Hop til indhold
Medaltrespekt

Bagmænd og overvågning?

Recommended Posts

Jeg har læst flere debatter herinde om overvågning hos pigerne. Det mest almindelige svar er, at overvågningen er der for pigernes sikkerhed – og det er jo helt forståeligt.

Men det, der gør mig lidt utryg, er, når man besøger udenlandske piger i udlånte lejligheder. Jeg har oplevet det flere gange på populære adresser i Aarhus, og rundt i jylland

jeg tror at det er 70% af alle steder som har overvågning. Det er på alle thai-steder. Normale adresse i lejlighedskomplekser. Og privatdiskret steder.

Størstedelen af de udenlandske piger i Århus, og andre byer,  på de populære adresser arbejder ikke selvstændigt. Mange af dem arbejder under et bureau eller agency eller whatever I vil kalde det. 

Min bekymring er, at det derfor næppe er pigerne selv, men deres bagmænd, der har adgang til overvågningen. Det gør mig utryg, fordi møderne dermed ikke er så diskrete, som man kunne ønske.

Hvis det kun var pigen selv, der havde adgang til overvågningen, ville jeg ikke have noget problem med det. Men tanken om, at bagmænd/udlejer., kan følge med i, hvem der kommer og går, føles ubehagelig.

Jeg tror stadig, overvågning primært bruges i tilfælde af røveri eller vold – men alligevel giver det mig lidt noia.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså de ødelægger jo deres egen forretning af, ved at bruge den overvågning til noget som helst. Så tænker godt du kan tage dem med ro, selv hvis eventuelle bagmænd skulle have adgang til overvågningen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Medaltrespekt skrev, for 3 timer siden:

Hvis det kun var pigen selv, der havde adgang til overvågningen, ville jeg ikke have noget problem med det. Men tanken om, at bagmænd/udlejer., kan følge med i, hvem der kommer og går, føles ubehagelig.

Jeg kan godt se, hvad du mener, og i flere år havde jeg det selv ligesådan. Men jeg tror stadig vi har til gode at høre om nogen situationer, hvor overvågningen er blevet anvendt til noget, så med tiden har jeg forliget mig med, at det forekommer. Men var jeg fx en landskendt politiker eller en, som det var værd at afpresse, ville jeg nok stadig dele din noia.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...