Hop til indhold
Gavtyven

Manglende svar

Recommended Posts

Anna - fræk og sexet skrev, 1 time siden:

Jeg vil klart anbefale, at du skriver et tidsrum, som DU kan i.

Vil du helst, at man skriver et tidsrum eller et konkret tidspunkt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg præsenterer mig altid som en moden indfødt dansk mand, navn, alder, højde og drøjde, ønske om ydelse og om tidspunkt/længde af besøg ;)

Der er nogle piger som ikke ønsker besøg af andre etniciteter, hvilket selvfølgelig er deres valg, men tvivl kan måske få dem til at undlade at svare :)

Jeg laver dog aldrig spontane besøg, gerne adskillige dage i forvejen, hvor de skønne pigers kalender endnu ikke er fyldt :lol:

Jeg har endnu aldrig oplevet et manglende svar på SMS, WA, Line, Messenger (39 besøg i år, og lidt færre sidste år). :rolleyes:

Svarene plejer at komme ganske hurtigt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er en mellemmørk mand (afrikansk afstamning), og jeg får svar 9 ud af 10 gange. Jeg skriver til dem, hvad jeg ønsker, tidspunkt og hvor længe.

De, jeg besøger regelmæssigt, svarer altid inden for 30 minutter. Vi har en god forståelse og gensidig respekt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, den 2.11.2025 at 14:08:

Vil du helst, at man skriver et tidsrum eller et konkret tidspunkt?

Nu er det ikke mig du spørger. Men, hvis det er et enkelt klokkeslæt der er muligt så spørg konkret til det. 
Er der et tidsrum så skriv det. Så er der også større chance for pigen kan finde er egnet klokkeslæt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...