Blackwerdo 32 Skrevet 7. November, 2025 Nogen der har erfaringer med hende? Har prøvet flere gange at få sms samtale op at køre men uden hjælp, samt blevet efterladt på sms ude foran en lejlighed en times tid i Aalborg :( rigtig øv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blackwerdo 32 Skrevet 7. November, 2025 https://annoncelight.dk/showad/299405 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LK12345 197 Skrevet 7. November, 2025 Der er jo nok en grund til at vedkommende kun har billeder i piv ringe kvalitet. For ikke at nævne at jeg ikke engang tror det er den samme kvinde på billederne. Forstår ikke du spilder din egen tid på annoncer der har så mange red flags. Måske du skulle prøve at lade noget af blodet løbe fra det lille hoved, så det kan hjælpe det store med at tænke. 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 810 Skrevet 7. November, 2025 Blackwerdo skrev, for 3 timer siden: Nogen der har erfaringer med hende? Har prøvet flere gange at få sms samtale op at køre men uden hjælp, Det tyder på at du bør ændre din tilgang til damen, ville du selv synes at det var ok mens du ligger i sengen at hun havde en sms samtale med en anden. Hold det kort og præcist samt blevet efterladt på sms ude foran en lejlighed en times tid i Aalborg rigtig øv. Allerede dér burde du læse skriften på væggen og finde en anden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blackwerdo 32 Skrevet 8. November, 2025 Max Power skrev, den 7.11.2025 at 16:39: Amen du har nok ret, Samtalerne har dog været for pris, da den er startet i syd og endt i nord og efterlad udefra en lejlighed har været efter en aftalt tid, hvor beskederne derefter ikke blev svaret. ‘Men er blevet klogere nu, kan læse mig frem til hun er lidt en faker haha. Så all good herfra. spar jeres tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klopp 110 Skrevet 10. November, 2025 Blackwerdo skrev, den 7.11.2025 at 12:38: Nogen der har erfaringer med hende? Har prøvet flere gange at få sms samtale op at køre men uden hjælp, samt blevet efterladt på sms ude foran en lejlighed en times tid i Aalborg rigtig øv. Jeg har besøgt hende for et års tid siden , i selskab med en ældre latino som hun som regel deler lejlighed med .. hun er noget kraftigere end billederne … Sex var udemærket , ikke prangende ikke dårligt … men ok 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg