Lauersen 9907 Skrevet 7. Oktober (edited) Kære EG folket Jeg er tilbage efter en længere skrivepause, ansporet af min manglende evne til at holde mig fra tastaturet når jeg ser følgende sætning i en efterlysning: "Har nogen prøvet hende her?". Det er så ganske rigtigt nok en kommentar til form fremfor indhold at kommentere på om det at have "prøvet" en pige er ok eller ej. Noget der så med de karantæner jeg har med i bagagen medførte: Men lad det nu ikke handle om det, og hermed tages den i andet forum: Jeg har det på den måde med købesex, at samtlige vi møder på den måde er mennesker af kød og blod der fortjener respekt. Udledt af det, ser jeg det sådan at når man taler om at "prøve" en pige, reducerer man hende til en forlystelse på linie med en karrussel i Tivoli. Her er det så alt andet lige nemmere for en kunde at have en mindre god opførsel overfor en pige, når det jo "bare" er en man kan komme og prøve, fremfor hvis man skal forholde sig til at et menneske man har en seksuel relation til også har præferencer, tændingspunkter og personlige grænser. Det synes jeg bare ikke ændrer sig af at der skal en håndfuld kontanter på bordet. Ligeledes ser jeg det også som respektløst overfor pigen når der efterlyses "hende her" fremfor at bruge pigens (kunstner) navn. At efterlysningen bliver mindre informativ overfor fremtidige søgninger hvis navn og by ikke fremgår er bestemt også et element her, men jeg mener bare at man her nemt kan reducere en pige til en "Jane Doe" fremfor at skulle forholde sig til pigens professionelle profil, der jo et eller andet sted bunder i hendes private seksualitet. Selvom jeg er med på at vi alle ikke står samme sted i forhold til det IT tekniske, synes jeg ikke det kan være helt umuligt at nævne pigens navn der fremgår af annoncen, og måske formulere det som at have besøgt hende, været sammen med hende eller tilsvarende. Den type efterlysninger svarer jeg da gerne på. Men er det bare mig der ser spøgelser ved højlys dag når jeg ser en af rødderne til råddenskaben i branchen som at respektløs og dehumaniserende omtale af pigerne skal stå uimodsagt? Er jeg inde på noget her eller skal jeg bare leve og lade leve? Redigeret 7. Oktober af Lauersen typo 16 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1879 Skrevet 7. Oktober Lauersen skrev, for 5 minutter siden: Men er det bare mig der ser spøgelser ved højlys dag Synes bestemt ikke du ser spøgelser. Men hvis staff ikke vil at du kommenterer på det. Må du nok lade det ligge. Jeg skal selv ofte sidde på fingrene og distrahere mig selv for ikke at kommentere på den slags. Men trøst dig med det viser mere om skriverens personlighed end din. Og at de “heldigvis” også ofte formulere sig respektløst i deres henvendelser og derfor kan blive fravalgt af os piger. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 631 Skrevet 7. Oktober Lauersen skrev, for 8 minutter siden: Jeg har det på den måde med købesex, at samtlige vi møder på den måde er mennesker af kød og blod der fortjener respekt. Udledt af det, ser jeg det sådan at når man taler om at "prøve" en pige, reducerer man hende til en forlystelse på linie med en karrussel i Tivoli. Her er det så alt andet lige nemmere for en kunde at have en mindre god opførsel overfor en pige, når det jo "bare" er en man kan komme og prøve, fremfor hvis man skal forholde sig til at et menneske man har en seksuel relation til også har præferencer, tændingspunkter og personlige grænser Ja kan kun sige at jeg deler dig holding 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1634 Skrevet 7. Oktober Altså jeg kommer et sted fra, hvor det er normalt at skrive et spørgsmål om man har "brugt" denne frisør, murer eller andet, så kan ikke se problemet, anden hvis jeg virkelig skal finde de små briller frem, så kan jeg godt se din point med "prøve", men er det ikke en storm i et glas vand? Derudover deler jeg din holdning med intetsigende overskrifter og intet brug af deres kunstnernavn. 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LostAndFound 130 Skrevet 7. Oktober Jeg synes faktisk du rammer et vigtigt punkt her. Sproget vi bruger former vores syn på både situationer og mennesker, og ja, når vi taler om at “prøve” en pige, kan det hurtigt lyde objektgørende, også selvom det sjældent er ondt ment. Det er lidt som du siger: ordvalg kan være med til at normalisere en tilgang, hvor kvinden bliver en “oplevelse” snarere end et menneske. Når det er sagt, så er det jo også et faktum, at det vi betaler for, netop er sex - og når snakken går herinde, kommer sproget ofte til at afspejle det. Det bliver hurtigt lidt som når man taler om at “prøve” en bil eller en restaurant: ikke fordi man mangler respekt for kokken, men fordi fokus i samtalen er på oplevelsen, ikke personen. Jeg tror også, at hvis man vendte situationen om, ville pigerne sige det samme i deres egne netværk: “Har I prøvet ham her?” for at høre om der er gode eller dårlige oplevelser - uden at det betyder, at de ikke ser kunden som et menneske med baggrund og følelser. Så jeg forstår helt klart din pointe om sproget, og jeg synes det er godt at være bevidst om det. Men jeg tror også, det handler om konteksten og intentionen bag ordene – for de fleste mener det næppe nedladende, selvom det kan lyde sådan. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
arnen 133 Skrevet 7. Oktober Tror når folk skriver "prøve", at det ikke er nedladende eller dårligt ment. Det er måske bare en vending personerne er vant til at bruge. Der kan jo være forskel på demografi og hvilket sprog der er normalt brug for den enkelte. Jeg ser det ikke som noget negativt. Synes der er stor forskel på om man bevidst forsøger at tale nedladende og på om man ubevidst gør det. Synes gemerelt folk skriver pænt her inde eller i hvert fald forsøger på det. Så længe det er tilfælldet, så hænger jeg mig ikke så meget i, hvorvidt en formulering er gamatisk korrekt. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 344 Skrevet 7. Oktober Man væmmes ved at dele forum, med brugere, som i en tråd, omhandlende et tydeligvis meget ungt trafficking offer - Skal læse, at hun virkede uoplagt ... Nævner ikke noget specifikt tilfælde. Men det er formuleringen og tankegangen, der er respektløs, og læner sig vel meget godt op, af "den" nedladende formulering: " Er der nogen af jeg der har prøvet ...." Bag teksten, gemmer sig en forråelse, og et meget trist menneskesyn. 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1879 Skrevet 7. Oktober LostAndFound skrev, for 19 minutter siden: Jeg tror også, at hvis man vendte situationen om, ville pigerne sige det samme i deres egne netværk: “Har I prøvet ham her?” Det er så i hvert fald ikke min erfaring. Mere har han været på besøg hos dig?, Har han haft henvendt sig til dig? Eller ofte bare kender I det her nummer godt/skidt. For nej mænd og kvinder tænker ikke ens. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AmmaRose 150 Skrevet 7. Oktober Jeg tænker også, at udtrykket “at prøve en pige” lyder nedgørende. Jeg kan ikke lade være med at tænke, at den pågældende person tydeligvis ikke forstår, at selv hvis der er en person som har “prøvet” pigen, er det ingen garanti for, at han får den samme oplevelse igen – for sex og kvalitet afhænger af kemien mellem to mennesker. Efter min mening kan man ikke “prøve” et menneske, som man prøver en bil, en seng eller en støvsuger. En seng eller et par bukser kan man godt prøve, men selv dér vil oplevelsen være forskellig fra person til person, fordi vi alle har forskellige kroppe og behov. Hvor meget mere individuelt er det så ikke, når det handler om at have sex med et andet menneske? Det er noget helt andet at spørge, om der er personer, der har haft erfaring med en bestemt GP. Det viser, at man er bevidst om, at erfaringer ikke er en form for stigmatisering. 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AmmaRose 150 Skrevet 7. Oktober (edited) SweettieDK skrev, for 8 minutter siden: Det er så i hvert fald ikke min erfaring. Mere har han været på besøg hos dig?, Har han haft henvendt sig til dig? Eller ofte bare kender I det her nummer godt/skidt. For nej mænd og kvinder tænker ikke ens. @LostAndFound Jeg har aldrig spørge der ind. Allerhøjeste har jeg spurgt om en pige kender xy og kan fortælle om xy er respektfuld og seriøs. Redigeret 7. Oktober af AmmaRose 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LostAndFound 130 Skrevet 7. Oktober AmmaRose skrev, for 14 minutter siden: @LostAndFound Jeg har aldrig spørge der ind. Allerhøjeste har jeg spurgt om en pige kender xy og kan fortælle om xy er respektfuld og seriøs. Det er fair, og jeg vil helt sikkert refektere over hvordan jeg kommunikerer. Jeg synes det er svært fordi det oftest er nogle lidt objektive ting jeg lægger vægt på i forhold til hvor brugbar en anmeldelse er, f.eks. sted, ydelser, pris - men samtidig er jeg jo 100% bevidst om at kemi er forskellig fra person til person, og de bedste anmeldelser er jo typisk også maleriske (men det er så også typisk fordi det har været en god oplevelse). I nogle tilfælde er det bare svært at humanisere personen 100%, hvis dine spørgsmål er nærmest "Er denne person ægte? Vil hun prøve at snyde mig? Matcher billedet?" - Jeg kender hende jo ikke endnu. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 722 Skrevet 7. Oktober Jeg tænker alle her i tråden, indtil videre, har fat i noget rigtigt, uanset om de er på den ene eller anden side af betegnelsen “at prøve”… Jeg mener det en definition af ord, som folk ligger noget forskelligt i… tænker ikke umiddelbart at der ligger en nedgørelse af kvinden, fra dem der vælger den formulering. Vi er en broget flok herinde, Mænd fra hele Danmark og fra alle samfundslag, der vil blive brugt forskellige ord. Lad os hylde mangfoldigheden, så længe der ikke er tale om en tilsvining af andre. Jeg vil personligt gerne have anmeldelser fra alle typer af mænd, som bruger forskellige ord. Jeg er mere bange for, at vi ender i en tilstand, hvor ordet ikke er frit, for så vil denne platform kun blive for de få og det kan på ingen måde gavne nogen af os, hverken kvinder eller mænd. Fred være med “at prøve” 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 210 Skrevet 7. Oktober Mange vil nok mene, at selve det at betale en kvinde for at dyrke sex med hende er respektløst Når man som sexkunde vælger at betale en kvinde for at dyrke sex med hende (og for den sags skyld, når en kvinde vælger at sælge sin krop til mænd, så de kan dyrke sex med hende), så kan vi ikke komme uden om at hendes krop er blevet et objekt, man kan købe. Og derfor også et objekt, som sexkunderne vurderer forud for købet, ligesom de vil vurdere en ny termokande, en ny pladespiller eller en ny bil inden køb. Jeg har stor respekt for de indtil videre få kvinder, som jeg har besøgt på denne måde. Jeg er på mange måder dem dybt taknemmelig, fordi de vil stille deres krop til min rådighed i en times tid. Derfor forsøger jeg også at være så sød og rar og respektfuld overfor dem når vi mødes. Sprog kan mange ting. Det kan i allerhøjeste grad også misforstås. Personligt tror jeg aldrig jeg kunne finde på at spørge, om nogen har "prøvet" en glædespige. Jeg ville nok vælge at skrive "besøgt" eller lignende. Men omvendt må jeg nok også erkende, at jeg ikke umiddelbart tager anstød af ordet "prøvet." Det er jo alt sammen blot et valg af ord, hvor vi hver især kan have forskellige opfattelse af ordets positive og negative sider. 10 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 655 Skrevet 7. Oktober Vi skal naturligvis ikke dehumanisere de modige, og som regel søde og imødekommende kvinder, som vi mødes med. Jeg elsker de fleste jeg har mødt, og vil som regel gerne møde dem igen. De skal, og bør naturligvis omtales respektfuldt. Og det bliver de også af langt de fleste TS'ere og debatører. Men jeg synes samtidigt, at man blot skal skrolle forbi de underlødige kommentarer, (tænke PYT) og modvirke disse ved selv, at skrive respektfuldt. Selve ordet "prøvet" i sig, selv bliver jeg ikke provokeret af. Alt bør læses af/i sammenhængen. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1634 Skrevet 7. Oktober Probator skrev, for 4 minutter siden: Alt bør læses af/i sammenhængen. Helt enig, med dit indlæg, det er nok hvad der kommer efter ordet "prøvet", altså hvordan skriver de om GP, resten af tiden. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1399 Skrevet 8. Oktober Man prøver en cykel, men man besøger en dejlig dame. Helt generelt bryder jeg mig ikke om groft sprog herinde. “Men hun har gode kasser!” Så jeg for nylig i en anmeldelse. Jeg ville meget hellere have læst: Kira har de skønneste, store, bløde bryster, som nærmet kræver berøring og kælen. Det grove, sjofle sprog kan høre hjemme i akten efter aftale, men på et offentligt forum. Nej tak. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1634 Skrevet 8. Oktober Slowman skrev, for 1 time siden: “Men hun har gode kasser!” Så jeg for nylig i en anmeldelse. Jeg ville meget hellere have læst: Kira har de skønneste, store, bløde bryster, som nærmet kræver berøring og kælen. Det grove, sjofle sprog kan høre hjemme i akten efter aftale, men på et offentligt forum. Nej tak. Ah, så bliver det sgu for meget censur herinde, det er ikke alle der sidder med en synonymordbog eller skriver med højt lixtal, og dem skal der også være plads til. Synes klart det afhænger af konteksten hvordan ord bruges og skal forstås, men ikke alle anmeldelser herinde behøver at være et kærlighedsdigt. De kort og klare er helt gode i min verden. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5216 Skrevet 8. Oktober ensomfyr skrev, den 7.10.2025 at 17:20: Når man som sexkunde vælger at betale en kvinde for at dyrke sex med hende (og for den sags skyld, når en kvinde vælger at sælge sin krop til mænd, så de kan dyrke sex med hende), så kan vi ikke komme uden om at hendes krop er blevet et objekt, man kan købe. Og derfor også et objekt, som sexkunderne vurderer forud for købet, ligesom de vil vurdere en ny termokande, en ny pladespiller eller en ny bil inden køb. Helt uenig. Du køber ikke en krop, du køber en ydelse. Jeg er enig i, at kroppen har betydning for, om du vælge at købe ydelsen, men prøv engang at overveje følgende: Anna og Pia er tvillinger med ret identiske kroppe. Du vælger at besøge Anna om mandagen og Pia om tirsdagen. Dit besøg hos Anna var helt fantastisk, og du var helt oppe at ringe. Derimod var besøget hos Pia dagen efter en stor skuffelse. Har du i bagklogskabens lys været tilfreds med dine dispositioner? Ja til besøget hos Anna, nej til besøget hos Pia. På trods af, at du med dine ord har “købt den samme krop”. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 210 Skrevet 8. Oktober Den_glade_amatør skrev, for 30 minutter siden: Helt uenig. Du køber ikke en krop, du køber en ydelse. Jeg er enig i, at kroppen har betydning for, om du vælge at købe ydelsen, men prøv engang at overveje følgende: Anna og Pia er tvillinger med ret identiske kroppe. Du vælger at besøge Anna om mandagen og Pia om tirsdagen. Dit besøg hos Anna var helt fantastisk, og du var helt oppe at ringe. Derimod var besøget hos Pia dagen efter en stor skuffelse. Har du i bagklogskabens lys været tilfreds med dine dispositioner? Ja til besøget hos Anna, nej til besøget hos Pia. På trods af, at du med dine ord har “købt den samme krop”. Ja, der er mere end bare kroppen. Det ved jeg godt. Og ved at læse beskrivelsen på annoncen og også ved at læse nogle anmeldelser herinde, så kan man få lidt mere til at vurdere på end bare kroppen, inden man vælge at lave en aftale med kvinden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niceguyhimself 97 Skrevet 9. Oktober SweettieDK skrev, den 7.10.2025 at 16:19: Det er så i hvert fald ikke min erfaring. Mere har han været på besøg hos dig?, Har han haft henvendt sig til dig? Eller ofte bare kender I det her nummer godt/skidt. For nej mænd og kvinder tænker ikke ens. Enig, jeg kalder det altid at besøge pigen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1399 Skrevet 9. Oktober ½angel skrev, den 8.10.2025 at 19:19: Ah, så bliver det sgu for meget censur herinde, det er ikke alle der sidder med en synonymordbog eller skriver med højt lixtal, og dem skal der også være plads til. Synes klart det afhænger af konteksten hvordan ord bruges og skal forstås, men ikke alle anmeldelser herinde behøver at være et kærlighedsdigt. De kort og klare er helt gode i min verden. Jeg er af den opfattelse at den måde man omtaler andre mennesker på siger noget om en selv også, men også om hvordan man opfatter det menneske som man omtaler. Jeg synes de piger man besøger for at nyde Deres services, deres krop, deres væsen bør omtales pænt og ordentligt også fordi det handler om respekt for hinanden - og sig selv. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1634 Skrevet 11. Oktober Slowman skrev, den 9.10.2025 at 23:29: Jeg er af den opfattelse at den måde man omtaler andre mennesker på siger noget om en selv også, men også om hvordan man opfatter det menneske som man omtaler. Jeg synes de piger man besøger for at nyde Deres services, deres krop, deres væsen bør omtales pænt og ordentligt også fordi det handler om respekt for hinanden - og sig selv. Hvis du læser mine anmeldelser, kan du også se at jeg altid skriver pænt om GP'erne, men at begynde at ville bestemme hvordan andre folk skal skrive deres anmeldelser, vil jeg sige er forkert og vil få nogen til at stoppe med deres anmeldelser, og vi behøver ikke færre anmeldelser herinde. Et eksempel kan være en mand skriver "hold kæft, nogle kasser hun havde", er ikke en negativ sætning, hvis det efterfølges af f.eks. "og jeg som elsker store bryster, var helt solgt, og så var hun sød og dejlig". Du vil måske udtrykke dig anderledes, som at "Jeg var meget positivt overrasket over hendes voluminøse og dejlige bryster". Men det er ikke alle der skriver sådan, og det synes jeg ikke skal være et problem, for det handler i sidste ende om konteksten af hele anmeldelsen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1399 Skrevet 11. Oktober ½angel skrev, for 10 timer siden: men at begynde at ville bestemme hvordan andre folk skal skrive deres anmeldelser, vil jeg sige er forkert og vil få nogen til at stoppe med deres anmeldelser, og vi behøver ikke færre anmeldelser herinde. Jeg vil ikke bestemme hvordan folk skriver anmeldelser. Jeg siger bare at måden man gør det på siger noget om personen og hvordan han ser på pigerne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kezz 15 Skrevet 11. Oktober Det er det bestemt et godt emne at få snakket om, og ja vi skal da skrive/tale ordenligt om hinanden. Men og ja der er et men for sidste da jeg lige kiggede på AL faldt jeg over annoncer der starter med "Sælger min Krop", så der er flere sider til dette nogle bliver fornærmet ved at der bliver skrevet " nogen der har prøvet hende". der kan altid findes for og imod. Personligt håber jeg da at folk respektere de GP´er som de besøger og behandler dem godt og det gælder både ved en mindre god og rigtig god oplevelse når man skriver en anmeldelse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1399 Skrevet 11. Oktober Kezz skrev, for 4 timer siden: Det er det bestemt et godt emne at få snakket om, og ja vi skal da skrive/tale ordenligt om hinanden. Men og ja der er et men for sidste da jeg lige kiggede på AL faldt jeg over annoncer der starter med "Sælger min Krop", så der er flere sider til dette nogle bliver fornærmet ved at der bliver skrevet " nogen der har prøvet hende". der kan altid findes for og imod. Personligt håber jeg da at folk respektere de GP´er som de besøger og behandler dem godt og det gælder både ved en mindre god og rigtig god oplevelse når man skriver en anmeldelse. Har du ikke opdaget at der er stor forskel hvad man kalder sig selv - siger om sig selv og så hvad man bryder sig om andre siger. Mange overvægtige siger selv at de er fede, men tro mig, de færreste bryder sig om andre siger det. Man kan godt tale lidt kritisk om sine børn, man man bryder sig ikke om andre gør det. Så ja, pigerne kan godt sige lidt grove ting om sig selv og vi, der køber sex taler pænt om og til dem, som de damer de selvfølgelig også er. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg