PikiKbh 3 Skrevet 15. November https://annoncelight.dk/showad/437489 https://nympho.dk/n23217/7840/fraek-dansk-pige-pa-osterbro Har lige mødt den her skønhed i København. Hold nu kæft mand et knald vi havde. Hun er ung og flot, med fantastiske former. Specielt bagfra. Men hendes speciale er helt sikkert at sutte. Jeg facefuckede hende som var der ingen imorgen, og hun tog lydigt imod. Jeg føler jeg fik lov til at rough fuck hende i evigheder - og bedste var at jeg måtte filme det hele! Besøg hende inden hun tager hjem 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 513 Skrevet 15. November Skulle du stakke priserne oven på hinanden: altså x antal kr for tiden, 900 for facefucking og 1000 for at filme? Eller fik du et godt tilbud for alt ovenstående? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Legetøjfrabr 11 Skrevet 15. November McLovin skrev, for 15 minutter siden: Skulle du stakke priserne oven på hinanden: altså x antal kr for tiden, 900 for facefucking og 1000 for at filme? Eller fik du et godt tilbud for alt ovenstående? Jeg tillader mig lige at svare på den her. Det er kun film der tages ekstra for. Og man skal derfor ikke stakke priser oveni hinanden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Darkshades 37 Skrevet 15. November Legetøjfrabr skrev, for 2 minutter siden: Jeg tillader mig lige at svare på den her. Det er kun film der tages ekstra for. Og man skal derfor ikke stakke priser oveni hinanden. Så hvis man tager 15 min for 1k, er det incl sex og facefuck? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Legetøjfrabr 11 Skrevet 15. November Darkshades skrev, for 3 minutter siden: Så hvis man tager 15 min for 1k, er det incl sex og facefuck? Ja det er det. Derfor jeg siger tid og ikke har fancy menukort med ord jeg ikke kan forstå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Darkshades 37 Skrevet 15. November Legetøjfrabr skrev, for 6 minutter siden: Ja det er det. Derfor jeg siger tid og ikke har fancy menukort med ord jeg ikke kan forstå Smukt. Jeg kigger forbi østerbro en af dagene. Det var frækt sidst med kys, facefuck og finger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg