Hop til indhold

Revolut?

Featured Replies

Skrevet

Er her nogen som har god erfaring med at betale med revolut, eller er det no go!

Skrevet

Det er ganske fint , dog obs på du ikke kan skjule dit navn ved overførsel. 

Skrevet
  • Author

Okay tak for svar.

Kunne bare se at flere piger skriver det på deres profil. 

Skrevet

HUSK NU FØRST AT BETAL NÅR DU STÅR ANSIGT TIL ANSIGT MED PIGEN! 

Forudbetaling = NEJ TAK! 

Skrevet
lille_peter skrev, for 52 minutter siden:

HUSK NU FØRST AT BETAL NÅR DU STÅR ANSIGT TIL ANSIGT MED PIGEN! 

Forudbetaling = NEJ TAK! 

Det var jo hellere ikke det han spurgte om .. de vil gerne modtage Revolut da de derfor kan få pengene instant samtidigt med de kan veksle i sin kurs med det samme og f.eks overfører pengene til hvilken som helst bank i deres eget land. Og nu er Revolut ret sikkert , dels fordi du kan se om hvem ejeren er af kontoen og få af vide hvis kontoen du overfører til kan være mistænkelig .. 

Skrevet

@Massage-testeren du har åbenbart ikke bemærket at TS kun har været bruger på EG i 6 dage - derfor advarer jeg selvfølgelig ham om ikke at betale forud.

Og i øvrigt spurgte TS både om gode og dårlige erfaringer.

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 4 timer siden:

Det var jo hellere ikke det han spurgte om .. de vil gerne modtage Revolut da de derfor kan få pengene instant samtidigt med de kan veksle i sin kurs med det samme og f.eks overfører pengene til hvilken som helst bank i deres eget land. Og nu er Revolut ret sikkert , dels fordi du kan se om hvem ejeren er af kontoen og få af vide hvis kontoen du overfører til kan være mistænkelig .. 

Dog kan man bruge andre' navne.

f.eks Familie medlemmer, venner etc. Så det er ikke 100% sikkert den du overfører til, bruger sine rigtige oplysninger.

De er ihvert fald ret effektive, når de mistænker en konto har været mulig svindel. Har oplevet det et par gange nu, men heldigvis kendte jeg dem i den anden ende. 

Skrevet

Jeg har aldrig haft bøvl af nogen art med Revolut.

Skrevet
  • Author

Tak for alle svar. Godt med en god debat fra folk med erfaringer :)

Det ver også for at høre om de oplysninger man ligger ud ved at overføre penge til pigen,  ville kunne blive misbrugt?

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 22 timer siden:

Er det som afsender, at man kan ændre, hvad modtageren ser, eller er det modtageren, som kan bestemme, hvad afsenderen ser, at der overføres til? Eller begge dele?

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 43 minutter siden:

Er det som afsender, at man kan ændre, hvad modtageren ser, eller er det modtageren, som kan bestemme, hvad afsenderen ser, at der overføres til? Eller begge dele?

Det er både modtager og afsender der kan ændrer sine oplysninger.
Men i såfald at man vil ændrer sit navn f.eks, der kræver revolut af man indsender et dokument, som beviser det nye man vil rette det til, er ens Juridiske navn.

Og så vil den have man viser sit ansigt ved skift af nummer & email.

Skrevet
Den Anonyme skrev, den 27.10.2025 at 23:05:

Ja man kan lave et Tag navn. 
MEN dit rigtige navn står der altså altid hvis du går ind og tjekker. 

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 4 timer siden:

Ja man kan lave et Tag navn. 
MEN dit rigtige navn står der altså altid hvis du går ind og tjekker. 

Det ved jeg udemærket godt, men det er ikke det vi snakker om. Vi snakker personlige oplysninger.

Ja, medmindre man opretter nye revolut kontier, hvor man som jeg påpeger BRUGER en andens info, f.eks Familie, venner etc. Akkurat som jeg skrev. 

Skrevet
Den Anonyme skrev, 1 time siden:

Vi snakker personlige oplysninger

Ja? Det er det jeg skriver. 

At man kan lave dokumentfalsk er heller ikke det vi snakker om. 
Men at man ikke er anonym. 

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 1 time siden:

Ja? Det er det jeg skriver. 

At man kan lave dokumentfalsk er heller ikke det vi snakker om. 
Men at man ikke er anonym. 

Og hvad var det Jeg skrev?!
"Dog kan man bruge andre' navne.

f.eks Familie medlemmer, venner etc. Så det er ikke 100% sikkert den du overfører til, bruger sine rigtige oplysninger."

Hvis du skal citere mig, så citere korrekt, og ikke så det passer ind i dit hoved. :) 

Desuden er det ikke dokument falsk, Hvis de har fået lov til at bruge deres oplysninger. 

Forstår ikke hvorfor du blander alt muligt ind, som ikke har noget med det jeg skrev af gøre. 

Skrevet
Den Anonyme skrev, 1 time siden:

ikke dokument falsk,

Er du seriøs?

Jeg stopper her. Du kører rundt i noget der ikke har noget med TS spørgsmål at gøre. og jeg gider slet ikke deltage i snak om dokumentfalsk 

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 3 timer siden:

Er du seriøs?

Jeg stopper her. Du kører rundt i noget der ikke har noget med TS spørgsmål at gøre. og jeg gider slet ikke deltage i snak om dokumentfalsk 

Faktisk så er det os en info til TS. 
Jeg svarede en anden, for at gøre ham opmærksom på man ikke altid kan stole på, at de oplysninger man får på afsender er korrekte. Hvilket er sandt.

Nu var det dig selv der bragte dokumentfalsk ind i billedet, sååh det. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.