Hop til indhold

Fantastisk møde med legetøjfrabr

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/437489

https://nympho.dk/n23217/7840/fraek-dansk-pige-pa-osterbro

Har lige mødt den her skønhed i København. Hold nu kæft mand et knald vi havde. Hun er ung og flot, med fantastiske former. Specielt bagfra. 

Men hendes speciale er helt sikkert at sutte. Jeg facefuckede hende som var der ingen imorgen, og hun tog lydigt imod. Jeg føler jeg fik lov til at rough fuck hende i evigheder - og bedste var at jeg måtte filme det hele! 

Besøg hende inden hun tager hjem

Skrevet

Skulle du stakke priserne oven på hinanden: altså x antal kr for tiden, 900 for facefucking og 1000 for at filme? Eller fik du et godt tilbud for alt ovenstående?

Skrevet
McLovin skrev, for 15 minutter siden:

Skulle du stakke priserne oven på hinanden: altså x antal kr for tiden, 900 for facefucking og 1000 for at filme? Eller fik du et godt tilbud for alt ovenstående?

Jeg tillader mig lige at svare på den her. 
Det er kun film der tages ekstra for. Og man skal derfor ikke stakke priser oveni hinanden. 

Skrevet
Legetøjfrabr skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tillader mig lige at svare på den her. 
Det er kun film der tages ekstra for. Og man skal derfor ikke stakke priser oveni hinanden. 

Så hvis man tager 15 min for 1k, er det incl sex og facefuck? 

Skrevet
Darkshades skrev, for 3 minutter siden:

Så hvis man tager 15 min for 1k, er det incl sex og facefuck? 

Ja det er det. Derfor jeg siger tid og ikke har fancy menukort med ord jeg ikke kan forstå

Skrevet
Legetøjfrabr skrev, for 6 minutter siden:

Ja det er det. Derfor jeg siger tid og ikke har fancy menukort med ord jeg ikke kan forstå

Smukt. Jeg kigger forbi østerbro en af dagene. Det var frækt sidst med kys, facefuck og finger :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.