½angel 1634 Skrevet 7. Oktober En lille anbefaling til GP’erne og bordellerne. Lær lige at skifte en pakning, jeg har ofte prøvet at stå med en bruser i hånden, der klart mangler et skift og som derfor sprøjter ud ved håndtaget og ikke hvor man gerne vil have det. Kort guide: https://handyhand.dk/vvs-arbejde/sanitet-vvs/pakning-til-bruseslange-003/guide Det er bare et tip, så I også har nogle rene gæster og badeværelset ikke bliver oversprøjtet. Håber I tager imod dette lille råd, med den tanke det er tiltænkt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statler 304 Skrevet 7. Oktober Høhø nu må man jo gå ud fra de flest mænd er "rørlæggere" men ja det dur ikke med utætte pakninger. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2487 Skrevet 7. Oktober Haha, kender godt problemet fra min egen bruser ... Et iskoldt sidelæns sprøjt lige når man tænder .. Det kan sagtens bare være at brusehovedet skal afkalkes ... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1879 Skrevet 7. Oktober Om det er vand eller sæd der sprøjter i en forkert retning eller vel underordnet Nå spøg til side. Alt efter eje/leje forhold kan det altså være udlejers ansvar. Men så må pigerne jo lige kontakte dem og få det fikset. Men ja piger det er heller ikke særligt svært, så kom i hopla og sørg for gummiet er tæt. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statler 304 Skrevet 7. Oktober SweettieDK skrev, for 10 minutter siden: Men ja piger det er heller ikke særligt svært, så kom i hopla og sørg for gummiet er tæt. Meh scary scenario, blev gravid Pga. Utæt pakning I bruseren 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1879 Skrevet 7. Oktober Statler skrev, for 2 minutter siden: Meh scary scenario, blev gravid Pga. Utæt pakning I bruseren Tja nu skal jeg jo ikke afspore for meget. Men mere “må jeg sprøjte på din bryster, ja… ups ramte ansigtet”. Men ja vand er mindre risikofyldt. Kun irriterende 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AmmaRose 150 Skrevet 8. Oktober En så en søde indlæg. Jeg hentyder også nogen gang til de søde gentleman som jeg besøger at det kunne være en fordel at skifte bruseren. Og ved en søde gentleman har jeg allerede haft succes og nydsen var dermed meget højere da vi har stået sammen i badet. Så en godt fungerende brusehoved gøre helt klar en forskel. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2414 Skrevet 14. Oktober Lad være med at afspore tråden Arturo skrev, for 20 timer siden: Hmmm, når GPeren sutter mere stramme læber og mere tunge leg. Bare min 50øre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg