Hop til indhold
Sarkasme2003

Young sex bomba 7752 hold jer væk

Recommended Posts

Jeg var hos denne kvinde i går i Horsens- spild ikke pengene- jeg fik ingen af de ydelser jeg havde betalt for- desværre- pigen var smuk men virkede trist og jeg havde lyst til at gå efter 2 min- men fik at vide pengene kunne jeg ikke få tilbage- så jeg blev men skulle nok bare være vendt om da jeg stod i døren. Der var ingen gnist i øjnene- hun virkede kold og ligeglad - tænker om hun selv har valgt branchen eller tvunget ud i den? Ingen kemi, gnist eller passion. Hun taler ikke engelsk forstår ikke engelsk- det blev kun til lidt massage hvilket varede i cirka 5 min- så var hun træt- synd for pigen,  jeg overlever nok jeg ikke fik mine 1100 kr tilbage- men hold jer væk hvis i ikke vil blive skuffet- fik ikke den service jeg havde håbet på- dårligste service ever!! Håber hun vælger at stoppe hvis dette er en mulighed for hende??

https://annoncelight.dk/showad/370795

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...