fyr9000 308 Skrevet 24. April, 2014 Er det kun mig eller er der andre der løber skrigende væk når annonceteksten skriver døgnåben? Efter min erfaring er det næsten udelukkende de mest desperarte kvinder der skildre med døgnåbent. Jeg har mødt ikke dansk talende kvinder og narkomaner. Jeg er af og til i den situation at jeg har lyst til besøge en flot fræk pige om natten, og det er svært at finde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 24. April, 2014 Er det kun mig eller er der andre der løber skrigende væk når annonceteksten skriver døgnåben? Efter min erfaring er det næsten udelukkende de mest desperarte kvinder der skildre med døgnåbent. Jeg har mødt ikke dansk talende kvinder og narkomaner. Jeg er af og til i den situation at jeg har lyst til besøge en flot fræk pige om natten, og det er svært at finde. Jeg ved ikke om de er desperate eller om det er desperate mænd, der besøger dem - jeg har prøvet at besøge dem op ad formiddagen, men da ser de jo ud som om de ikke har sovet hele natten - og servicen er som regel både for ringe og for dyr i forhold til kvaliteten. Men mørke piger + døgnåbent = hold dig væk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 24. April, 2014 Ikke at jeg på nogen måde skal forsvare udnyttelse af piger mv. Men kunne det tænkes, at der er nogle af de piger der skriver de har døgnåbent, bare lader være med at besvare telefon/sms mv. når de har behov for pause, og på den måde undgår at skulle følge en evt. rigid vagtplan, eller konstant skulle opdaterer annoncer om de nu har åbent eller ej? Jeg kan i hverfald godt forestille mig, at nogle af de udenlandske piger der kortvarigt er i DK, netop agerer på denne måde. MEN der er formentlig OGSÅ døgnåbne piger, som bliver presset (enten af andre eller sig selv) til at arbejde alt for hårdt/uden pauser mv.... dem skal man selvfølgelig som gæst forsøge at undgå, ligesom man skal forsøge at undgå at købe tøj (f.eks. hos H&M) der er lavet af børne-slaver. Tingene er ikke helt så sort/hvide som man nogle gange vil gøre dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. April, 2014 Her i opgangen ved thaierne og afikaneren inde ved siden af, kan jeg både se og høre de holder lukket det meste af dagen... De åbnertypisk sent på eftermiddagen og lukker så igen hen på morgen, men der sker nu heller ikke meget i åbningstiden, Simon ikke de får sovet og hvilet godt og tilpas... Smil. Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 24. April, 2014 "Døgnåben" er ikke et godt signal i mine øren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 24. April, 2014 Tilpasser tingene ikke sig selv? Har selv besøgtnogle døgnåben steder om natten, fordi muligheden forelå. Omvendt ville jeg ikke besøge samme sted om formiddagen/ først på dagen, da jeg har en forventning om de sover der. Synes det har fungeret fint de gange jeg har gjort det :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 24. April, 2014 Det var noget Heine skrev i nogen tråd om at vi sexkøbere har lidt vel mange synspunkter på hvordan pigerne skal føre sig her i verden. Jeg må nok give ham ret. Jeg er bekendt med en døgnsåben klinik hvor pigerne ejer, beslutter og driver stedet på en måde som fungerer godt for dem. Er de kede af det nogen dag, tager de fri. Har de ingen kunder om natten, sover de. Har de kunder om natten, sover de lidt ekstra på dagen. Hvorfor skal jeg så "løbe skrigende væk"? Det er som med alt andet her i verden; generaliseringer er nok gode i de store forklaringsmodellerne, men i hverdagen bliver man alligevel nødt at bruge sine sinden og sin evne at tænke individuelt. B 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 864 Skrevet 24. April, 2014 I praksis betyder det jo heller ikke at de har døgnåbent. I virkeligheden betyder det jo, at de ikke har faste åbningstider - bare almindeligt roderi. Vendingen er også en deal-killer for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fyr9000 308 Skrevet 24. April, 2014 Det var noget Heine skrev i nogen tråd om at vi sexkøbere har lidt vel mange synspunkter på hvordan pigerne skal føre sig her i verden. Jeg må nok give ham ret. Jeg er bekendt med en døgnsåben klinik hvor pigerne ejer, beslutter og driver stedet på en måde som fungerer godt for dem. Er de kede af det nogen dag, tager de fri. Har de ingen kunder om natten, sover de. Har de kunder om natten, sover de lidt ekstra på dagen. Hvorfor skal jeg så "løbe skrigende væk"? Det er som med alt andet her i verden; generaliseringer er nok gode i de store forklaringsmodellerne, men i hverdagen bliver man alligevel nødt at bruge sine sinden og sin evne at tænke individuelt. B Jeg er klar over at det er utroligt generaliserende, men det som debatten går på er om det, som lidenskabogvarme skriver, er en deal-killer når der står døgnåben i annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 24. April, 2014 Jeg er klar over at det er utroligt generaliserende, men det som debatten går på er om det, som lidenskabogvarme skriver, er en deal-killer når der står døgnåben i annoncen. For mig er det en deal-killer (pga. af for mange dårlige oplevelser netop de steder), men der må da visse lyssky personer, som måske netop synes det er udmærket at de kan blive serviceret efter mørkets frembrud, så ikke alle og enhver bemærker dem - ellers ville der nok ikke være nogen forretning i at have åbent om natten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 24. April, 2014 døgnåbent = negerpige (udtrykket ses mest i Jylland) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. April, 2014 Jeg har igennem tiden besøgt flere døgnåbne thaiklinikker i København, og oftest ser pigerne lidt mere slidte ud, men sexen har oftest altid været god. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 24. April, 2014 Lidt en udmelding nogen kan komme med. Nej døgnåbne steder er ikke kun negerpiger. Har kendskab til 4 steder i Jylland/ Fyn hvor det ikke er tilfældet. Søde, flotte dejlige baltiske piger huserer her. Har aldrig haft en decideret nitte de steder. Men kommer jeg en tirsdag nat kl 03.30 så er det jo heller 1 time GFE man bestiller. Mere end Dansk/ fransk hvor man ligger sig og bliver serviceret imens man nyder synet og piller lidt. Livet er skønt, når man har disse muligheder. Uanset hvornår på dagen man får lyst og mulighed kan man besøge en sød pige og få en hyggestund. Ikke en out of this world oplevelse men nu alligevel en hyggestund Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 24. April, 2014 Jeg er klar over at det er utroligt generaliserende, men det som debatten går på er om det, som lidenskabogvarme skriver, er en deal-killer når der står døgnåben i annoncen. For mig findes der så mange deal-killers i annoncerne, og døgnåbent er ikke den største. Jeg handler normalt ikke i Døgnnetto heller, men nogen gang er jeg glad de findes. Har tilmed købt øl på Shell, selv om det ikke er optimalt. Men en Tuborg er jo en Tuborg, uanset hvor jeg køber den eller hvad jeg betaler, ikke? For mig er det en deal-killer (pga. af for mange dårlige oplevelser netop de steder), men der må da visse lyssky personer, som måske netop synes det er udmærket at de kan blive serviceret efter mørkets frembrud, så ikke alle og enhver bemærker dem - ellers ville der nok ikke være nogen forretning i at have åbent om natten. Lyssky??? Er det hvad man er hvis man vil have sex når solen ikke lyser? I en by som København findes der altid nogle mennesker der er på vej hjem fra. eller på vej til arbejde - uanset når du kigger på uret. Jeg kan godt tænke mig at det kan være dejligt at få lidt velvære på vej hjem, selv om klokken er midt om natten. For mig er pigerne på gaden deal killers, ligesom østpigerne på diverse (lyssky) klubber. Men så er vi jo forskellige. B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 25. April, 2014 Lyssky??? Er det hvad man er hvis man vil have sex når solen ikke lyser? I en by som København findes der altid nogle mennesker der er på vej hjem fra. eller på vej til arbejde - uanset når du kigger på uret. Jeg kan godt tænke mig at det kan være dejligt at få lidt velvære på vej hjem, selv om klokken er midt om natten. For mig er pigerne på gaden deal killers, ligesom østpigerne på diverse (lyssky) klubber. Men så er vi jo forskellige. Lyssky personer i den her forbindelse kan være folk i offentlige embeder: politimænd, præster, politikere, skolelærere - eller bare folk som er almindelig kendt i offentligheden og som ikke bryder sig om at blive sat i forbindelse med utugt og deslige - men trangen kan jo komme over enhver Gadepiger er nu heller ikke min hof, selvom jeg tidligere på vej hjem ad istedgade har benyttet mig af deres service en gang imellem, men det der med ind i en baggård, bukserne ned og pigen på hug, eller op i en kold lejlighed - det er jeg vist blevet for gammel til - og må nok også sige: "been there done that". Mht. østpigerne på div. lyssky klubber - i København formodentlig? - dem kender jeg ikke noget til, men i Tyskland på div. FKK og Flattrateklubber, synes jeg da absolut de er søde og servicemindede til rimelige priser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 25. April, 2014 For mig er det en deal-killer (pga. af for mange dårlige oplevelser netop de steder), men der må da visse lyssky personer, som måske netop synes det er udmærket at de kan blive serviceret efter mørkets frembrud, så ikke alle og enhver bemærker dem - ellers ville der nok ikke være nogen forretning i at have åbent om natten. Jeg syntes, at døgnåben signalere, at pigen bare skal have tjent så mange penge på så kortest tid som mulig. Og så i øvrig hjem og have fodret familien i løbet af måske to til tre måneder. Da hun måske ikke har planer om at komme tilbage på netop den adresse, kommune eller land, så kan hendes økonomiske interesse for at oparbejde og vedligeholde en kundekreds være ret lille. Derfor tror jeg at Grisen og jeg, har for mange kedelige oplevelser de steder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 25. April, 2014 døgnåben betyder vel bare at klinikken har åben hele døgn? hvem siger at det er den samme pige som er på vagt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 25. April, 2014 døgnåben betyder vel bare at klinikken har åben hele døgn? hvem siger at det er den samme pige som er på vagt? Sådan er det nok ikke alle steder, men generelt er det de samme 1 - 2 piger, der er på vagt hele døgnet. De betaler måske en pris pr. døgn for at leje stedet - og så er det bare med at få så mange kunder igennem så hurtigt som muligt, så indtjeningen kan optimeres i forhold til de faste udgifter - og om kunderne kommer kl. 4 om natten er ligegyldigt for det er = penge i kassen - og dem der kommer kl. 4 om natten har nok heller ikke så mange andre valgmuligheder i nærheden, så de tager hvad der er på hylden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. April, 2014 Hvis man alligevel sidder oppe hele natten og mangler kunder i butikken, så kan jeg anbefale at man går på chatten. Ordet panisk liderlighed dækker vist meget godt situationen for mange af de nye profiler der dukker op på dette tidspunkt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 25. April, 2014 Panisk liderlighed, er der sikkert mange der kan nikke genkendende til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. April, 2014 Hvis man alligevel sidder oppe hele natten og mangler kunder i butikken, så kan jeg anbefale at man går på chatten. Ordet panisk liderlighed dækker vist meget godt situationen for mange af de nye profiler der dukker op på dette tidspunkt. Midt om natten? Lider du af søvnbesvær Kur: Sex og en bette bajser (af de stærke) men i nævnte rækkefølge! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 25. April, 2014 Sådan er det nok ikke alle steder, men generelt er det de samme 1 - 2 piger, der er på vagt hele døgnet. De betaler måske en pris pr. døgn for at leje stedet - og så er det bare med at få så mange kunder igennem så hurtigt som muligt, så indtjeningen kan optimeres i forhold til de faste udgifter - og om kunderne kommer kl. 4 om natten er ligegyldigt for det er = penge i kassen - og dem der kommer kl. 4 om natten har nok heller ikke så mange andre valgmuligheder i nærheden, så de tager hvad der er på hylden Og sådan er det heller ikke alle steder. Lige precis som jeg sagde tideligere; man bliver nødt at bruge sin sans og sine sinden hvis man bliver liderlig om natten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 25. April, 2014 Tja for mig er den eneste mulighed "Onanation plus for one hand" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. April, 2014 (edited) Midt om natten? Lider du af søvnbesvær Kur: Sex og en bette bajser (af de stærke) men i nævnte rækkefølge! Hi hi.. Det er vel så også derfor at en del kommer i tanke om, at de mangler lidt sex klokken "lort". Øllene har de jo typisk husket at få købt i ordentlig tid. Redigeret 25. April, 2014 af Bluejacket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg