og selv om du stod med ryggen til, så ville kollegaer og bekendte genkende dig. Jeg har aldrig hørt noget, så med tiden lærte jeg at leve med det. Pigerne var jo dejlige 😆

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.