louiselarsen 24 Skrevet 4. Oktober (edited) Ej, hvor bliver man bare træt... Her sidder jeg i en lejlighed i Vejle, og er blevet brændt af intet mindre end 4 mænd indtil videre.. Vi må se om det bliver flere, i løbet af aftenen. Kvinder, er det virkelig normalen? Tænk sig, at man ikke kan lave en aftale, og så i det mindste aflyse, hvis man får kolde fødder. Redigeret 4. Oktober af louiselarsen 2 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1212 Skrevet 4. Oktober Det er desværre normen indtil man lige får sorteret de fleste fra og lært at gennemskue dem. De vil altid være der, men med tiden bliver de færre. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
louiselarsen 24 Skrevet 4. Oktober SiaUngQ skrev, for 12 minutter siden: Det er desværre normen indtil man lige får sorteret de fleste fra og lært at gennemskue dem. De vil altid være der, men med tiden bliver de færre. Synes ellers jeg har været kritisk, men åbenbart ikke nok... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AmmaRose 150 Skrevet 4. Oktober @louiselarsen, @Sommer79 Det er absolut normal, især i starten når man ikke har få sine stamkunder. Da disse mænder ikke kender dig er de ret nervøs på første møde omkring hvad forventer de. Tankerne gå fra ,, er billeder ægte,, hen til ,, venter der en rocker på mig som vil begår røverier ved mig,,. Du må være tålmodig. De som siger fra eller overhovedet ikke dukker op få kun en chance igen ved forudbestilling. Ellers er de black listet. Men at starte op er ekstrem svært. Jeg håber du kommer i det mindste ud ved 0 kroner og ikke ved minus i den første forsøg. Min tilbud om at hjælp står stadigvæk. Jeg har give det ikke uden grund 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ArtigeEmma 4 Skrevet 4. Oktober Åbenbart. Sad med tanker om at oprette samme indlæg, da jeg ikke rigtigt kender til branchen endnu, og var nysgerrig på om det er standarden. Jeg havde min første vagt nogensinde, og var fuldt booket på forhånd til min korte vagt på 5 timer. Af de 4 der bookede en tid, dukkede kun en op. Jeg arbejdede hos Valbypigerne, og med den lokation og en sexmesse i nærheden, så kunne man da have håbet på at se et par "walkins" i stedet, men nej. Jeg håber det blot er fordi "alt begyndelse er svær" 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter 193 Skrevet 4. Oktober louiselarsen skrev, for 1 time siden: Ej, hvor bliver man bare træt... Her sidder jeg i en lejlighed i Vejle, og er blevet brændt af intet mindre end 4 mænd indtil videre.. Vi må se om det bliver flere, i løbet af aftenen. Kvinder, er det virkelig normalen? Tænk sig, at man ikke kan lave en aftale, og så i det mindste aflyse, hvis man får kolde fødder. Ja det sker desværre, jeg har været i branchen et par år og oplever stadig mænd der er useriøse. Men man bliver hurtig til at spotte de useriøse, selvom der stadig kan smutte en igennem nåleøjet. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Taboo 65 Skrevet 4. Oktober (edited) Jeg har desværre også oplevet det samme, men med tiden kommer der nogle faste kunder, som altid møder op eller i det mindste melder afbud, hvis de bliver forhindret. Men hold nu op, hvor er det demotiverende hver gang en mand blot udebliver uden at melde afbud. Det kan sgu nemt tage lysten fra én … særligt, når man blot er GP’er et par gange om måneden håber ikke hele dagen/ aftenen blev spildt på useriøse mænd Redigeret 4. Oktober af Taboo 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alyssaenaya Skrevet 4. Oktober Jeg oplevede det især da jeg startede som sugarbabe. Der er det ekstra frustrerende, for det mere tidskrævende, derfor jeg droppede det og gav GP et forsøg. Synes det er så respektløst overfor andres tid. Og det er ikke til at vide på forhånd, hvem af dem der får kolde fødder. Bare man giver besked. Det tænker jeg er almen god opførsel. Ville aldrig lave en scene ud af at han trak i land. Der skal også være plads til at han også kan fortryde af den ene eller den anden grund. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alyssaenaya Skrevet 4. Oktober Jeg oplevede det især da jeg startede som sugarbabe. Der er det ekstra frustrerende, for det mere tidskrævende, derfor jeg droppede det og gav GP et forsøg. Synes det er så respektløst overfor andres tid. Og det er ikke til at vide på forhånd, hvem af dem der får kolde fødder, eller hvordan man kan screene sig ud af det. Bare man giver besked. Det tænker jeg er almen god opførsel. Ville aldrig lave en scene ud af at han trak i land. Der skal også være plads til at han også fortryde af den ene eller den anden grund. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 527 Skrevet 4. Oktober (edited) Det er desværre helt normalt. Det bliver nemmere med tiden at gennemskue hvem der er seriøs og hvem der sikkert ikke dukker op.. Tjek 180.dk så undgår du måske de værste. Redigeret 4. Oktober af CamillaHusmor 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1879 Skrevet 4. Oktober (edited) CamillaHusmor skrev, for 1 time siden: Tjek 180.dk så undgår du måske de værste. 180 er dsv blevet misbrugt af en pige, med urent mel i posen. Og derfor blevet mega utroværdig. At tjekke der rammer mange uskyldige. Men ja efterhånden som man får dem blokeret. Lærer i noget omfang at skelne, så bliver det mindre. Der er flere typer. De helt useriøse, som blot spilder ens tid, og aldrig har/havde til hensigt at besøge en. De bliver med tiden lette at gennemskue. Dem med “kolde fødder” er sværere. Fordi de er oprigtige, mens de laver bookingen. De mænd som bare er virkelig dårlige til at kommunikere er svære, generthed, nervøsitet, det lille hoved har taget over inden de fik skrevet første besked. De kan være seriøse uden at være i stand til at formulere sammenhængende sætninger. Jeg har nogen hvor jeg er i tvivl, så de får chancen. Hvor jeg enten bliver positivt overrasket, eller bare tænker nå ja ja, det havde jeg lidt forudset. Men håber I nye kommer over de første bump på vejen og får mange gode oplevelser. Redigeret 5. Oktober af SweettieDK 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2417 Skrevet 5. Oktober Tag det i PB Fynbo skrev, for 5 timer siden: Vil du være så sød at sende mig en pb, hvis du vælger at komme forbi Odense. Mvh Fynboen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2417 Skrevet 5. Oktober Jeg har ryddet op i tråden. Den næste der skriver, har forholdt sig til, at det er et debatindlæg henvendt til kvinder. Indlæg fra medfølende mænd og mænd der ønsker at besøg trådstarter har intet at bidrage med i denne tråd. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
louiselarsen 24 Skrevet 5. Oktober Tak for jeres svar damer Det var vildt demotiverende igår, måske jeg bare var ekstra uheldig... Jeg havde heldigvis besøg af et par stykker, som gerne vil komme igen, så måske det er succes nok for den vagt Havde bare ikke lige regnet med at det var SÅ svært at starte op 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 527 Skrevet 5. Oktober SweettieDK skrev, for 6 timer siden: misbrugt af en pige Øv det er træls. Man skal selvfølgelig bruge sin sunde fornuft og selv vurdere hvor reelt anmeldelserne er. Hvis der er 5 der over tid advarer mod den samme, stoler jeg mere på det end en enkelt. Ens mavefornemmelse er god at høre efter 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg