ensomfyr 474 Skrevet 5. November, 2025 Jeg er af en eller anden grund begyndt at fantasere om at besøge to piger på en aften. Jeg gør jo kun det her når jeg er på hotel i forbindelse med kursus eller besøg hos kunder. Så jeg er begyndt at fantasere om at mødes med en pige der allersidst på eftermiddagen, når jeg har fået tjekket ind på hotellet. Og så finde en anden at hygge sig med nogle timer senere inden sengetid. Gad vide om jeg er blevet for gammel til at klare to gange sex på så kort tid ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 189 Skrevet 5. November, 2025 Giv det et forsøg bedste måde at finde ud af det på... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Robby 31 Skrevet 5. November, 2025 Jeg begynder at nærme mig de 50årene. Og jeg har ingen problem med to piger samme dag, og jeg behøver heller ikke hjælp fra nogen blå piller. Jeg gør det samme som du har planer om, tit da jeg er på hotel.Bare stå på. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14179 Skrevet 5. November, 2025 ensomfyr skrev, for 2 timer siden: Gad vide om jeg er blevet for gammel til at klare to gange sex på så kort tid ... Bare det ikke er med den samme pige - det er næsten ligesom med chokolade - et stykke giver lyst til en mere 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doktor Diller 178 Skrevet 5. November, 2025 ensomfyr skrev, for 2 timer siden: Gad vide om jeg er blevet for gammel til at klare to gange sex på så kort tid ... Har du pengene, kan du nemt få svaret 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1049 Skrevet 5. November, 2025 Kom helt til at smile da jeg læste dit indlæg det gør jeg altid, når jeg skal til en anden by, har lige gjort det i sidste uge - og her weekend d. 15/16 Nov skal jeg på Fyn, jeg er allerede ved at kigge efter piger på Fyn - regner med at smutte forbi Flensborg når jeg skal retur hjem jeg kan bestemt anbefale det - go for it 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1812 Skrevet 13. Januar Jeg var engang hos lægen for at blive testet for kønssygdomme, da de spurgte om sidst jeg havde sex var med en fast partner... Svaret var: Nej, Ja, Nej, Ja, Ja og Ja Først en GP tidligt på aftenen. Så konen sammen hendes kæreste i klub. Så en anden GP, som jeg lige skulle nå inden hun tog på ferie. Så to gange mere med fruen (en i klub og en da vi kom hjem) Og så lige et morgenput da vi vågnede Man kan hvad man vil 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1558 Skrevet 13. Januar (edited) Nogen kan måske have sex og få orgasme flere gange dagligt. Det kan jeg også, men nyder det ikke. Anden orgasme er slet ikke så god som den mere tiltrængte første. Men en virkelig lækker optakt til god sex er at købe en times halvfræk massage hos en sød dame fx fra 11-12 og så et mere frækt besøg hos en anden fra 14-15 - eller hvis der skal være billigere bare 20-30 min anden gang. Det er nogle af mine bedste orgasmer hos GP, der er kommet der. Redigeret 13. Januar af Slowman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 119 Skrevet 13. Januar @ensomfyr Jeg har haft samme fantasi, så det skulle prøves. Samme idé som @Slowman, men i omvendt rækkefølge. Sex med en kvinde om formiddagen og fræk massage med hj om aftenen med en anden. Dertil en enkelt gang, hvor jeg efter sex om formiddagen fik 4 hands massage med bj og hj om aftenen. Det var nogle frække, men også dyre omgange, så ved ikke lige, om jeg gør det igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5521 Skrevet 13. Januar Har prøvet at gå fra en halv time med en GP og så direkte til en times thaimassage bagefter med tanken om, at hvis thaipigen spillede op til lir, så var jeg nok klar til en omgang mere. Det gik dog ikke rigtigt, som jeg havde forestillet mig, for thaipigen var et ret stille gemyt og slet ikke udfordrende, så selv det halvhjertet tilbudte håndjob til slut afslog jeg. Måske bedre held næste gang, måske er det bare bedre, for mig i hvert fald, at tage tingene hver for sig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1558 Skrevet 13. Januar Unrusted skrev, for 2 timer siden: @ensomfyr Jeg har haft samme fantasi, så det skulle prøves. Samme idé som @Slowman, men i omvendt rækkefølge. Sex med en kvinde om formiddagen og fræk massage med hj om aftenen med en anden. Dertil en enkelt gang, hvor jeg efter sex om formiddagen fik 4 hands massage med bj og hj om aftenen. Det var nogle frække, men også dyre omgange, så ved ikke lige, om jeg gør det igen Det er jo lidt “sjovt” at man let kan få en times lækker Thai massage til 500 kr. Tage tøjet på og gå 300 m og få 30 min FP til 800 kr. Så har man fået 90 min incl FP til 1300 kr, hvilket man jo ikke kan hos en og samme Thai, altså først 60 min massage og så 30 min FP. THAI er bare en anden logik, men skønne er de jo. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 119 Skrevet 13. Januar @Slowman ... du er da ikke "slow" til regning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1558 Skrevet 13. Januar (edited) Unrusted skrev, for 4 timer siden: @Slowman ... du er da ikke "slow" til regning Man må undre sig. Men lige nu kan man faktisk få FP 30 min + massage 60 min + FP 30 min altså 120 min for 1800 kr i Odense og Nana er super sød. https://annoncelight.dk/showad/331149 Redigeret 13. Januar af Slowman 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5521 Skrevet 14. Januar Slowman skrev, for 7 timer siden: Men lige nu kan man faktisk få FP 30 min + massage 60 min + FP 30 min altså 120 min for 1800 kr i Odense og Nana er super sød. https://annoncelight.dk/showad/331149 Jeg var millimeter fra at skrive noget om, at hvis man foreslår det på den måde, så er der en overvejende risiko for, at pigen afviser og måske endda bliver sur og smider dig ud, fordi hun tolker det som, at du er en cheap Charlie, som bare vil presse prisen og ikke respekterer pigen. Heldigvis klikkede jeg på det link, som du så fint havde indsat, og pigen har jo selv sammensat netop et sådan tilbud, hvilket er første gang, jeg ser det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 984 Skrevet 15. Januar Det har jeg været heldig at opleve for nogen tid siden. Det var alletiders. Initiativet kom fra mama på en thai klinik. https://www.eroguide.dk/forum/topic/206534-dobbelt-glæde-med-joy-og-candy-vanløse/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
johndavidjohn2017 100 Skrevet 15. Januar Har kun prøvet en enkelt gang og helt uplanlagt. Var med kolleger i Vilnius og inden vi skulle ud og spise have jeg besøg på værelset af en pige jeg havde aftale med på forhånd. Middag med kolleger og vi kom lidt tidligt hjem - ringede til nummer 2 på listen som hurtigt kom til hotellet - begge c. 60 min og superfine oplevelser. Efter nummer 2 gik hjem var jeg tørstig, havde ingen drikkevarer på værelset og gik ned i hotellets bar. Mødte en "slutty prostitute", sagde nej tak flere gange, men hun fulgte med da jeg gik op på værelset. Vi havde sex, ikke særlig godt, hurtigt og hun gik hjem med sine 100 euro - 2 super oplevelser + 1 middelmådig på en aften. Kan ikke aftales på forhånd, men kun spontant hvis mulighederne flasker sig rigtigt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bror Myra 471 Skrevet 18. Januar ensomfyr skrev, den 5.11.2025 at 20:04: Jeg er af en eller anden grund begyndt at fantasere om at besøge to piger på en aften. Jeg gør jo kun det her når jeg er på hotel i forbindelse med kursus eller besøg hos kunder. Så jeg er begyndt at fantasere om at mødes med en pige der allersidst på eftermiddagen, når jeg har fået tjekket ind på hotellet. Og så finde en anden at hygge sig med nogle timer senere inden sengetid. Gad vide om jeg er blevet for gammel til at klare to gange sex på så kort tid ... Jag vet inte hur gammal du är. Vid ett flertal tillfällen har jag träffat flera GP:er på en dag. Senast var för ett par år sedan när jag var 68 år och hade varit på ett bröllop i Tyskland. Efteråt träffade jag fyra olika GP:er på två dagar på två olika FKK. Om det är din fantasi så tycker jag att du ska pröva! Det enda som du kan förlora är ju lite pengar om du inte klarar av att ha sex två gånger på kort tid. Min fantasi nu när jag är pensionär och har mer ledig tid är att åka till Tyskland och inte bara sex med två GP:er: Utan att på dagen först besöka en FKK och ha sex med två GP:er för att sedan vila (och kanske sova en timme) på mitt hotell för att sedan på sen eftermiddag eller kväll besöka en annan FKK och ha sex med ytterligare två GP:er. Nästa dag skulle jag upprepa proceduren med två FKK och fyra GP:er. I NRW finns det ju flera FKK som ligger rätt nära varandra så det är logistiskt möjligt även utan bil, men jag är 70+ så i det fallet är jag inte säker på vad jag orkar med. Kanske är det bättre användning av mina pengar att ändå besöka GP:er på hemmaplan i Sverige (och med en dagsutflykt till Köpenhamn då och då) för då kan jag sprida ut besöken. Men jag tänker någon gång i snar framtid pröva min fantasi mot verkligheten och det tycker jag som sagt att du också ska göra! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bror Myra 471 Skrevet 18. Januar Slowman skrev, den 13.1.2026 at 09:44: /.../. Anden orgasme er slet ikke så god som den mere tiltrængte første. /.../ Jag har en motsatt upplevelse där min andra orgasm för dagen var med GP nummer två och var ett av mina skönaste samlag i livet (betalda och obetalda). Händelsen begav sig för drygt 30 år sedan så jag var visserligen yngre då. På den tiden bodde jag lite längre norrut i Sverige och skulle med ett flyg från Kastrup under eftermiddagen och hade kommit med nattåg på morgonen. Ganska direkt begav jag mig till en klinik som då fanns på Nørre Søgade och som annonserade i Ekstrabladet om att de hade døgnåbent. Det visade sig jag var första kunden för dagen och antagligen väckte jag GP:n. Det var en ung negress som öppnade och hon verkade vara rätt sömnig, men jag blev "betjänad". Det vart en någorlunda bra träff, inte min bästa, men inte heller den sämsta. Efter träffen gick jag runt lite i Köpenhamn och kom att passera en thai-klinik som jag besökt tidigare. Neonskylten blinkade att de var öppna. Då jag fortfarande kände mig lite kåt så föll jag för frestelsen! En thai i cirka 25 års åldern tog emot mig. Besöket började med en riktig bodymassage på en luftmadrass i badrummet där hennes intvålade nakna kropp masserade hela min nakna kropp. Efter massagen förflyttade vi oss till en säng och jag kommer inte ihåg om det orala var med eller utan kondom. Det jag kommer ihåg att när hon började rida mig så hade hon full kontroll över sina muskler i fittan så den mjölkade min kuk. Den första bodymassagen hade gjort att jag var väldigt avslappnad och i och med att jag redan hade knullat en gång tidigare under dagen så fick jag inte orgasm direkt, utan kunde uppleva en extrem njutning under rätt lång tid medans hennes fitta masserade min kuk. Hade jag inte knullat tidigare så hade jag säkert kommit mycket snabbare, men nu kunde jag hålla tillbaka orgasmen och ligga precis "under gränsen" en lång tid. Det var ett av mina skönaste samlag! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg