tiguan 8 Skrevet 24. April, 2014 nogen der har besøgt henne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. April, 2014 Måske en enkelt eller to. Prøv brug søgefeltet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 24. April, 2014 Henne ligger ved Vestkysten- fin kro iøvrigt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. April, 2014 nogen der har besøgt henne Ja, kig i anmeldelsforum Jylland og Sjælland. Men kort: Kom afsted, hun er en stjerne, stærkt lysnede på en ellers gråmeleret himmel. Her er en af mange tråde om Nikita: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. April, 2014 Henne ligger ved Vestkysten- fin kro iøvrigt Heine for h.. hvad sker der for dig. Dårlig morgen? Al makt te de osv osv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 24. April, 2014 Heine for h.. hvad sker der for dig. Dårlig morgen? Al makt te de osv osv undskyld - min eneste undskyldning er som Torgeir i sin tid "han stod godt for hug.." 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alleviator Skrevet 24. April, 2014 Tag nu godt imod en ny Der ligger mange anmeldelser på Nikita Darling. Kig evt anmeldelser under Jylland og Sjælland. Eller brug søgefeltet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 24. April, 2014 jeg skal herved dybfølt beklage at jeg lov mig friste til en utimelig og utilstedelig spøg på VW familieflytterens bekostning.. også selv om jeg måske kan frikendes med henvisning til saga'erne... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. April, 2014 undskyld - min eneste undskyldning er som Torgeir i sin tid "han stod godt for hug.." Hæ, en islands sagafigur? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 24. April, 2014 Henne ligger ved Vestkysten- fin kro iøvrigt http://www.henne-kro.dk/ http;//www.hennekirkebykro.dk Venligst landsbytossen - uden smartphone 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 24. April, 2014 Yes - en fin intro til dem findes her - hvis ikke man vil læse dem på islandsk ( og hvem vil det)..). http://heimskringla.no/wiki/Uddrag_af_Fostbrødrenes_saga Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. April, 2014 Yes - en fin intro til dem findes her - hvis ikke man vil læse dem på islandsk ( og hvem vil det)..). http://heimskringla.no/wiki/Uddrag_af_Fostbrødrenes_saga Tak. Jeg vil gerne læse den på islandsk, men kan ikke. Jeg kunne heller ikke "læse" den islandske pige jeg i min ungdom lå i ske med kortvarigt Hendes kæreste havde vi placeret i køkkenet med en skål syltede fåreøjne, en liter tran, og godt med snaps, huhej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gog 187 Skrevet 24. April, 2014 nogen der har besøgt henne Hej tiguan Ja, her får du lige et 1. klasses eks. på svar fra nogle af dem der skriver på EG Det er svært at være ny herinde, hvis man ikke lige kender denne sides mange skrappe kendere i denne brance. Er det ikke nok at en skriver søg ND herinde? Hvorfor skal der så komme svar om Henne Strand, Hotel, Islandske sagaer? Syntes i selv om at blive budt velkommen på denne måde, et nyt sted? tiguan, følg rådet om at søge på ND herinde, ignorere alt det andet, undskyld mit sprog "MUNDLORT" Held og Lykke GOG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 24. April, 2014 (edited) ...atter en tråd der bliver kørt af sporet .....nok en grund til der bliver færre anmeldelser Redigeret 24. April, 2014 af Grækeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 24. April, 2014 nogen der har besøgt henne Hej Tiguan Grunden til at der nok bliver taget lidt pis på dig er at Nikita er en MEGET populær pige herinde og hun deltager en del i de forskellige debatter osv. Hun har en meget smuk hjemmeside og nogle helt fantastiske billeder. Jeg har desværre ikke selv haft fornøjelsen, men der er en hel del anmeldelser af hende og de er alle sammen meget positive. Hun er, nok det tætteste man kan komme på en GFE gudinde og jeg tvivler meget på at du nogensinde ville komme til at fortryde et besøg hos hende Venlig hilsen Toddy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gog 187 Skrevet 24. April, 2014 (edited) Prøv at se under Efterlysninger Sjælland, og København Gina Fait Er det ikke samme måde der spørges på, den eneste forskel er navnene Jylland Nikita Darling, Sjælland Gina Fait Er de ikke lige omtalte, kendte? Så er det at jeg undre mig, hvorfor denne forskel på svar til de to spørgere? Redigeret 24. April, 2014 af gog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. April, 2014 Prøv at se under Efterlysninger Sjælland, og København Gina Fait Er det ikke samme måde der spørges på, den eneste forskel er navnene Jylland Nikita Darling, Sjælland Gina Fait Er de ikke lige omtalte, kendte? Så er det at jeg undre mig, hvorfor denne forskel på svar til de to spørgere? Stop nu dig selv. Der er jo kommet seriøse svar, så lad vær med at afspore mere. Afsporingen var stoppet da du begyndte igen for h....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gog 187 Skrevet 24. April, 2014 Stop nu dig selv. Der er jo kommet seriøse svar, så lad vær med at afspore mere. Afsporingen var stoppet da du begyndte igen for h....... Tror lige at du skal læse stregen igen, der var kommet to seriøse svar, så begyndte afsporingen, indtil jeg skrev mit første indlæg. . Ja så stoppede afsporingen (for h......) hvad det så end betyder Så vil gerne sige undskyld, at jeg læste med på EG, blandede mig i et spørgsmål, der efter min mening, blev taget meget dårligt imod, med nedladende svar, ja så er det da ikke nemt at være ny herinde Men det kunne man jo starte en NY tråd om, da det jo aldrig har været oppe herinde? Og så kunne man jo samtidig snakke om at skrive pænt til hinanden, selv om man er uenige Så kære Orakler, smil i bare, og vær stolte af jeres kommentarer, Jeres Likes til hinanden Jeg vil stadig læse med herinde, og kommentere hvis jeg føler at jeg skal ud med noget GOG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg