Kim 0240 524 Skrevet i går klokken 13:55 (edited) Er i dag blevet tildelt 1 straf point af stabler for at bringe billeder i en tråd, jeg modtager ydmygt straffen og ligger mig fladt ned da det ikke er tilladt ifølge retningslinierne. Tak til stabler for at belære mig om retningslinierne og det er taget til efterretning. Kim Redigeret i går klokken 13:56 af Kim 0240 3 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1895 Skrevet for 19 timer siden Tænk man kunne også bare acceptere det i stilhed.. 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 254 Skrevet for 3 timer siden Elprebsi skrev, for 16 timer siden: Tænk man kunne også bare acceptere det i stilhed.. Enig - jeg gav dog en tak-pokal for den advarsel jeg fik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KapowSti 71 Skrevet for 1 time siden Elprebsi skrev, for 18 timer siden: Tænk man kunne også bare acceptere det i stilhed.. Tænk, man kunne også læse et opslag i stilhed...... uden at kommentere. God weekend! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg