McLovin 513 Skrevet 6. November Hvem kan I andre brødre henvise til hvis jeg gerne vil opleve en kvinde, dansk såvel som udenlandsk, som virkelig går all in på dirty talk under sexen? Selvfølgelig uden at det bliver komisk påtaget eller det virker som en scene fra The Exorcist. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jussi5000 0 Skrevet 6. November Hørt! Jeg læser med her. En klart undervurderet evne, som kan gøre sexen SÅ meget mere pirrende for mig er dirty talk! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cookiedick 52 Skrevet 7. November (edited) Tag en tur hos Micha hos Seductions, kunne huske flere sessioner hvor hun var en “dirty talker”….. med mere….. Hils hende fra Mikael den gamle….. Redigeret 7. November af Cookiedick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 2029 Skrevet 7. November Jussi5000 skrev, den 6.11.2025 at 10:24: Jeg læser med her Du kan blot trykke på "Følg dette" knappen i oppe højre hjørne Det er ikke så relevant for tråden og andre at "du læser lige med her"....... Sagt i al venskabelighed 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Darkshades 37 Skrevet 10. November Jeg vil næsten sige @Lina_bbw Hun har virkelig lyd på, både ned skrig, ord og støn. Så frækt : ) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg