Vissen 31 Skrevet 17. Oktober Efter en længere pause besøgte jeg forleden Nana, i en god halv times tid. Har besøgt Nana flere gange tidligere, og hun ligner sig selv. Hun er vel sidst i trediverne, rigtig dejlig krop med store bløde bryster, og ikke mindst en dejlig indbydende røv. Først lidt balle og inderlårsmassage, der endte med mig på alle fire, mens Nana gav mig et langt og lækkert blowjob bagfra. Derefter en lang og sej tur i skeen, der endte som det skulle. Et hurtigt bad, og så på dejligt gensyn. Jeg betalte 1000 kr. https://annoncelight.dk/showad/421701 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gentlemanfromdenmark@gmail 50 Skrevet 17. Oktober Har hun et kønt ansigt? Blev der kysset? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vissen 31 Skrevet 17. Oktober Ja - tæt på Vesterbro Torv Ja - det synes jeg Ja - men ikke dybt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr curious 109 Skrevet 18. Oktober Er billederne retvisende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vissen 31 Skrevet 22. Oktober (edited) Nej - Nana er ikke spinkel, men på ingen måde for kraftig. Glemte i øvrigt at fortælle at jeg brugte begge huller…. Redigeret 22. Oktober af Vissen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 50 Skrevet 22. Oktober Vissen skrev, for 11 minutter siden: Nej - Nana er ikke spinkel, men på ingen måde for kraftig. Glemte i øvrigt at fortælle at jeg brugte begge huller…. Med eller uden gummi ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NN 8000 89 Skrevet 23. Oktober Tilbydes der mon CIM? NN Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vissen 31 Skrevet 23. Oktober Ikke efterspurgt, så jeg ved det ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg