Titommeren 499 Skrevet 4. November Hej brødre og søstre herinde. Måske et lidt provokerende oplæg, men det skal der vel også være plads til. Jeg har set et opslag med gangbang til 1.200 kr. for halvanden time, min 5 deltager og maks. 15 deltagere. 15! Det er 6 minutter til hver i gennemsnit og en indtjening på 18.000 kr. selvfølgelig minus diverse udgifter. Eller en gennemsnitlig aktiv minutpris på 200 kr. Det syntes jeg ærlig talt lyder helt vanvittigt… HIT ME med jeres kommentarer 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helge N 87 Skrevet 4. November Titommeren skrev, for 8 minutter siden: Hej brødre og søstre herinde. Måske et lidt provokerende oplæg, men det skal der vel også være plads til. Jeg har set et opslag med gangbang til 1.200 kr. for halvanden time, min 5 deltager og maks. 15 deltagere. 15! Det er 6 minutter til hver i gennemsnit og en indtjening på 18.000 kr. selvfølgelig minus diverse udgifter. Eller en gennemsnitlig aktiv minutpris på 200 kr. Det syntes jeg ærlig talt lyder helt vanvittigt… HIT ME med jeres kommentarer Hej Titommeren Jamen det er jeg helt enig i. Der er dog ingen vished for, at der så kommer 15 deltagere. Normalt vil der kommer tættere på 5 og så ser tallene noget anderledes ud. Dertil skal lægges, at det hele vejen igennem er et useriøst "marked", du træder ind i der. Vi mænd er useriøse. Man melder sig gerne til og bliver så bare væk ... Kvinderne forsøger at være seriøse, men "tager lidt skade" af de mænd som svigter dem. Det således et vældigt attraktivt set up, sådan set udadtil. Men virkeligheden er noget andet. Helge N 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5329 Skrevet 4. November Javist, men dukker der 15 op? Kommer der 5, så har du ifølge din beregning 18 minutter, og hvis man er to om pigen en del af tiden, så har du en halv times tid som aktiv. Men er en del af fornøjelsen ikke også at være en del af noget større, hvor man kan få noget ud af at være i et rum, der emmer af sex og liderlighed? Altså at du også får noget for pengene ved bare at være der, selvom du ikke selv er aktiv hele tiden? Min erfaring med gangbangs er ganske vist på niveau med Mette Frederiksens evne til at genfinde slettede sms’er, men jeg synes faktisk ikke, at det lyder dyrt. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 318 Skrevet 4. November Lad os vende den om, hvad skulle du have for at blive brugt i alle huller i halvanden time af 15 mænd??? 3 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KapowSti 75 Skrevet 4. November Helge N skrev, for 1 minut siden: Vi mænd er useriøse. Man melder sig gerne til og bliver så bare væk ... Kvinderne forsøger at være seriøse, men "tager lidt skade" af de mænd som svigter dem. Den eneste måde jeg forstår dit udsagn på er: Det er mændenes skyld, at visse kvinder er useriøse. Det er vel ikke det du mener, eller? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helge N 87 Skrevet 4. November KapowSti skrev, for 1 minut siden: Den eneste måde jeg forstår dit udsagn på er: Det er mændenes skyld, at visse kvinder er useriøse. Det er vel ikke det du mener, eller? Jamen det er næsten også korrekt forstået. Men nok i virkeligheden ikke så enkelt endda. Der er useriøsitet fra begge siger. Et skud fra hoften, sådan en 10 / 90. Det er jo ikke pigernes skyld, at vi mænd først "skriver dem ned" med 300 sms´er førend et gang bang, melder os til, for så blot at blive væk, eller ? Men det er pigernes skyld, hvis de uretmæssigt bare aflyser et arrangement, fordi de ikke synes de får nok GULD ud af det eller det bare ikke lige bahager dem den dag ! Jeg tror du skal prøve at sætte dig lidt ind i stoffet, for så vil du vide hvad jeg mener. Og der er ikke for at ekskludere nogen af parterne på forhånd. Det er ren og skær erfaring ... Helge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksen 301 Skrevet 4. November Jeg synes ikke helt præmissen holder. Du får 1,5 time i selskab med pigen for 1.200 kr. der er andet og mere i et gb end selve penetrationen. Derudover er der nogle fyre der holder længere end andre, så en gennemsnitsbetragtning er heller ikke retvisende. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskmand22 77 Skrevet 4. November Det er sjældent at der kommer ret mange til et GB. i hvert fald dengang jeg deltog i GB arrangementer. De fleste gange kom der mellem 3 og 5 jeg har oplevet et enkelt hvor jeg var den eneste der kom, det aflyste pigen fordi hun var skuffet over deltagelsen, der var 11 tilmeldte. Jeg fik heldigvis chancen for at møde hende alene, for hun var rigtig lækker. Jeg har dog deltaget i et hvor der var 20 mænd og 2 piger også i et hvor der var en pige og 13 mænd. Jeg må sige ved de to GB, der var er ikke nogen der gik uden at have fået stillet deres lyst. Det er en del år siden og dengang kostede det 1000 til 1200 for 2 timer. det med de 20 mænd var det her. Det kræver sin mand/dame at svarer på alle de beskeder, jeg talte med ham der arrangerede det i Mariager, der havde han skrevet med mere end 200 mulige deltager i flere dage, han estimerede at have varet på mere den 2000 mail, Han havde opgivet at skrive på sms for han kunne simpelhed ikke nå at svarer dem der skrev. så du skal ikke kun tage den tid der anvendes til selve GB'et men også tid til at skrive med deltager, og pigen skal også forberede sig og bagefter lande i oplevelsen. Det er muligvis for nogle piger mange penge i det, men de fleste stopper efter noget tid pga. arbejdet med det og manglende deltagere. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helge N 87 Skrevet 4. November Jyskmand22 skrev, for 29 minutter siden: Det er sjældent at der kommer ret mange til et GB. i hvert fald dengang jeg deltog i GB arrangementer. De fleste gange kom der mellem 3 og 5 jeg har oplevet et enkelt hvor jeg var den eneste der kom, det aflyste pigen fordi hun var skuffet over deltagelsen, der var 11 tilmeldte. Jeg fik heldigvis chancen for at møde hende alene, for hun var rigtig lækker. Jeg har dog deltaget i et hvor der var 20 mænd og 2 piger også i et hvor der var en pige og 13 mænd. Jeg må sige ved de to GB, der var er ikke nogen der gik uden at have fået stillet deres lyst. Det er en del år siden og dengang kostede det 1000 til 1200 for 2 timer. det med de 20 mænd var det her. Det kræver sin mand/dame at svarer på alle de beskeder, jeg talte med ham der arrangerede det i Mariager, der havde han skrevet med mere end 200 mulige deltager i flere dage, han estimerede at have varet på mere den 2000 mail, Han havde opgivet at skrive på sms for han kunne simpelhed ikke nå at svarer dem der skrev. så du skal ikke kun tage den tid der anvendes til selve GB'et men også tid til at skrive med deltager, og pigen skal også forberede sig og bagefter lande i oplevelsen. Det er muligvis for nogle piger mange penge i det, men de fleste stopper efter noget tid pga. arbejdet med det og manglende deltagere. SÅDAN ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 283 Skrevet 4. November Titommeren skrev, for 6 timer siden: Hej brødre og søstre herinde. Måske et lidt provokerende oplæg, men det skal der vel også være plads til. Jeg har set et opslag med gangbang til 1.200 kr. for halvanden time, min 5 deltager og maks. 15 deltagere. 15! Det er 6 minutter til hver i gennemsnit og en indtjening på 18.000 kr. selvfølgelig minus diverse udgifter. Eller en gennemsnitlig aktiv minutpris på 200 kr. Det syntes jeg ærlig talt lyder helt vanvittigt… HIT ME med jeres kommentarer Du køber vel netop at være del af en gruppe om kvinden! Jeg har intet ønske om at være del af en gruppe, så jeg booker en time til 1800 kr. eller så - bare med den unge kvinde og mig. Så går jeg egentlig ikke op i, hvad hun tjener i minutter, eller hvor længe jeg har pikken oppe i hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 1030 Skrevet 4. November Titommeren skrev, for 6 timer siden: Hej brødre og søstre herinde. Måske et lidt provokerende oplæg, men det skal der vel også være plads til. Jeg har set et opslag med gangbang til 1.200 kr. for halvanden time, min 5 deltager og maks. 15 deltagere. 15! Det er 6 minutter til hver i gennemsnit og en indtjening på 18.000 kr. selvfølgelig minus diverse udgifter. Eller en gennemsnitlig aktiv minutpris på 200 kr. Det syntes jeg ærlig talt lyder helt vanvittigt… HIT ME med jeres kommentarer Hvis alle tre huller er til disposition så får du 18 min, stadig væk en høj minut pris. Men som andre har skrevet hvis minut prisen er det vigtigste så er gb ikke stedet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KapowSti 75 Skrevet 8. November Helge N skrev, den 4.11.2025 at 11:46: Jamen det er næsten også korrekt forstået. Men nok i virkeligheden ikke så enkelt endda. Der er useriøsitet fra begge siger. Et skud fra hoften, sådan en 10 / 90. Det er jo ikke pigernes skyld, at vi mænd først "skriver dem ned" med 300 sms´er førend et gang bang, melder os til, for så blot at blive væk, eller ? Men det er pigernes skyld, hvis de uretmæssigt bare aflyser et arrangement, fordi de ikke synes de får nok GULD ud af det eller det bare ikke lige bahager dem den dag ! Jeg tror du skal prøve at sætte dig lidt ind i stoffet, for så vil du vide hvad jeg mener. Og der er ikke for at ekskludere nogen af parterne på forhånd. Det er ren og skær erfaring ... Helge Det jeg læser er: Et skud fra hoften, sådan en 10 / 90 * Gætværk, eller ligger der noget statistik bag? Det er jo ikke pigernes skyld, at vi mænd først "skriver dem ned" med 300 sms´er førend et gang bang, melder os til, for så blot at blive væk, eller? * 'Vi mænd' - At du gør tingene på en måde, er ikke endbetydende med, at alle andre gør som dig. Manglende forståelse for at alle er forskellige. Jeg tror du skal prøve at sætte dig lidt ind i stoffet, for så vil du vide hvad jeg mener * Jeg tror du skal lære, at alle er forskellige og du ved ikke hvordan andre gør.... og du ved på ingen måde, om jeg er 'inde i stoffet' eller ej. Du generaliserer meget, det gør ikke dit budskab seriøst, tvært i mod. God weekend. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 499 Skrevet 8. November Hr Lille Niels skrev, den 4.11.2025 at 17:46: Hvis alle tre huller er til disposition så får du 18 min, stadig væk en høj minut pris. Men som andre har skrevet hvis minut prisen er det vigtigste så er gb ikke stedet. Ahhhhh… Det betyder altså, at de 1,5 time bliver ganget op pr. antal huller. Så mund, fisse og røv betyder, at arrangementet pludselig varer 4,5 time… DET var jeg ikke klar over. Det tror jeg heller ikke, at pigerne er. Men godt at få det på det rene. TAK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 1030 Skrevet 8. November Titommeren skrev, for 41 minutter siden: Ahhhhh… Det betyder altså, at de 1,5 time bliver ganget op pr. antal huller. Så mund, fisse og røv betyder, at arrangementet pludselig varer 4,5 time… DET var jeg ikke klar over. Det tror jeg heller ikke, at pigerne er. Men godt at få det på det rene. TAK Nu er en del af gangbang vel at pigen betjener mere end 1 mand af gangen, det har jeg set ved de gangbang jeg har deltaget i. Så hvis hun kan betjene 3 mand af gangen så bliver de 90 minutter med 15 mand tilstede til 18 betjeningsminutter pr mand. Beregningen med 6 minutter pr mand har som forudsætning at hun kun betjener 1 mand af gangen. Så ingen grund til at udvide arrangementet for at komme op på det antal minutter pr mand. Hvis det handler om antal minutter pigen har til din pik, jamen så er der billigere måder end gangbang at få dækket sin behov på. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskmand22 77 Skrevet 10. November (edited) Nu er jeg nok lidt små dum, men handler det ikke om at forlade et GB tilfreds med GB'et og ikke noget med antal minutter minutter eller hvor meget pigen tjener på det. Og mig bekendt er det frivilligt at deltage i de GB der bliver slået op. Ved fra flere der har arrangeret GB at de løber sur i at det tager meget tid og at 50% af de mænd der skriver at de deltager ikke dukker op. Redigeret 10. November af Jyskmand22 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg