sexaddict 82 Skrevet 22. Oktober Mændene i dette forum besøger prostituerede, og de mænd, som er i et forhold, holder det skjult for deres partner (i de fleste tilfælde). Har mændene dårlig samvittighed over det, eller vælger de at fortrænge den følelse, og lader lysterne styre deres beslutninger? Er mange mænd afhængige af sex og den spænding, de får, ved at have sex med prosituerede? Når mændene tillader sig selv at have sex med andre end deres partner, vil mændene så også tillade, at samme regler gælder for deres partner? Nej - jeg tror, at de fleste mænd ikke vil kunne leve med, at deres partner have sex med mange andre. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cgo 36 Skrevet 22. Oktober Tror det afhænger af den individuelles situation. Selv har jeg 2 diagnose børn hjemme, og sex med min kone har derfor været ikke eksisterende i flere år. Hun kan “slukke for kontakten”, men jeg tillader mig selv den luxus at tage på et besøg ca 1 gang om måneden, da jeg ikke har samme evne som min kone. Tit og ofte blot for en sensuel massage, at blive rørt og røre, ikke altid nødvendigvis for sex som sådan. Det hjælper mig at holde styr på blodtryk og tinnitus, og jeg kan derfor med fuld ro vende retur, se min kone i øjnene, og være der for min familie. Jeg holder det skjult. Egentlig havde jeg ikke noget imod et åbent forhold, og jeg kunne unde min kone samme forløsning. Men det ville i mit tilfælde ikke nytte at bringe på banen som tingene er pt. Der var i øvrigt intet, jeg hellere ville, end at have et “sundt forhold”. Men jo, du kan kalde det dårlig moral, jeg gør det for at bevare en nogenlunde forstand. 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sunes 36 Skrevet 22. Oktober Hvad i alverden vil du med dette indlæg? Du skriver du tror noget som du ikke aner noget som helst om, at du har din mening er ok, men du kan da ikke komme og pålægge andre hvad du tror 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexaddict 82 Skrevet 22. Oktober cgo skrev, for 1 minut siden: Tror det afhænger af den individuelles situation. Selv har jeg 2 diagnose børn hjemme, og sex med min kone har derfor været ikke eksisterende i flere år. Hun kan “slukke for kontakten”, men jeg tillader mig selv den luxus at tage på et besøg ca 1 gang om måneden, da jeg ikke har samme evne som min kone. Tit og ofte blot for en sensuel massage, at blive rørt og røre, ikke altid nødvendigvis for sex som sådan. Det hjælper mig at holde styr på blodtryk og tinnitus, og jeg kan derfor med fuld ro vende retur, se min kone i øjnene, og være der for min familie. Jeg holder det skjult. Egentlig havde jeg ikke noget imod et åbent forhold, og jeg kunne unde min kone samme forløsning. Men det ville i mit tilfælde ikke nytte at bringe på banen som tingene er pt. Der var i øvrigt intet, jeg hellere ville, end at have et “sundt forhold”. Men jo, du kan kalde det dårlig moral, jeg gør det for at bevare en nogenlunde forstand. Det var ikke mænd i din situation eller tilsvarende, jeg havde i tankerne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexaddict 82 Skrevet 22. Oktober Sunes skrev, for 4 minutter siden: Hvad i alverden vil du med dette indlæg? Du skriver du tror noget som du ikke aner noget som helst om, at du har din mening er ok, men du kan da ikke komme og pålægge andre hvad du tror Når du vælger at læse og svare på mit indlæg - hvorfor svarer du så ikke på spørgsmålene? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Qwas 160 Skrevet 22. Oktober Hvem er du selv? Du lyder som en kvinde på den måde du skriver “mændene” og holder dem ud i strakt arm? Hvad er formålet med dine spørgsmål? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5219 Skrevet 22. Oktober sexaddict skrev, 1 time siden: Har mændene dårlig samvittighed over det, eller vælger de at fortrænge den følelse, og lader lysterne styre deres beslutninger? For mit vedkommende anser jeg sexkøb som den mindst dårlige løsning. sexaddict skrev, 1 time siden: Er mange mænd afhængige af sex og den spænding, de får, ved at have sex med prosituerede? Jeg ser det mere som et tilvalg. Men lidt afhængighed af sex er der jo nok, for ellers kunne man jo bare leve ubekymret videre i et meget sexfattigt forhold, som på andre parametre fungerer fint. sexaddict skrev, 1 time siden: Når mændene tillader sig selv at have sex med andre end deres partner, vil mændene så også tillade, at samme regler gælder for deres partner? Ja, det ville jeg nok. Ligesom flere andre, så undrer jeg mig over din moraliseren, @sexaddict. Denne tråd er jo bare den seneste fra din hånd i denne uge, hvor tonen er lagt sådan an. Kan du sætte ord på, hvad du håber at opnå? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 423 Skrevet 22. Oktober Er lidt træt af folk, der taler om sexafhængighed og moral i forbindelse med besøg hos prostituerede. Motiverne til at besøge dem er mange, og de seksuelle drifter er desuden ikke en sygdom! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexaddict 82 Skrevet 22. Oktober (edited) Den_glade_amatør skrev, 1 time siden: For mit vedkommende anser jeg sexkøb som den mindst dårlige løsning. Jeg ser det mere som et tilvalg. Men lidt afhængighed af sex er der jo nok, for ellers kunne man jo bare leve ubekymret videre i et meget sexfattigt forhold, som på andre parametre fungerer fint. Ja, det ville jeg nok. Ligesom flere andre, så undrer jeg mig over din moraliseren, @sexaddict. Denne tråd er jo bare den seneste fra din hånd i denne uge, hvor tonen er lagt sådan an. Kan du sætte ord på, hvad du håber at opnå? Jeg håber på, at vi mænd vil tænke mere over vores handlinger og moral. Årsagen til mine seneste indlæg er, at jeg selv har tænkt over situationen, og det skyldes, at min hustru har været mig utro, og det kom som en stor overraskelse for mig, fordi hun var jomfru, da vi blev gift, og hun er troende katolik, og hun har altid lovet mig troskab. Redigeret 22. Oktober af sexaddict 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 306 Skrevet 22. Oktober sexaddict skrev, for 31 minutter siden: og hun har altid lovet mig troskab Er det kilden til din overskrift? du har givet hende det samme løfte, men nu har du et problem med at hun har været dig utro og du derfor er dobbeltmoralsk, fordi du heller ikke har været hende tro? går udfra du er her på siden, fordi du har benyttet dig af købesex. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5219 Skrevet 22. Oktober sexaddict skrev, for 3 timer siden: Jeg håber på, at vi mænd vil tænke mere over vores handlinger og moral. Årsagen til mine seneste indlæg er, at jeg selv har tænkt over situationen, og det skyldes, at min hustru har været mig utro, og det kom som en stor overraskelse for mig, fordi hun var jomfru, da vi blev gift, og hun er troende katolik, og hun har altid lovet mig troskab. Tak for dit svar. Katolik eller ej, når utroskab afsløres, kommer det nok ofte enten som en stor overraskelse eller som en bekræftelse på en mistanke. Men ud fra dit brugernavn at dømme, og nu hvor du har en profil her på EG og åbenbart også selv haft interesse i købesex, så står den vel 1-1 mellem jer? Har du tænkt dig selv at holde op med at købe seksuelle ydelser, nu hvor din kone har været dig utro? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 628 Skrevet 22. Oktober Noob2025 skrev, for 3 timer siden: går udfra du er her på siden, fordi du har benyttet dig af købesex. Lige mine ord, @sexaddict har vil oprettet sig her på siden i forbindelse med sexkøb, og nu har et problem med at konen også har ville prøve noget andet end kun ham. Som det fremgår ovenfor har hun jo kun haft sex med ham, da hun var jomfru da de mødtes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 210 Skrevet 22. Oktober sexaddict skrev, for 9 timer siden: Mændene i dette forum besøger prostituerede, og de mænd, som er i et forhold, holder det skjult for deres partner (i de fleste tilfælde). Har mændene dårlig samvittighed over det, eller vælger de at fortrænge den følelse, og lader lysterne styre deres beslutninger? Er mange mænd afhængige af sex og den spænding, de får, ved at have sex med prosituerede? Når mændene tillader sig selv at have sex med andre end deres partner, vil mændene så også tillade, at samme regler gælder for deres partner? Nej - jeg tror, at de fleste mænd ikke vil kunne leve med, at deres partner have sex med mange andre. Jeg kan jo kun tale med for mig selv. Dengang jeg begyndte med købesex var jeg i et forhold. Det var et meget kompliceret forhold. En dag røg jeg i og fandt en glædespige. Jeg havde egentlig forestillet mig, at jeg ville have fået dårlig samvittighed, men det fik jeg ikke. Det var selvfølgelig ikke noget, jeg talte om derhjemme. Havde hun fået det at vide, var hun nok blevet ked af det. Det ved jeg godt, og det vil jeg jo på ingen møde ønske at gøre hende. For midt vedkommende kneppede jeg ved siden af yderst sjældent, og jeg gjorde det i det skjulte. Skal jeg være helt ærlig, så måtte min partner også gerne have gjort det. Men jeg må også indrømme, at jeg nok egentlig ikke kunne tænke mig at vide det. Jeg ville nok ønske, at hun gjorde det i det skjulte ligesom jeg. Hvad jeg ikke ved, kan jeg ikke have ondt af. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 210 Skrevet 22. Oktober sexaddict skrev, for 6 timer siden: Jeg håber på, at vi mænd vil tænke mere over vores handlinger og moral. Årsagen til mine seneste indlæg er, at jeg selv har tænkt over situationen, og det skyldes, at min hustru har været mig utro, og det kom som en stor overraskelse for mig, fordi hun var jomfru, da vi blev gift, og hun er troende katolik, og hun har altid lovet mig troskab. Moral er godt, og dobbeltmoral er dobbelt så godt! Jeg tænker, at de fleste af os nok har tænkt over vores handlinger, inden vi begav os ud i købesexen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 657 Skrevet 23. Oktober sexaddict skrev, den 22.10.2025 at 11:17: Når mændene tillader sig selv at have sex med andre end deres partner, vil mændene så også tillade, at samme regler gælder for deres partner? Nej - jeg tror, at de fleste mænd ikke vil kunne leve med, at deres partner have sex med mange andre. Jeg er overbevist om det modsatte. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nysgerrig321 34 Skrevet 23. Oktober (edited) sexaddict skrev, den 22.10.2025 at 11:34: Det var ikke mænd i din situation eller tilsvarende, jeg havde i tankerne. Så må du uddybe dig bedre. Du spørger ind til mændene i dette forum, og de mænd der er i forhold og holder det skjult. Ud fra kommentaren fra cgo, passer han til de kriterier. Redigeret 23. Oktober af nysgerrig321 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg