boogieman 17 Skrevet 4. Oktober Mødte Vica for nogle uger siden. I længere tid har jeg kigget på hendes billeder og, trods tidligere møder med danske prostituerede, der huser PG eller SG, som havde stærkt redigerede billeder, så tog jeg afsted alligevel. Jeg synes billederne er til hendes favør. Du ser en kvinde, der ligner en i slut 20'erne og er meget slank. Du møder en kvinde, som er tættere på 40 år, ville jeg gætte.Fortsat i god form, men der er en klart forskel på billeder og realitet. Serviceniveau : upåklageligt. Hun er sød, kysser, stønner, sprøjter osv. Gentagelsesrisiko : 0% https://70210026.dk/vica 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sønderjyde1 6 Skrevet 4. Oktober Øv at billederne ikke er retvisende, havde lige overvejet at besøge hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1234 Skrevet 4. Oktober Jeg er nok tilbøjelig til at erklære mig enig med @boogieman. Besøgte Vica for et års tid siden, hvor hun gav mig en udmærket service, som dog aldrig blev voldsomt frækt. Det var i hvert fald ikke nok til, at jeg har besøgt eller vil besøge hende igen. Men hun er supersød og også ret lækker. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sønderjyde1 6 Skrevet 4. Oktober Men hvordan passer billederne ? Morabito skrev, for 31 minutter siden: Jeg er nok tilbøjelig til at erklære mig enig med @boogieman. Besøgte Vica for et års tid siden, hvor hun gav mig en udmærket service, som dog aldrig blev voldsomt frækt. Det var i hvert fald ikke nok til, at jeg har besøgt eller vil besøge hende igen. Men hun er supersød og også ret lækker. Men hvordan passer billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1234 Skrevet 4. Oktober Sønderjyde1 skrev, for 52 minutter siden: Men hvordan passer billederne ? Men hvordan passer billederne? Dem kan hun sagtens være bekendt - synes faktisk, at de passer ret godt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 466 Skrevet 4. Oktober Huskede du brillerne da du besøgte hende? Jeg har selv oplevet hende til mini gangbang sammen med Nicole Bülow tilbage i april i år. Jeg oplevede hende udsendes mæssigt, som en kvinde som kun gå fra slut 20 til midt 30. Og hvis hun er 39 holder hun sig skønt. Personligt vil jeg gerne opleve hende igen. Hun havde kun pluser i min bog. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
boogieman 17 Skrevet 4. Oktober Jeg synes billederne er misvisende. Punktum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3649 Skrevet 5. Oktober boogieman skrev, for 5 timer siden: Jeg synes billederne er misvisende. Punktum. Jeg synes billederne er retvisende punktum 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1928 Skrevet 5. Oktober boogieman skrev, for 10 timer siden: Jeg synes billederne er misvisende. Men alligevel skriver du i første indslag; boogieman skrev, for 18 timer siden: Jeg synes billederne er til hendes favør. Hvordan skal det forstås?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 628 Skrevet 5. Oktober Jeg mener nu også vica’s billeder viser hende som man møder. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
boogieman 17 Skrevet 5. Oktober Jeg har ikke lyst til at overbevise nogen om noget som helst. Anmelderser er subjektive. Jeg har udelukkende ønsket at besøge Vica pga sprøjteorgasmer - hvilket hun har leveret. Men jeg vil ikke besøge hende igen, fordi jeg synes, at hendes billeder er for redigerede. I hvad angår fanboys og forelskede familiefædre - det er for pinligt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
boogieman 17 Skrevet 5. Oktober Gløden skrev, for 7 timer siden: Men alligevel skriver du i første indslag; Hvordan skal det forstås?? At hun ser meget bedre ud på billederne end i realiteten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2413 Skrevet 7. Oktober ... og nu tilbage på sporet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2413 Skrevet 8. Oktober Jeg HAR allerede sagt tilbage på sporet, @boogieman. Din tråd omhandler Vica - PG. Læs din egen overskrift. Når jeg siger Tilbage på sporet skal du ikke fortsætte. HELLER ikke selv om det er din egen tråd. boogieman skrev, for 15 timer siden: Det går for vidt det her. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marcian 62 Skrevet 8. Oktober Jeg har også besøgt Vica fordi jeg tændte vildt på ideen om sprøjteorgasmer. Og jeg fik i den grad hvad jeg kom for. Hun gav mig sprøjt så jeg var helt rundtosset. Billeder - ja de er til den pæne side og alderen sikkert også. Men hun var sød og gav mig præcist det jeg kom efter og hun gjorde det på den fede måde. Folk er velkomne til at spørge hvis der er nogen der lurer på noget 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg