SweettieDK 2035 Skrevet 7. Oktober Sabotage er ikke mit ordvalg og kommer ikke til at hænge en enkelt annonce udbyder ud. Har dog været i kommunikation med support og været nødt til, at tilrette min annoncering. Uundgåeligt andre piger i samme situation. Debatten om fravalg af kunder har været vendt mange gange, er det racisme etc. Det har nu taget den drejning, at de fravalgte er så sure at de anmelder “forkerte formuleringer” og med supports egne ord saboterer annoncerne. Dette i et forsøg på, at der ikke står direkte de ikke er velkomne og dermed sikkert føler de nu har krav på at blive lukket ind til sexuelt samvær. Kan kun igen slå en FED streg under, vi vælger selv hvem vi vil være sammen med, ingen er berettiget til eller har krav på noget. Og helt ærligt hvorfor opsøge piger og gennemtvinge besøg steder hvor I er uønsket. Hvorfor risikere at spilde penge på en oplevelse som er garanteret, at blive dårlig, da pigen enten er utryg, eller ganske enkelt ikke tænder på din type. De få ødelægger det igen for de mange. For jeg ser ingen anden vej, end at booking processen bliver ende sværere. Jeg kommer personligt til at spørge mere i dybden om de ting der er vigtige for mig. Hvad enten det står i annoncen eller ej kommer jeg til at vælge til og fra som jeg lyster. Løgn i bookingen som tydeligt afsløres ved ankomst medfører at du kører forgæves. Kan kun opfordre Jer andre piger til at stå lige så stædigt fast på jeres holdninger og ønsker. Hvis jeg skal inkludere ordet så ja det er sabotage at ville bestemme hvordan vi skal formulere vores annoncer, det er sabotage/chikane af udbyderne at de nu skal spilde tid på at henvende sig til mange annoncører for at oplyse om “de nye regler”. Det går imod ytringsfrihed. Men mest af alt saboterer det processen for alle de reelle kunder. De skal nu være endnu mere varsom og formulere sig seriøst, respektfuldt og med alle relevante oplysninger, for at komme gennem nåleøjet. I værste tilfælde bliver endnu flere nødt til at bruge overvågnings kameraer eller vagter i tilfælde at de problematiske kunder kommer helt til døren og skaber ballade. Og til dem der står bag dette nye tiltag. Husk alt sexuelt omgang kræver samtykke. Skriftligt aftale eller ej, penge eller ej. Nej er nej, en pige du møder andre steder kan vise interesse, og fortryde undervejs. Det sekund der er sagt nej og du fortsætter er det overgreb og voldtægt. Som du kan straffes for. Så respekter dog bare vores valg, i min optik er det nemmere det står i annoncen så ingen af os skal spilde tid på kommunikation, i værste fald spildt kørsel og økonomisk tab for en eller begge. Men nogen vil bare være besværlige. Piger stå fast, lad være at overskride jeres egne grænser. Det kommer der intet godt ud af. God dag og go arbejdslyst trods alt. 39 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amira0001 4 Skrevet 7. Oktober True words!! We need to be strong, no one can tell us with who to go or not. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LK12345 130 Skrevet 7. Oktober Så på en annonce side, må man ikke længere skrive at man ikke ønsker besøg fra en bestemt enicitet? Og hvis man gør så bliver annoncen anmeldt? Jamen det skal jo nok øge lysten til at få besøg af den givne enicitet.... Hold kæft hvor er det dumt. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2035 Skrevet 7. Oktober (edited) LK12345 skrev, for 11 minutter siden: Så på en annonce side, må man ikke længere skrive at man ikke ønsker besøg fra en bestemt enicitet? Og hvis man gør så bliver annoncen anmeldt? Jamen det skal jo nok øge lysten til at få besøg af den givne enicitet.... Hold kæft hvor er det dumt. Præcist. De har fundet en eller anden EU regel. Som åbenbart forbyder den slags formuleringer, så annoncesiderne kan komme i problemer hvis de ikke rydder op i det. Så skal man godt nok være krænket og insisterende for at gide lede efter regler som i sidste ende i denne branche ikke ændrer noget. For vi har stadig ret til sige nej. Og ja det mindsker kun lysten. Enkelte etniciteter har jeg konsekvent fravalgt Andre vurderet dem ud fra opførsel, på lige fod med danskere. Men åbnede for noget tid tilbage for kommunikation på engelsk det overvejer jeg da at fjerne igen og helt konsekvent fravælge alle ikke etnisk danske. Men min opblussede irritation skulle nødigt ramme de uskyldige. Så putter det i tænke boks et par dage. I mit tilfælde var det et problem der stod jeg ikke modtog handicappede. Selvom adgangsforholdene er på en måde så de umuligt kan komme ind til mig. Latterligt. Min nye måde at tage forbehold på er blevet godkendt. Redigeret 7. Oktober af SweettieDK 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1411 Skrevet 7. Oktober SweettieDK skrev, for 44 minutter siden: Kan kun igen slå en FED streg under, vi vælger selv hvem vi vil være sammen med, ingen er berettiget til eller har krav på noget. Alle piger i branchen skal have lov til selv at vælge, de kunder de ønsker besøg af, og de skal have lov til at præcisere det i annoncen. Alt andet er spild af tid både for pigen og for kunden! Nogle ønsker ikke besøg af unge mænd under 30, andre ønsker ikke besøg af mænd over 60. Det er helt legitimt at skrive, ligesom det bør være helt legitimt at skrive, at man ikke ønsker besøg af en særlig nationalitet eller hudfarve. Bum! Flere piger er begyndt at ville se et billede af kunden inden aftale. Det er jo netop for at fravælge en særlig kundegruppe - her tænker jeg naturligvis kun på alderskriteriet Kære piger, hold fast i jeres krav! 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hyggefyr26 15 Skrevet 7. Oktober Jeg forstår din holding. (Klar og tydeligt.) jeg har selv oplevet piger der tager imod pengene og gir utrolig dårlig serivce. (Jeg er pæredansk og har dansk enicitet.) jeg synes selv hvis pigen ikke ønsker en når personen kommer ved døren, så skal de være bedre til at afvise kunden frem for at tage imod pengene og give pisse dårlig serivce og være klar og tydelig i deres annoncen at de ønsker kun bestemt enicitet. Hvis kunden vælger at lyve og kommer så vil jeg helt klar mene at i har jeres ret i at afvise ved døren. For jeg har enkel gang oplevet pigen vælge at tage mig ind, fordi jeg ønskede en del så der var gode penge i det. og så gør hun alt for at jeg skulle komme så hurtigt og smide mig ud af døren, det synes jeg er noget svineri. Derfor skriver jeg aldrig mine ønsker på SMS mere, så jeg fortæller altid jeg har ikke helt besluttet mig før jeg kommer frem på det givenen adresse, for så kan hun afvise mig ved døren i uviden hvad hun kunne have tjent på mig. synes selv det skulle ud. nyd det regnful dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2880 Skrevet 7. Oktober Ingen lovgivning går over ens ret til at selv vælge hvem man vil være sammen med sexuelt. Men desværre er der nogle ikke etniske danskere som der ikke respekterer kvinders rettigheder og trækker racisme flaget op fordi at de bliver afvist i annonceteksten, men det er da bedre for den enkelte hurtigt at konkludere at man er uønsket her og find et sted hvor man er velkommen. Er det så også forbud at skrive f.eks at man ikke ønsker besøg af nogle under 30 år eller over 60år? . Det er selvfølgelig ikke alle etniske danskere som der ikke ved hvordan man skal behandle en kvinde med respekt, men der er meget større forekomst blandt ikke etniske danskere. Men konklusion er at de får intet ud af at anmelde en annonce for racisme, de spiller deres tid og chikanerer GP, som derved kun får bekræfte at de har truffet det rigtige valg. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2035 Skrevet 7. Oktober Hyggefyr26 skrev, for 5 minutter siden: være klar og tydelig i deres annoncen at de ønsker kun bestemt enicitet Det er så det vi ikke må mere. Hyggefyr26 skrev, for 6 minutter siden: jeg synes selv hvis pigen ikke ønsker en når personen kommer ved døren, så skal de være bedre til at afvise kunden frem for at tage imod pengene og give pisse dårlig serivce Enig den del bør også blive bedre. Men vi står med det omvendte problem. Folk som udemærket ved de ikke er velkomne. Som nu laver synlig protest i forsøg på at “blive velkomne”, spille uvidende, kunne argumentere det ikke står i annoncen. Fordi DE har fået det fjernet. De ville under alle omstændigheder kun kunne modtage dårlig service for DE er uønsket de fleste steder. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2035 Skrevet 7. Oktober lille_peter skrev, for 6 minutter siden: Er det så også forbud at skrive f.eks at man ikke ønsker besøg af nogle under 30 år eller over 60år? Så vidt vides ikke endnu. Der er ikke nogen som har brokket sig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Robby 29 Skrevet 7. Oktober Selvfølgeligt skal i nydelige arbejdspiger selv bestemme hvem i vil være sammen med. Og man er ikke racist bare fordi man fravælger en bestemt etnisk gruppe mennesker. Det er jo ikke noget at tage fejl af, at mange piger i branchen har havde dårlige opplevelser med specielt mænd fra mellemøsten og afrika. Mænd fra afrika og mellemøsten, har bara ikke samme kultur og respekt for kvinder som vi i vesten. Og uden at skamme nogen til, så tror jeg at i 99,5% af tilfeldene der arbejdspigene bliver ranet, eller sexuelt krænket, så er det af en person med anden etnisk bagrund end scandinavisk/fra vesten. Man kan sgu ikke ignorere problemene. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spaceman99 60 Skrevet 7. Oktober Kan man ikke komme igennem med en positiv formulering a la "Jeg ønsker at mødes med skandinaviske gentlemen" - dermed har man jo ikke direkte fravalgt nogen, men det står alligevel klart at andre vil blive afvist? Man kan tilføje "udelukkende at mødes med" eller tilføje "velformulerede" for derved at signalere at man skal kunne tale dansk...? Dermed har man ikke diskrimineret nogen, og alligevel er det tydeligt hvem der afvises. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2035 Skrevet 7. Oktober (edited) spaceman99 skrev, for 28 minutter siden: Kan man ikke komme igennem med en positiv formulering Det kunne man jo håbe. Men tvivler. Jeg fik at vide det skulle være neutralt. Ham som henvendte sig til mig foreslog. “Jeg vælger selv hvem vil have besøg af ud fra hvem jeg er tryg ved”. Så stadig en formulering der tillader, alle at skrive og spilde vores tid. Og vores opgave at få gennemskuet hvem som skal ha nej. Jeg havde faktisk ikke engang nævnt noget om fravalg at etnicitet. Kun skrevet de skulle kunne kommunikere på dansk eller engelsk. Som alle kan lære hvis de vil. Den del har jeg så bare puttet i beskrivelsen af mig selv. At jeg kommunikerer på… Og mht til handicap som også er en persongruppe der ikke som helhed må fravælges. Så har jeg bare “tørt” oplyst der er trapper. Kort og konkret. Redigeret 7. Oktober af SweettieDK 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ses-Horsens 15 Skrevet 7. Oktober Hvad så med, når pigerne sortere overvægtige eller handicappede fra.. Om de gør det i annoncen eller i en samtale eller i en SMS. Eller ved døren.. Det ulovligt alligevel. Slut. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2035 Skrevet 7. Oktober (edited) Ses-Horsens skrev, for 21 minutter siden: Hvad så med, når pigerne sortere overvægtige eller handicappede fra.. Om de gør det i annoncen eller i en samtale eller i en SMS. Eller ved døren.. Det ulovligt alligevel. Slut. Nej det er det ikke. Det ulovlige her er hvordan man formulerer sig i offentlig forum. Altså i annonceringen. Vi må også gerne stadig fravælge udlændinge pr sms, samtale, i døren. Det bliver bare mere besværligt nu og helt sikkert flere diskussioner. Og kan så spørge dig direkte. Nu ved jeg ikke om du er handicappet, overvægtig eller begge. Men hvorfor ville du spilde penge på en pige som ikke gider dig. Tager dine penge og giver dig den værste service. Hun har ikke pligt til at servicere dig, nogen krav til kvaliteten andet end hvad hun selv vil lægge navn til. Så hvis du kræver adgang. Spilder du helt frivilligt dine penge. Redigeret 7. Oktober af SweettieDK 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1695 Skrevet 7. Oktober Det giver bare ikke nogen mening, rent praktisk. Det vil alt andet lige, gøre interaktionerne mere ubehagelige, at GP'er nu skal til at afslå ved døren end allerede ved annoncen eller i beskedfasen. Igen nogen virksomheder der ikke forstå at navigere i lovgivningen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2035 Skrevet 7. Oktober ½angel skrev, for 36 minutter siden: eller i beskedfasen Vi må gerne spørge i besked fasen Hvad der foregår i privat snak, styrer vi selv. Men vi ved jo ikke om de lyver. Man kan prøve at afkode hvor gebrokkent sproget er, evt om det ligner Google translate. Men kan også være en ordblind. Og så er der også ballade hvis man kommer til at nedgøre en med udfordringer. Og nu hvor det er blevet mere tydeligt at de, (nogen i hvert fald ved ikke hvor en gruppe der er gået sammen om denne gennemtvingelse af en lov om ordlyd) med alle midler bare vil være “berettiget” til besøg. Så tænker jeg de helt sikkert kommer til at gøre alt hvad de kan for at opnå aftaler. Hvis ikke det var formålet er det jo spild af tid, de sidder og anmelder annoncerne. Så mere grundig sortering i henvendelserne bliver nødvendig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 1023 Skrevet 7. Oktober Må en gp bede om at alle førstegangs henvendelser indeholder en beskrivelse af gæsten (alder, højde, vægt, hårfarve, øjenfarve, etnicitet) og evt et billede af overkroppen? Så ville jeg tro at man kunne sortere i kundekredsen uanset om man som gp tænder tykke, tynde, lyse eller mørke. og så selvfølgelig en afsluttende tekst i annoncen at alle uden denne beskrivelse vil blive ignoreret. Nogen gange læser man annoncer hvor man skal starte med et bestemt ord for at komme i betragtning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bogormen 128 Skrevet 7. Oktober SweettieDK skrev, for 4 timer siden: Vi må gerne spørge i besked fasen Hvad der foregår i privat snak, styrer vi selv. Men vi ved jo ikke om de lyver. Man kan prøve at afkode hvor gebrokkent sproget er, evt om det ligner Google translate. Men kan også være en ordblind. Og så er der også ballade hvis man kommer til at nedgøre en med udfordringer. Og nu hvor det er blevet mere tydeligt at de, (nogen i hvert fald ved ikke hvor en gruppe der er gået sammen om denne gennemtvingelse af en lov om ordlyd) med alle midler bare vil være “berettiget” til besøg. Så tænker jeg de helt sikkert kommer til at gøre alt hvad de kan for at opnå aftaler. Hvis ikke det var formålet er det jo spild af tid, de sidder og anmelder annoncerne. Så mere grundig sortering i henvendelserne bliver nødvendig. Må i ikke skrive i annoncen at etniciteten skal skrives ved kontakt? For så er svesken ligesom på bordet, og ja der kan lyves der, men det kunne der også før. Og når det står i annoncen, så vil de fleste nok kunne regne ud at etniciteten kommer til at betyde noget. Det står bare ikke udpenslet i annoncen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2035 Skrevet 7. Oktober Ses-Horsens skrev, for 3 minutter siden: Tak for dit fine skriv af en forsvarstale. Udtrykte mig generelt.. Kunne aldrig nogensinde kræve noget. Problemet er jo de piger, som efter grundig aftale. Alligevel tager mod penge... Selvom om de alligevel fx ikke vil give blow... Meget kunne jo løses hvis pigerne ikke var så liderlige på den på den forkerte måde altså kun efter penge.. Og blot sagde nej tak i døren. Ingen grund til at lave et problem som, der er en så løsning på. Slut. Nu prøver du da godt nok at give emnet en helt anden vinkel. Slut. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2035 Skrevet 7. Oktober Bogormen skrev, for 17 minutter siden: Må i ikke skrive i annoncen at etniciteten skal skrives ved kontakt? Jo den del er jeg i hvert fald ikke blevet bedt fjerne. Jeg er nok bare frustreret over. Hvor tydeligt det er blevet de ikke accepterer det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1695 Skrevet 7. Oktober SweettieDK skrev, for 5 timer siden: Vi må gerne spørge i besked fasen Hvad der foregår i privat snak, styrer vi selv. Men vi ved jo ikke om de lyver. Man kan prøve at afkode hvor gebrokkent sproget er, evt om det ligner Google translate. Men kan også være en ordblind. Og så er der også ballade hvis man kommer til at nedgøre en med udfordringer. Og nu hvor det er blevet mere tydeligt at de, (nogen i hvert fald ved ikke hvor en gruppe der er gået sammen om denne gennemtvingelse af en lov om ordlyd) med alle midler bare vil være “berettiget” til besøg. Så tænker jeg de helt sikkert kommer til at gøre alt hvad de kan for at opnå aftaler. Hvis ikke det var formålet er det jo spild af tid, de sidder og anmelder annoncerne. Så mere grundig sortering i henvendelserne bliver nødvendig. Ja, I må spørge om alt beskedfasen, men hvis vi skal tage det som en optrapnings-trappe, så er det - nederste trin med mindst konflikt/negativitets potentiale er at kunden allerede i annoncen kan se de ikke skal skrive til en GP pga. hvad hun klart har skrev hun ikke vil have, såsom tatoveringer, piercinger, under eller over en bestemt alder og selvfølgelig race. Der er mindst konflikt da kunden så aldrig kontakter GP'en. - næste trin er beskedfasen, hvor kunden kan føle sig fravalgt, og blive modbydelig på beskeder, når GP'en siger hvorfor hun ikke ønsker ham som kunde - Øverste trin og den med mest konflikt/negativets potentiale er at kunden afvises ved døren, kunden bliver nok sur over at have afsat tid og transport til et nu afbrudt møde, og GP'en har brugt tid og energi på at book tid, gøre sig klar og brugt ressourcer som hun kunne have brugt på en anden kunde, som hun gerne ville lukke ind. Samt at GP'en klart vil være mest udsat i den situation. Det jeg mener er at ved at I ikke får lov til allerede fra start af at meld ud, hvem der skal kontakte jer, vil I skulle sorter dem ud i beskedfasen, for at undgå at afvise dem ved døren. Så er helt enig, det er en dum politik, de vil håndhæve nu. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2035 Skrevet 7. Oktober Hr Lille Niels skrev, 1 time siden: Må en gp bede om at alle førstegangs henvendelser indeholder en beskrivelse af gæsten (alder, højde, vægt, hårfarve, øjenfarve, etnicitet) og evt et billede af overkroppen? Så ville jeg tro at man kunne sortere i kundekredsen uanset om man som gp tænder tykke, tynde, lyse eller mørke. og så selvfølgelig en afsluttende tekst i annoncen at alle uden denne beskrivelse vil blive ignoreret. Nogen gange læser man annoncer hvor man skal starte med et bestemt ord for at komme i betragtning. Rigtig gode forslag. Jeg håber hver enkelt pige finder sin vej i det her. Nu er de mænd der ser det, i hvert fald informeret om booking processen måske bliver endnu mere besværlig. Og kender årsagen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2594 Skrevet 8. Oktober Ingen grund til afsporing. Du bliver ovenikøbet bedt om ikke at afspore tråden og så holder du fast. Så.. ud af denne tråd. Ses-Horsens skrev, for 8 timer siden: Tak for dit fine skriv af en forsvarstale. Udtrykte mig generelt..... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AmmaRose 220 Skrevet 21. Oktober (edited) Men kan jeg ikke bare krever i Annoncen at jeg kan kun taler dansk og østrigsk. Og vi er nødt at kan snakke sammen for vores tid kan blev en succes og for at forebyg misforståelser? Redigeret 21. Oktober af AmmaRose 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2035 Skrevet 21. Oktober AmmaRose skrev, for 2 timer siden: Men kan jeg ikke bare krever i Annoncen at jeg kan kun taler dansk og østrigsk. Og vi er nødt at kan snakke sammen for vores tid kan blev en succes og for at forebyg misforståelser? Jeg har stående nu at jeg kun taler dansk og engelsk. I stedet “de skal kunne”. Så jo det tænker jeg du kan. Den sorterer dog ikke de problematiske etniciteter helt fra da de måske kan de sprog uden at have ændret syn på hvordan man behandler kvinder. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg