sexaddict 82 Skrevet 21. Oktober Mon tanken om, hvor mange svedige mænd kvinden har haft sex med, kan afholde mænd fra at opsøge prostituerede kvinder - eller tager liderligheden over? Man fortrænger sikkert denne irriterende tanke, fordi det kan ødelægge oplevelsen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gamle Hansen 28 Skrevet 21. Oktober Overhovedet ikke. De fleste jeg har mødt er mere oplagte og friske når der er mange besøg. Så det er glædeligt. jeg har haft svedig sex med flere end 500 kvinder og det har hverken været irriterende eller ødelagt oplevelsen med en ny. Man bliver bedre hver gang. ‘venligt H 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1887 Skrevet 21. Oktober Næh, for jeg besøger kun kvinder der går i bad. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 423 Skrevet 21. Oktober (edited) Samme her. Kun badende damer. Eneste beskidte damer jeg har haft sex med er mine få kærester. Der er det lissom tilladt at være uvasket. Redigeret 21. Oktober af W.C. Fields 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 749 Skrevet 21. Oktober sexaddict skrev, for 53 minutter siden: Mon tanken om, hvor mange svedige mænd kvinden har haft sex med, kan afholde mænd fra at opsøge prostituerede kvinder - eller tager liderligheden over? Man fortrænger sikkert denne irriterende tanke, fordi det kan ødelægge oplevelsen. Min favorit er meget velkendt og sikkert også velbesøgt, dét er ikke noget jeg skænker en tanke. Var hun ikke dét så var det helt sikkert ikke muligt for mig at opretholde hendes tilstedeværelse hvor nu hun er. Så man må afveje tingene som de er. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 210 Skrevet 21. Oktober sexaddict skrev, for 2 timer siden: Mon tanken om, hvor mange svedige mænd kvinden har haft sex med, kan afholde mænd fra at opsøge prostituerede kvinder - eller tager liderligheden over? Man fortrænger sikkert denne irriterende tanke, fordi det kan ødelægge oplevelsen. Hvorfor skulle det ødelægge oplevelsen? Det er jo ikke min kone eller kæreste, hvor jeg burde forvente, at hun ikke har været sammen med andre end mig i dag. Medmindre jeg besøger hende kl. 7 om morgenen, så har jeg da en forventning om, at hun nok har haft sex med 1, 2, 3 eller 10 mænd samme dag før mig. Ligesom jeg antager, at der måske kommer en eller to efter mig, eftersom jeg normalt besøger dem halvsent om aftenen. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 675 Skrevet 22. Oktober Det er ikke tanken om hvor mange svedige mænd der har kneppet den gp jeg er sammen med der tænder mig, men tanken om hvor meget pik hun har fået den dag og hvor meget hun har nydt det. Og ja der er faktisk GP'er der nyder samværet med de mænd der besøger dem. Sjovt nok fornemmer jeg det og det er dem jeg besøger igen og igen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg