Hop til indhold
N88

Ann’s Silkeborgvej Aarhus topkarakter

Recommended Posts

Jeg kommer lige fra mit første besøg hos Ann. Jeg er vildt begejstret over hele oplevelsen. Kom gående forbi, og så den flotteste thaimassage Butik. Tænkte det skal jeg prøve. Jeg ringede, og hun havde heldigvis tid. Butikken står helt skarp med lækker ny indretning. Ann har den lækreste krop. Hun må dyrke fitness og spise yderst sund kost, for hun står helt skarp. Hendes velkomst, hendes livlige og hjertelige øjenkontakt, hendes smil, latter og glade væsen. Jeg var helt væk i hendes udseende og hendes charme. En virkelig sød pige, hvor du ægte føler, at hun virkelig har lyst til at I sammen skal have en rigtig god oplevelse. Og det fik vi så absolut. Vi gik grundigt til værks, massage og hele resten af oplevelsen var helt perfekt. Ann er vildt charmerende og empatisk. Hun er smuk og helt vildt sjov at være sammen med. Jeg giver hende en absolut topkarakter,  og jeg glæder mig til at komme hos hende igen. Det må gerne blive en af dagene. :-)  
Prisen må du spørge hende om fordi din pakke sammensættes så den passer til det i gør sammen, og som I beggehar lyst til.

Vis dig fra din bedste side  det fortjener hun virkelig  

https://massageplus.dk/klinik/ann-wellness-aabyhoej-1030748278

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kom uforberedt efter en pludselig indskydelse da jeg så butikken. Så vi startede med massage og byggede derefter på. Det blev gjort grundigt og helt perfekt.
så vi begge kunne følge med. Fuld pakke -nej ikke endnu. 
Ann er omkring de fyrre. Meget flot pige. Lidt højere end normalt Thai . Absolut ingen deller. Perfekt facon med pænt store bryster. 
hun taler rigtig fint dansk. 
hendes varme, charme og latter er fantastisk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Ann i dag, hvor jeg oplevede samme fantastiske service som @N88 beskriver. 
Hun er en smuk og skøn thai-milf :wub:

Jeg er sgu blevet fan :):P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var lige inde og checke hendes hjemmeside. Der antydes slet ikke at der foregår andet end almindelig massage. Jeg er fristet til at prøve en masssage, og håbe det udvikler sig. Var det en naturlig udvikling for I andre, at der skete mere.....eller bad i direkte om det..?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det udviklede sig stille, grundigt og roligt I et tempo I begge er med på. Jeg tror præcis du finder hvad du leder efter, måske efter et par besøg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er ved at få det etableret. Det var næsten færdigt ved mine besøg. Spørg hende selv om det er helt færdigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, for 13 timer siden:

Kan du komme lidt nærmere ind på alder og udseende/krop? I og med, at der ikke er nogen billeder at finde af massøren

40-45 år, men absolut i god form til forskel til visse andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var hos Ann igen i dag til en fantastisk behandling. 10/10. hun er topprofessionel på den fineste måde. 
Nye brusefaciliteter er nu installeret og fungerer perfekt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo, Silkeborgvej går igennem blandt andet Aarhus bydelen Åbyhøj. Det er her du finder Ann’s. Det står også på visitkort nederst på Facebook opslaget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
N88 skrev, den 7.10.2025 at 18:47:

Jeg kommer lige fra mit første besøg hos Ann. Jeg er vildt begejstret over hele oplevelsen. Kom gående forbi, og så den flotteste thaimassage Butik. Tænkte det skal jeg prøve. Jeg ringede, og hun havde heldigvis tid. Butikken står helt skarp med lækker ny indretning. Ann har den lækreste krop. Hun må dyrke fitness og spise yderst sund kost, for hun står helt skarp. Hendes velkomst, hendes livlige og hjertelige øjenkontakt, hendes smil, latter og glade væsen. Jeg var helt væk i hendes udseende og hendes charme. En virkelig sød pige, hvor du ægte føler, at hun virkelig har lyst til at I sammen skal have en rigtig god oplevelse. Og det fik vi så absolut. Vi gik grundigt til værks, massage og hele resten af oplevelsen var helt perfekt. Ann er vildt charmerende og empatisk. Hun er smuk og helt vildt sjov at være sammen med. Jeg giver hende en absolut topkarakter,  og jeg glæder mig til at komme hos hende igen. Det må gerne blive en af dagene. :-)  
Prisen må du spørge hende om fordi din pakke sammensættes så den passer til det i gør sammen, og som I beggehar lyst til.

Vis dig fra din bedste side  det fortjener hun virkelig  

https://massageplus.dk/klinik/ann-wellness-aabyhoej-1030748278

Jeg kommer lige med anmeldelse af mit besøg….

Jeg siger ikke anmeldelsens foroven ikke er korrekt, og vi er jo forskellige mht. hvad man syntes er godt eller ikke godt, men jeg kan på ingen måde se det som bliver skrevet. Om det er hende selv eller hendes mand der har skrevet “for oven anmeldelsen” ja det skal jeg heller ikke kunne sige sorry men der er noget som ikke er korrekt.

Bestilt tid til 1 time massage og hvad der nu kunne følge med.

For det første så havde hun verdens dårligst ånde, utrolig middelmådig massage, lad være med at bestille noget som helst ekstra, for hun har squ ikke lyst kan man mærke, og efter at have hendes dårlige ånde hængende i rummet, så havde jeg ski egentlig heller ikke. Kom da hun åbnede lørdag morgen, morgenånden var åbentbart svær At slippe af med den dag. Mega koldt i rummet. 

Alt i alt kommer på ingen måde igen, og syntes simpelthen det var spild af mine gode penge :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Riget skrev, for 6 timer siden:

Jeg kommer lige med anmeldelse af mit besøg….

Jeg siger ikke anmeldelsens foroven ikke er korrekt, og vi er jo forskellige mht. hvad man syntes er godt eller ikke godt, men jeg kan på ingen måde se det som bliver skrevet. Om det er hende selv eller hendes mand der har skrevet “for oven anmeldelsen” ja det skal jeg heller ikke kunne sige sorry men der er noget som ikke er korrekt.

Bestilt tid til 1 time massage og hvad der nu kunne følge med.

For det første så havde hun verdens dårligst ånde, utrolig middelmådig massage, lad være med at bestille noget som helst ekstra, for hun har squ ikke lyst kan man mærke, og efter at have hendes dårlige ånde hængende i rummet, så havde jeg ski egentlig heller ikke. Kom da hun åbnede lørdag morgen, morgenånden var åbentbart svær At slippe af med den dag. Mega koldt i rummet. 

Alt i alt kommer på ingen måde igen, og syntes simpelthen det var spild af mine gode penge :-(

Jeg kan så til gengæld ikke helt genkende det du beskriver, så jf. din egen tankegang mht. tidligere anmeldelse, så må jeg jo antage at du er en konkurrent der er bitter over at din forretning ikke går godt ... men nok om det. 

Jf. min tidligere kommentar i forhold til Mayuree så fik jeg lyst til at prøve noget andet og ville se hvad hypen om Ann gik ud på og om der var hold i den. Jeg skrev og bestilte tid og fik hurtigt svar og aftalen var i hus. Da jeg ankom til stedet blev jeg mødt af en flot, smilende og charmerende slank kvinde. Da det var bekræftet at det var mig der havde en aftale på pågældende tidspunkt blev jeg vist ind i et pænt rent og rent lokale og fik besked på at smide tøjet og lægge mig på briksen. Temperaturen var ganske fin og jeg frøs på intet tidspunkt. Skulle jeg have ønsket det var varmere så skulle det da kun være i håb om at hun havde haft det så varmt at hun også ville smide noget af tøjet :D Massagen vil jeg beskrive som en ganske fin afslapningsmassage i den lidt hårde ende af det spektrum. Jeg havde så også bedt hende om at tage godt fat. Det er ikke hende jeg vil gå til for virkelig at få løsnet noget op, hvis det er det jeg har brug for, men er det som afslappende massage med mulighed for mere, så er hun helt klart et godt valg - i hvert fald giver hun langt bedre massage end Mayuree! 
Efter at være blevet vendt om og have fået masseret benene blev jeg spurgt om den også skulle masseres mens hun blidt nussede mine boller. Jeg kunne ikke få mere fordi hun havde det røde. Men fik da lov at pille lidt ved hendes ganske dejlige bagdel imens. Hvis hun ikke havde lyst, så skjulte hun det i hvert fald godt. Da hun havde lettet mig for min opsparing var der stadig lidt tid tilbage og blev tilbudt mere massage resten af tiden.
Mit besøg hos hende var helt klart godkendt. Jeg har helt bestemt planer om at besøge hende igen for at se hvad spændende eventyr der venter der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ikke hverken Anns mand, familie eller bekendte. Jeg havde aldrig hørt om butikken før jeg kom forbi tilfældigt den 7. oktober.

Ann virker oprigtig, ligevægtig og altid i rigtig godt humør. Hendes charme finder jeg helt udenfor kategori, og selvfølgelig er hun samtidig en meget smuk pige.
Jeg er sikker på hun lever i rigtig godt forhold, og i en helt afklaret situation, med hendes mand. 
Man har selvfølgelig altid lov til at drømme lidt, men jeg er bange for at jeg aldrig vil kunne komme i betragtning alene på grund af min alder, udseende og hvad ved jeg. Jeg glæder mig hver gang til mit besøg hos hende. Vi hygger os og har en fest.

Redigeret af N88

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...