Hop til indhold
Max Power

Kom lad os brokke os…eller.

Recommended Posts

Click bait, indrømmet.

Det jeg i virkeligheden mener er lad os gøre noget lidt u-dansk og sætte pris på noget som vi har.

Mange har påpeget at retningen her på siden er for hård, for mange (uretfærdige advarsler bliver givet)  siden dør, der bliver ikke længere udviklet osv.

Faktum er hvis jeg har læst rigtigt, der er 2 administratorer til at sørge for at det ikke bliver en stor rodebutik og der bliver ikke brugt yderligere ressourcer på siden.

Så hermed min ydmyge tak til @Stapler og @Bryan Mills for den indsats som i trods modstand gør for at vi kan have dette forum og dele viden og erfaringer med hinanden, ganske gratis og anonymt, hvad der driver jer ved jeg ikke men jeg sætter pris på jeres indsats. :)

Mange tak for det i gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Korrekt ! men kunne også godt vide,  fra deres mund , hvad der driver dem !. 

Skal noget blive bedre her , saa er der kun en vej ,  menes Admin!! , skal med paa vognen,

Som er chefen her i maskinrummet, 

Sorry har engelsk tastatur  da jeg er mere udenlandsk ind i DK 

GOD aften til alle 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tronheim skrev, for 2 timer siden:

Korrekt ! men kunne også godt vide,  fra deres mund , hvad der driver dem !. 

Skal noget blive bedre her , saa er der kun en vej ,  menes Admin!! , skal med paa vognen,

Som er chefen her i maskinrummet, 

Sorry har engelsk tastatur  da jeg er mere udenlandsk ind i DK 

GOD aften til alle 

Uanset hvad der driver dem, bør vi ikke være glade for at de trods alt bliver ved??

Jeg mener vi ha jo ikke KRAV på noget, eller RET til noget her, det er ikke en tjeneste vi har betalt for = gratis ..

Admin er (øjensynligt) væk, hvor længe ved ingen….

Så vær nu glad for hvad du har, eller skab noget bedre selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Power skrev, den 6.11.2025 at 19:49:

Uanset hvad der driver dem, bør vi ikke være glade for at de trods alt bliver ved??

Jeg mener vi ha jo ikke KRAV på noget, eller RET til noget her, det er ikke en tjeneste vi har betalt for = gratis ..

Admin er (øjensynligt) væk, hvor længe ved ingen….

Så vær nu glad for hvad du har, eller skab noget bedre selv.

100% enig.

Standarden i 2025 er desværre, at mange tror det har krav på og ret til alle mulige ting.

'skab noget bedre selv.' - Det er på vej, ikke på grund af utilfredshed, men ud fra et ønske at skabe noget mere tidssvarende, som ikke bliver forladt at den/de som reelt ville kunne ændre på tingene.

God weekend.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig at man ikke kan have krav , men omvendt føler jeg heller ikke en pligt. Jeg har været aktiv i dette forum længe og skrevet mange anmeldelser. Det er jeg stoppet med. Især Stapler er meget kort i tonen og enda direkte uhøflig. Derfor har jeg valgt et stoppe. Tror dette forum har brug for flere admins, tror de måske har for meget at lave. Tror godt flere er parat til at hjælpe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sigge skrev, for 9 timer siden:

Enig at man ikke kan have krav , men omvendt føler jeg heller ikke en pligt. Jeg har været aktiv i dette forum længe og skrevet mange anmeldelser. Det er jeg stoppet med. Især Stapler er meget kort i tonen og enda direkte uhøflig. Derfor har jeg valgt et stoppe. Tror dette forum har brug for flere admins, tror de måske har for meget at lave. Tror godt flere er parat til at hjælpe.

Hejsa , går udfra, du mener flere moderatorer.  ADMIN  er jo pist væk , og ingen har  direkte kontakt til omtalte . Går udfra ADMIN ! skal ind over ,

Hvis flere MOD. skal ansættes , Har jeg ret eller .

Men hvis det kunne hjælpe vores 2   moderatorer,  så er det da , en rigtig god ide ,      hvis nogen da har interessen.

god aften til alle

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har helt ret.

Vi gad godt at der var flere moderatorer.  Det kan desværre kun lade sig gøre via @Administrator, som stadig er uden for rækkevidde. 

Det er et vilkår vi ikke kan påvirke,  så vi tager til takke med den situation og begrænsede mulighed vi har.  

tronheim skrev, for 3 timer siden:

Går udfra ADMIN ! skal ind over ,

Hvis flere MOD. skal ansættes , Har jeg ret eller .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et simpelt opslag på Punktum.dk (tidligere DKHostmaster) giver følgende:

https://punktum.dk/domaene/ikke-tilgængelig?domain=eroguide.dk

Det vil sige:

MUGGY MEDIA ApS

Haslegårdsvej 8, Hasle

8210 Aarhus V

E-mail: [email protected]

Den pågældende e-mail adresse tilhører Maja Søndergaard Nilsson, med tlf: +45 29 76 45 05

Det er ikke hemmelige oplysninger, men er frit tilgængeligt. Hvorfor skulle det være så svært at få fat på dem?

Del dette indlæg

Link til indlæg
tronheim skrev, for 6 timer siden:

Hejsa , går udfra, du mener flere moderatorer.  ADMIN  er jo pist væk , og ingen har  direkte kontakt til omtalte . Går udfra ADMIN ! skal ind over ,

Helt ret , dwt var det jeg mente.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, enig. Helt ærligt. Det er helt hen i vejret. Altså mand. 

Selvfølgelig kan man få fat på dem der ejer siden. Ikke. Jeg mener, mand, det er Danmark i 2025.

Jeg tror Stabler er fuld af løgn. Klart han kan få fat på dem, hvis han bare gad.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen du har da helt ret. Som Jensen02 skriver - så er det altid muligt at finde frem til folk, der juridisk er ansvarlig for hjemmesider. Hvorvidt det er også er Administrator kan vi så gætte på. :-)

Det er ikke noget jeg vil bruge yderligere energi på. Så du har ret. Det gider jeg ikke. Jeg antager at der er en årsag til at administrator er fraværende og jeg har ikke tænkt mig at kontakte folk privat.

Tak for input - og tal pænt.

Zorglub skrev, for 5 timer siden:

..... Stabler er fuld af løgn. Klart han kan få fat på dem, hvis han bare gad.

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Muggy har 2x50% ejere jf. deres egen hjemmeside hvis man søger lidt på de 2 ejere er det vist mest logisk det ikke er den foreslåede der evt. er admin, ikke mindst jf. historikken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har nu undersøgt lidt mere, og korrekt , 

Tingene er lidt anderledes ,end mange tror og ved .

Så bare en god nat til jer aleesammen

Del dette indlæg

Link til indlæg
tronheim skrev, for 23 minutter siden:

Har nu undersøgt lidt mere, og korrekt , 

Tingene er lidt anderledes ,end mange tror og ved .

Så bare en god nat til jer aleesammen

Det du skriver bidrager da bare til mystikken - det lyder jo som om der foregår noget underligt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stapler skrev, for 13 timer siden:

Brugerne Jensen02 og Zorglub er smidt ud permanent, da de begge er samme bruger.

Det lyder da helt vildt. Den samme person har oprettet to nye brugere? Hvordan kan det dog lade sig gøre?

Man bliver nok nødt til at overveje om Eroguide har styr på den helt basale IT-sikkerhed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Splint skrev, for 38 minutter siden:

Man bliver nok nødt til at overveje om Eroguide har styr på den helt basale IT-sikkerhed.

Jaha, och du själv då?  Vi är ju inte på något sätt tvungna att legitimera oss vid registreringen.  Anonyma e-postadresser är fritt tillgänglia överallt på nätet.  Hemliga filer och kakor i webbläsaren är ett barns lek att ta bort…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chibi skrev, for 2 timer siden:

Jaha, och du själv då?  Vi är ju inte på något sätt tvungna att legitimera oss vid registreringen.  Anonyma e-postadresser är fritt tillgänglia överallt på nätet.  Hemliga filer och kakor i webbläsaren är ett barns lek att ta bort…

Mig selv? Jeg har ikke en hjemmeside, så jeg behøver ikke bekymre mig om IT-sikkerhed.

Men altså, som du selv skriver, så er meget af det her jo barneleg. Det er vel det der godt kan bekymre lidt, synes du ikke?

Fordi ... hvis det er så let, så er der måske også andre ting der er lette?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sigge skrev, den 30.11.2025 at 03:34:

Enig at man ikke kan have krav , men omvendt føler jeg heller ikke en pligt.
Det har du skam heller ikke.

Jeg har været aktiv i dette forum længe og skrevet mange anmeldelser. Det er jeg stoppet med.

Det er en skam.
Især Stapler er meget kort i tonen og enda direkte uhøflig.

Måske du skulle kigge indad og ændre din måde at skrive på?
Derfor har jeg valgt et stoppe. Tror dette forum har brug for flere admins, tror de måske har for meget at lave. Tror godt flere er parat til at hjælpe.

Tro kan nogle gange flytte bjerge, men for den som ikke forstår at dét vi har nu, ikke bliver bedre/anderledes..tror/håber forgæves.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stapler skrev, den 4.12.2025 at 04:45:

Brugerne Jensen02 og Zorglub er smidt ud permanent, da de begge er samme bruger.

Og Genga, Kvik, og Splint. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Power skrev, for 14 timer siden:

Måske du skulle kigge indad og ændre din måde at skrive på?

Det syndes jeg at jeg har gjort. Har skrevet mange anmeldelser og det var kun ved et tilfælde syndes herr Stapler at jeg spred rygter i stedet for facts. Behøver ikke gå i detaljer og vi er alle forskellige, men måde det blevet leveret på har gjort at jeg ikke skriver anmeldelser mere. 

Max Power skrev, for 14 timer siden:

Tro kan nogle gange flytte bjerge, men for den som ikke forstår at dét vi har nu, ikke bliver bedre/anderledes..tror/håber forgæves

Er forstået og jeg har ageret derefter. At man ikke kan få fat i admin som kan hjælpe at aflaste nuværende moderator gennem at nominere flere er for mig stort problem. Er også en del andre faktorer i denne side som jeg ikke helt bryder mig om. Men er måske relateret til ovenstående.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...