Hop til indhold
tiguan

Nikita Darling

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

nogen der har besøgt henne

Ja, kig i anmeldelsforum Jylland og Sjælland.

Men kort: Kom afsted, hun er en stjerne, stærkt lysnede på en ellers gråmeleret himmel.

Her er en af mange tråde om Nikita:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Henne ligger ved Vestkysten- fin kro iøvrigt :)

Heine for h.. hvad sker der for dig. Dårlig morgen? ;)

Al makt te de osv osv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Heine for h.. hvad sker der for dig. Dårlig morgen? ;)

Al makt te de osv osv

undskyld - min eneste undskyldning er som Torgeir i sin tid "han stod godt for hug.."

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alleviator

Tag nu godt imod en ny :-P

Der ligger mange anmeldelser på Nikita Darling. Kig evt anmeldelser under Jylland og Sjælland. Eller brug søgefeltet

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg skal herved dybfølt beklage at jeg lov mig friste til en utimelig og utilstedelig spøg på VW familieflytterens bekostning.. også selv om jeg måske kan frikendes med henvisning til saga'erne... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

undskyld - min eneste undskyldning er som Torgeir i sin tid "han stod godt for hug.."

Hæ, en islands sagafigur?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Yes - en fin intro til dem findes her - hvis ikke man vil læse dem på islandsk ;) ( og hvem vil det)..). http://heimskringla.no/wiki/Uddrag_af_Fostbrødrenes_saga

Tak. Jeg vil gerne læse den på islandsk, men kan ikke. Jeg kunne heller ikke "læse" den islandske pige jeg i min ungdom lå i ske med kortvarigt :) Hendes kæreste havde vi placeret i køkkenet med en skål syltede fåreøjne, en liter tran, og godt med snaps, huhej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej tiguan :)

Ja, her får du lige et 1. klasses eks. på svar fra nogle af dem der skriver på EG ;)

Det er svært at være ny herinde, hvis man ikke lige kender denne sides mange skrappe kendere i denne brance.

Er det ikke nok at en skriver søg ND herinde?

Hvorfor skal der så komme svar om Henne Strand, Hotel, Islandske sagaer?

Syntes i selv om at blive budt velkommen på denne måde, et nyt sted?

tiguan, følg rådet om at søge på ND herinde,

ignorere alt det andet, undskyld mit sprog :cry:  "MUNDLORT"

Held og Lykke

GOG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

...atter en tråd der bliver kørt af sporet :sad: .....nok en grund til der bliver færre anmeldelser  ;)

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Tiguan

Grunden til at der nok bliver taget lidt pis på dig er at Nikita er en MEGET populær pige herinde og hun deltager en del i de forskellige debatter osv.

Hun har en meget smuk hjemmeside og nogle helt fantastiske billeder.

Jeg har desværre ikke selv haft fornøjelsen, men der er en hel del anmeldelser af hende og de er alle sammen meget positive.

Hun er, nok det tætteste man kan komme på en GFE gudinde og jeg tvivler meget på at du nogensinde ville komme til at fortryde et besøg hos hende ;-)

Venlig hilsen Toddy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv at se under Efterlysninger Sjælland, og København :wink:

Gina Fait

Er det ikke samme måde der spørges på, den eneste forskel er navnene :smile:

Jylland Nikita Darling, Sjælland Gina Fait :P

Er de ikke lige omtalte, kendte?

Så er det at jeg undre mig, hvorfor denne forskel på svar til de to spørgere?

Redigeret af gog

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Prøv at se under Efterlysninger Sjælland, og København :wink:

Gina Fait

Er det ikke samme måde der spørges på, den eneste forskel er navnene :smile:

Jylland Nikita Darling, Sjælland Gina Fait :P

Er de ikke lige omtalte, kendte?

Så er det at jeg undre mig, hvorfor denne forskel på svar til de to spørgere?

Stop nu dig selv. Der er jo kommet seriøse svar, så lad vær med at afspore mere. Afsporingen var stoppet da du begyndte igen for h.......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stop nu dig selv. Der er jo kommet seriøse svar, så lad vær med at afspore mere. Afsporingen var stoppet da du begyndte igen for h.......

Tror lige at du skal læse stregen igen, der var kommet to seriøse svar, så begyndte afsporingen, indtil jeg skrev mit første indlæg. .

Ja så stoppede afsporingen (for h......) hvad det så end betyder :wink:

Så vil gerne sige undskyld, at jeg læste med på EG, blandede mig i et spørgsmål, der efter min mening, blev

taget meget dårligt imod, med nedladende svar, ja så er det da ikke nemt at være ny herinde :smile:

Men det kunne man jo starte en NY tråd om, da det jo aldrig har været oppe herinde?

Og så kunne man jo samtidig snakke om at skrive pænt til hinanden, selv om man er uenige :P

Så kære Orakler, smil i bare, og vær stolte af jeres kommentarer, Jeres Likes til hinanden :wink:

Jeg vil stadig læse med herinde, og kommentere hvis jeg føler at jeg skal ud med noget :P

GOG

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...