MrLovaLova 1166 Skrevet 8. Oktober Ja, har læst en del tråde herinde om emnet og tænkt “herregud, værre er det da ikke”. Det er nu noget andet at stå i situationen. Jeg besøgte en af de populære piger i Århus og da jeg pumpede løs bagfra og trak pikken ud manglede der sgu noget. Hun tog det heldigvis rimelig pænt, fandt et par piller i skuffen og slugte dem, og forsikrede om at hun ikke fejlede noget. Hun havde åbenbart fået en vaccine mod sygdomme?? ( er der noget jeg ikke ved? ). Nå, jeg panikker ikke endnu, men det skal nok komme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1879 Skrevet 8. Oktober (edited) MrLovaLova skrev, for 25 minutter siden: vaccine mod sygdomme?? Hepatitis kan der vaccineres imod. Hiv “prep” i pille form. Alt andet std nej. De piller hun fandt i skuffen kan være “fortrydelses pillen” mod graviditet. Men dem får man nu heller ikke normalt lov at have et lager liggende af. Ha en go dag Redigeret 8. Oktober af SweettieDK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NielsKim 101 Skrevet 8. Oktober Nå ja velkommen i klubben. Det er sket for mig nogle gange også - ja jeg er vild med analsex, og det er ikke er så godt i forhold til smitterisiko. Ialt er det nok sket med 5 forskellige piger bare i år. Enten sprængte kondomer eller udeladt pga enormt dårlig dømmekraft når blodet flyder ned i stedet for op (eller noget). Jeg har været heldig indtil nu, men den står på en måned i skammekrogen, hvor man skal gå og vente inkubationstiden ud. Derefter er der den grusomme vatpind-i-urinrør som er noget man aldrig rigtig vender sig til. Og man altid vil huske med sådan en mærkelig følelse - lidt som skarpe negle på en gammeldags tavle. Det værste der kunne ske er jo HIV. Men risikoen er lav. Resten kan du behandles for. Minus kønsvorterne som også er en permanent følgesvend, som dog kommer i "udbrud" som man så kan behandle. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 527 Skrevet 8. Oktober SweettieDK skrev, for 48 minutter siden: lov at have et lager liggende af. De fås i håndkøb nu. Kender til en 15 årig pige der har et lager liggende HPV vacciner fås også men de dækker vist ikke alle versionerne.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1166 Skrevet 9. Oktober NielsKim skrev, den 8.10.2025 at 15:00: Nå ja velkommen i klubben. Det er sket for mig nogle gange også - ja jeg er vild med analsex, og det er ikke er så godt i forhold til smitterisiko. Ialt er det nok sket med 5 forskellige piger bare i år. Enten sprængte kondomer eller udeladt pga enormt dårlig dømmekraft når blodet flyder ned i stedet for op (eller noget). Jeg har været heldig indtil nu, men den står på en måned i skammekrogen, hvor man skal gå og vente inkubationstiden ud. Derefter er der den grusomme vatpind-i-urinrør som er noget man aldrig rigtig vender sig til. Og man altid vil huske med sådan en mærkelig følelse - lidt som skarpe negle på en gammeldags tavle. Det værste der kunne ske er jo HIV. Men risikoen er lav. Resten kan du behandles for. Minus kønsvorterne som også er en permanent følgesvend, som dog kommer i "udbrud" som man så kan behandle. Jamen fedt nok! Analsex bliver hun jo så heller ikke gravid af hvilket nok står højest på listen over de værste ting der kan ske pt. Det er spøjst får nok man ligger inden og gnider pikken uden gummi mod trussen eller lign. så har jeg tænkt mere end én gang, "gør det nu bare", men skal da lige love for jeg har fået en lærestreg med at tjekke kondom nu fremover. Den svier eller klør ikke endnu, jeg vaskede den hurtigt efter så regner ikke med at der kan ske noget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GPElske 0 Skrevet 11. Oktober MrLovaLova skrev, den 9.10.2025 at 22:37: Jamen fedt nok! Analsex bliver hun jo så heller ikke gravid af hvilket nok står højest på listen over de værste ting der kan ske pt. Det er spøjst får nok man ligger inden og gnider pikken uden gummi mod trussen eller lign. så har jeg tænkt mere end én gang, "gør det nu bare", men skal da lige love for jeg har fået en lærestreg med at tjekke kondom nu fremover. Den svier eller klør ikke endnu, jeg vaskede den hurtigt efter så regner ikke med at der kan ske noget Vil nu heller at hun blev gravid end at få HIV f.eks. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9648 Skrevet 12. Oktober SweettieDK skrev, den 8.10.2025 at 14:46: Alt andet std nej Doxycyclin forebygger bakterielle std, men det kan ikke anbefales sexkunder pga ulemper. En sexsælger kan måske have flere fordele end ulemper. Som @CamillaHusmorskriver er fortrydelsespiller håndkøb, men en sindssygt dårlig ide at benytte oftere end max 1 gang/md. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9648 Skrevet 12. Oktober NielsKim skrev, den 8.10.2025 at 15:00: Det værste der kunne ske er jo HIV. Men risikoen er lav. Resten kan du behandles for. Man kan sandelig også behandles for hiv, men bare ikke helbredes. Men det gælder også hpv, som du nævner, samt hsv. Med hiv kan man dog behandles så man ikke længere kan smitte andre i modsætning til hpv og hsv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg