Hop til indhold

Young sex bomba 7752 hold jer væk

Featured Replies

Skrevet

Jeg var hos denne kvinde i går i Horsens- spild ikke pengene- jeg fik ingen af de ydelser jeg havde betalt for- desværre- pigen var smuk men virkede trist og jeg havde lyst til at gå efter 2 min- men fik at vide pengene kunne jeg ikke få tilbage- så jeg blev men skulle nok bare være vendt om da jeg stod i døren. Der var ingen gnist i øjnene- hun virkede kold og ligeglad - tænker om hun selv har valgt branchen eller tvunget ud i den? Ingen kemi, gnist eller passion. Hun taler ikke engelsk forstår ikke engelsk- det blev kun til lidt massage hvilket varede i cirka 5 min- så var hun træt- synd for pigen,  jeg overlever nok jeg ikke fik mine 1100 kr tilbage- men hold jer væk hvis i ikke vil blive skuffet- fik ikke den service jeg havde håbet på- dårligste service ever!! Håber hun vælger at stoppe hvis dette er en mulighed for hende??

https://annoncelight.dk/showad/370795

Skrevet

Ja super trist virker til hun er handlet - er der ikke frivilligt  Hvis du har mistanke om, at en kvinde er udsat for menneskehandel (trafficking), skal du kontakte Center mod Menneskehandel (CMM) på telefon 7020 2550 for at få hjælp og rådgivning, eller du kan tip politiet direkte for at anmelde mistanken

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.