Hop til indhold

Recommended Posts

Hej allesammen. 

Jeg var inde og ose lidt rundt på nympho.dk, og så så jeg det jeg aldrig troede jeg ville se igen: Matyldas annonce: https://nympho.dk/n4487/1968/12-11-to-20-11-only-islandsbrygge

Jeg tror fandme at Matylda er tilbage i KBH. 

For dem af jer som ikke kender Matylda, så er hun en af de legendariske GP'er. Jeg havde selv glæden af at have Matylda som min allerførste GP i 2022, så jeg er måske lidt bias. For den 3-kant jeg havde med hende og Alexxa var vanvittig og noget helt specielt. Og selvom Alexxa også var fantastisk, så havde jeg og Matylda bare en kemi, så vi aftalte at mødes igen dagen efter, hvor vi fik en one-one session, hvor det var en GFE oplevelse udover det sædvanlige. Jeg nåede at besøge hende to-tre gange efter de første to gange, da Matylda er en smuk, charmende og utrolig sexet kvinde, der virkelig giver kvalitet for penge. Hun stoppede desværre i 2024, da hun kun var GP for at spare op til sit studie i Polen. Så vi var mange herinde der begræd at vi nok ikke skulle se hende igen. 

Men nu ser det sgu ud til at hun er tilbage. Selvom der er en del nye billeder, så kan jeg spotte nogle af de gamle. Er der nogen der har været i kontakt med hende og ved om det er hende og ikke et scam. For vi er nok mange der ville elske at besøge hende igen. 

For dem som ikke kender Matylda, så kan jeg sige at jeg synes at hun udseendemæssigt ligner Elizabeth Olsen utrolig meget (bare med større bryster). 

Jeg håber at vi er heldige og at det er Matylda som er tilbage i KBH. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...