Jacn1989 154 Skrevet 9. November (edited) Er det normalt at sove sammen med en gp pige en hele weekenden. Fra fredag til mandag morgen. Jeg hjælper hende med indkøb og alt muligt andet fordi jeg kommer I bil. Vi laver mad samme ser Netflix. Redigeret 9. November af Jacn1989 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 580 Skrevet 9. November Normal, I dunno. But I have done that several times. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 154 Skrevet 9. November (edited) Keaper skrev, for 15 minutter siden: Normal, I dunno. But I have done that several times. I've done it 10-15 times with her now. Redigeret 9. November af Jacn1989 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 154 Skrevet 9. November Keaper skrev, for 20 minutter siden: Normal, I dunno. But I have done that several times. and once with a girl who only speaks Spanish. she was afraid to sleep in the house because there was a forest nearby. so the owner of the house told her that I could come and sleep with her for 3-4 days. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NielsKim 147 Skrevet 10. November Jeg har gjort det med nogle thai damer. Jeg ved ikke hvordan kulturen er med latinaer osv. Men mærkeligt at have en “kæreste” der står op og gør sig klar til en dag fyldt med sex med andre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1441 Skrevet 10. November Hvis man har tid, lyst, er alene og savner selskab er det jo en win win, men jeg tror man skal passe på med at involvere sig for meget med Thai pigerne. Det er mit indtryk at de ofte har en lidt anden dagsorden en man umiddelbart tror. Noget med tryghed og penge hjem til mor og børn, men er man indforstået med det er det jo fint. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Clasic Love 33 Skrevet 10. November Ved ikke om det er normalt, men hvis man har tiden til det er det skal man da bare gøre det hvis begge parter er indforstået med det. Det lyder som en hyggelig weekend 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1680 Skrevet 10. November (edited) GP’erne er også bare mennesker, så det sker nok engang imellem når behovet og kemien er der. Jeg har været kæreste med et par GP’er, og så har vi sovet sammen på normal vis. Men jeg har også bare oplevet piger, som har spurgt om jeg ikke bare blev og sov, hvis det har været en sen aften aftale. Specielt besøgte jeg en af de kendte kvinder, som tidligere var i København over lang tid. Efter et af de første besøg, så lagde hun sig ind til mig med hovedet på min skulder og faldt i søvn, hvorefter vi tilbragte resten af natten i denne position. Derefter besøgte jeg hende fast sent på aftenen, hvorefter vi tilbragte resten af natten sammen med hendes hovede på min skulder, og sluttede næste morgen med en kop kaffe. Det tror jeg bare, at det var hendes behov. /Oldgentlemann Redigeret 10. November af OldGentlemann 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14170 Skrevet 10. November (edited) Jacn1989 skrev, for 10 timer siden: Er det normalt at sove sammen med en gp pige I Pattaya i Thailand er det meget normalt - pris ca. kr. 400,-/nat - men har netop igen været på Phillipinerne - og her er det mere svært at få pigerne til at blive hele natten - og de har mange undskyldninger. Redigeret 10. November af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 154 Skrevet 11. November (edited) Clasic Love skrev, den 10.11.2025 at 09:07: Ved ikke om det er normalt, men hvis man har tiden til det er det skal man da bare gøre det hvis begge parter er indforstået med det. Det lyder som en hyggelig weekend Vi plejer at være på indkøb samme, er faktisk meget ofte med hende i genbrug. Det er super hyggeligt og hun elsker at blive kørt rundt Redigeret 11. November af Jacn1989 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 154 Skrevet 11. November Clasic Love skrev, den 10.11.2025 at 09:07: Ved ikke om det er normalt, men hvis man har tiden til det er det skal man da bare gøre det hvis begge parter er indforstået med det. Det lyder som en hyggelig weekend Slowman skrev, den 10.11.2025 at 08:25: Hvis man har tid, lyst, er alene og savner selskab er det jo en win win, men jeg tror man skal passe på med at involvere sig for meget med Thai pigerne. Det er mit indtryk at de ofte har en lidt anden dagsorden en man umiddelbart tror. Noget med tryghed og penge hjem til mor og børn, men er man indforstået med det er det jo fint. Slowman skrev, den 10.11.2025 at 08:25: Hvis man har tid, lyst, er alene og savner selskab er det jo en win win, men jeg tror man skal passe på med at involvere sig for meget med Thai pigerne. Det er mit indtryk at de ofte har en lidt anden dagsorden en man umiddelbart tror. Noget med tryghed og penge hjem til mor og børn, men er man indforstået med det er det jo fint. Sydamerika jeg er 100% inforstået med hvad hendes funktion er i Danmark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 653 Skrevet 11. November Ved ikke om det er normalt , men som single ville det da bare være hyggeligt , ville ikke forvente noget overhovedet andet en det var hyggeligt med selskab. Så de skal da være så velkommen Men når det så er sagt , så er det heller ikke noget jeg ville smide penge efter , andet end maden vi spiste og vinen vi drak .. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 643 Skrevet 11. November Jeg har en enkelt gang inviteret en kunde til at sove sammen med mig på hotel. Vi hygge snakkede når vi ikke sexede. Har overnattet hos en mand også en enkelt gang, med masser af sex sammen med ham og hans venner. Samme mand vækker jeg på hans hotel værelse engang imellem, hvor jeg lister mig ind på hans værelse, klæder mig af og kravler op i sengen til ham. Vækker ham med rim job. Det er ikke normalt for mig med at overnatte, kræver ekstra god kemi og at vi kan holde hinanden ud 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 788 Skrevet 11. November Jacn1989 skrev, den 10.11.2025 at 00:15: Er det normalt at sove sammen med en gp pige en hele weekenden. Fra fredag til mandag morgen. Jeg hjælper hende med indkøb og alt muligt andet fordi jeg kommer I bil. Vi laver mad samme ser Netflix. Jeg ville selv acceptere sådan et tilbud, uden at blinke. Nu er jeg ikke i et forhold så det gør det meget nemmere ja. Men blev jeg forelagt muligheden ville jeg sige ja uden tøven, det er om noget en tillidserklæring fra hendes side. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg