Hop til indhold
snois

fotografering

Recommended Posts

I forbindelse med en foto opgave, søger jeg en pige der er glad for sit job og ikke står til regnskab for andre end sig selv... Du skal have et rum hvor vi kan sidde og snakke lidt om dig og dit job mens jeg ind i mellem skyder nogle billeder af dig.

Vi taler på ingen måde om sex eller sexede billeder, men mere om et behind the scene foto shoot. Du får selvfølgelig tid til at passe dit job mens jeg venter bagved. Som tak får du kopier af billederne. Jeg er lidt i tidspres, så helst kun henvendelser syd for århus og fyn og INDEN onsdag den 23/4-14

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg kunne måske bedre forstå henvendelsen, hvis intet kendskab havde til branchen. Så ville du måske ikke have tænkt specielt meget over, hvor meget de enkelte piger værner om deres anonymitet, privatliv.........og i høj grad deres billeder.

Men et hurtigt tjek, viser jo at du har erfaring med købesex, så.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne da også lide at vide, hvad de billeder nøjagtigt skulle bruges til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ro på gutter, hvorfor fare sådan op i blækhuset. Det er vel bare en eller anden simpel foto-opgave OP har fået, som han nu tænker at nogle kan være behjælpelige med. Hvorfor så AGGRESSIV?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ro på gutter, hvorfor fare sådan op i blækhuset. Det er vel bare en eller anden simpel foto-opgave OP har fået, som han nu tænker at nogle kan være behjælpelige med. Hvorfor så AGGRESSIV?

Jeg synes egentlig ikke, at jeg er aggressiv, fordi jeg spørger om, hvad billederne skal bruges til.

Der kommer et indlæg, der på flere punkter er uklart, og så er det vel naturligt, at man spørger lidt nærmere til det?

Og nej, West, jeg har ikke tænkt at melde mig. For det første spurgte jeg af nysgerrighed, og for det andet kan jeg ikke løbe fra, at jeg er af hankøn.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes egentlig ikke, at jeg er aggressiv, fordi jeg spørger om, hvad billederne skal bruges til.

Der kommer et indlæg, der på flere punkter er uklart, og så er det vel naturligt, at man spørger lidt nærmere til det?

Og nej, West, jeg har ikke tænkt at melde mig. For det første spurgte jeg af nysgerrighed, og for det andet kan jeg ikke løbe fra, at jeg er af hankøn.

det kunne måske være at der var nogle af de kvindelige beboer på plejehjemmet ville stille op :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

det kunne måske være at der var nogle af de kvindelige beboer på plejehjemmet ville stille op :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

Jow da, der er et par med flashertendenser, men jeg har på fornemmelsen, at trådstarter søger noget, der ikke overstiger 95 år :-P :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Overvejer du at melde dig?

Nu er det vel svært for BX at melde sig eftersom 'snois' søger en pige syd for Århus eller på Fyn, så måske en ide bare at bruge 5 sekunder på at læse lidt om hvad der egentlig står i det oprindelioge oplæg :eek:  fremfor bare at forsøge på at være 'morsom'.

Men desværre typisk at den slags forespørgsler lynhurtigt køres af sporet, og i øvrigt måske heller ikke den bedste ide at placere den under 'Generel debat', der findes jo stadig en stribe af relevante efterlysningsboards samt  'Hyggesnak', så hvad med at være lidt konstruktiv og henvise til et relevant board, måske via en 'anmeldelse' til Admin/Mods, så den kan blive flyttet..

Lidt trættende med strenge som denne, og ved man jo desværre først efter at ha' læst den. :cool:  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold nu kæft hvor er folk da fulde af fordomme og latterliggørelse!

Jeg kan godt høre at det ikke er herinde at jeg kommer til du finde pigen til min opgave.

Jeg er udemærket klar over at pigerne gerne til være anonyme og være om deres privatliv. Men billederne vil ikke blive offentliggjort og pigen skal have en gjort det klart med hendes nærmeste familie om hvad hun laver... Og ja de piger findes! Jeg vil selvfølgelig have en mere uddybende samtale med pigen inden hun evt ville sige god for at jeg kom.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Desuden kan det da være totalt ligemeget hvad jeg har købt eller ikke har købt... En ting er squ da at splitte det professionelle og fra fornøjelserne. Men det lyder til at jeg åbenbart er en af de få herinde der kan det!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du skal tages seriøst må du nok uddybe, hvad de billeder skal bruges til. Du har fået en opgave og billederne skal ikke offentliggøres, hvordan hænger det sammen? Hvis de ikke offentliggøres er det vel også underordnet, om hun har meldt ud overfor familien?

Jeg kan naturligvis kun svare for mig selv, men hos mig koster det penge, at få lov til at tage billeder, og det foregår ikke i baglokalet. Hvor jeg heller ikke har fremmede mænd til at sidde og lytte, mens jeg har gæster ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Liv. Det er helt fint at du har det på den måde og jeg har egentligt ikke lyst til at uddybe det mere end at der kommer til at være 5 mennesker der kommer til at bedømme billederne. Så derfor er der en mulighed for at pigen kan blive genkendt... Men det er helt fair at du har det sådan. Jeg tager en chance med dette opslag og hvis det ikke lykkes, så har jeg da en plan b

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Hvis du skal tages seriøst må du nok uddybe, hvad de billeder skal bruges til. Du har fået en opgave og billederne skal ikke offentliggøres, hvordan hænger det sammen? Hvis de ikke offentliggøres er det vel også underordnet, om hun har meldt ud overfor familien?

Jeg kan naturligvis kun svare for mig selv, men hos mig koster det penge, at få lov til at tage billeder, og det foregår ikke i baglokalet. Hvor jeg heller ikke har fremmede mænd til at sidde og lytte, mens jeg har gæster :wink:

Så så, Liv. Du får jo en kopi af billederne som tak. Hvad mere kan man forlange  :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Jeg kan godt høre at det ikke er herinde at jeg kommer til du finde pigen til min opgave.

Jeg er udemærket klar over at pigerne gerne til være anonyme og være om deres privatliv. Men billederne vil ikke blive offentliggjort og pigen skal have en gjort det klart med hendes nærmeste familie om hvad hun laver... Og ja de piger findes! Jeg vil selvfølgelig have en mere uddybende samtale med pigen inden hun evt ville sige god for at jeg kom.

Curlingbarn much?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forventer du virkelig at blive taget alvorligt når du ikke fortæller noget som helst om hvem du er eller hvad det handler om - ud over at det er en "opgave". Dit indlæg lugter af alt andet end seriøsitet.

Redigeret af Vagn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Deputy

Det er helt iorden at forholde sig kritisk til en efterlysning, men jeg vil godt opfordre alle til at holde en ordentlig tone

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tillad mig at illustrere hvor langt ude dit opslag er.... i hvad der forhåbentlig betragtes som en ordentlig tone...

så kan du bruge det til fremtidig reference i tilfælde af du en anden gang kunne foranlediges til at spørge voksne mennesker om hjælp til din uddannelse...

dit opslag bærer hovedrystende stort præg af at du ikke har gjort nogen som helst form for research... for hvis du havde - så gav nedenstående nok lidt mere mening for dig....

vi tager det step by step

I forbindelse med en foto opgave, søger jeg en pige der er glad for sit job

fair nok - det gælder alle de lyserøde herinde... for dem der har overskud nok til at være herinde - det er dem der rent faktisk har mere end 2 brikker at rykke med OG som gerne vil give deres bidrag til saglige debatter om deres job....

det gør man kun hvis man kan lide det man laver og måske endda er stolt af det.... du er i det mindste gået rigtigt, men der stopper successen også

og ikke står til regnskab for andre end sig selv...

DER hopper kæden af fordi: for det er så ekstremt personligt for den enkelte om der er andre der ved noget om dem eller ej - så det falder ind under kategorien "hvad fanden rager det dig????"

det er så her du skulle have vist AT du havde gjort din research og FORLODS fortalt hvorfor det overhovedet har betydning. Så var du måske blevet taget seriøst.

Jeg er en af dem der ikke har fortalt det til den ydre familie - og jeg har gudskelov hverken mand mere eller børn endnu der kan komplicere tingene ifht min "hobby" men det er absolut ikke noget jeg har lyst til at diskutere med en vildt fremmed... get real!!

Du skal have et rum hvor vi kan sidde og snakke lidt om dig og dit job mens jeg ind i mellem skyder nogle billeder af dig.

Det er så der du fremstår som fuldstændig uden jordforbindelse.... som en skrev...curling barn..

Du disker op med krav til hende der skal gøre dig en tjeneste...hvor uforskammet kan du blive?? Der er en der skal gøre dig en tjeneste og så tillader du dig dælme at stille krav?? og igen - ingen forklaring på hvorfor

Det eneste der popper op i hovedet på mig som lyserød når jeg læser det der er: en pikspiller der vil sidde og hive i banditten mens han kan høre hvad der foregår, skyde foto af en pige der lige har fået pik og udfritte mig om gæsten havde en stor pik..

fy for den lede... ærlig talt

det kan da godt være det ikke var sådan tænkt.... men så havde det været en god ide at skære det ud i pap.... det har jeg virkelig selv lært på den hårde måde... man tager ikke for givet at folk herinde tænker positivt !!!

hvis du havde en brøkdel seriøsitet, så havde du fortalt hvad der skulle snakkes om, hvad billederne skulle illustrere, at du naturligvis ville respektere pigens privatliv, at du kun ville snakke om gæsten med pigens tilladelse ect ect ect....

hele den citerede sætning gjorde mig fysisk utilpas....den var bare så langt ud over hvad der er ok

Vi taler på ingen måde om sex eller sexede billeder, men mere om et behind the scene foto shoot.

Det eneste jeg tænker nu - efter alt det ovenstående er... yeah right!!! du har dog trods alt spottet at hvis tjenesten også skal indeholde sex eller billeder af det, så skal du til lommerne... så det har du klogeligt givet køb på..

Alene det at du skriver det der giver et udtalt useriøst billede af en med attituden "går den så går den" - og at du trods alt ved der er grænser for hvor meget man kan presse citronen...

Du får selvfølgelig tid til at passe dit job mens jeg venter bagved. Som tak får du kopier af billederne. Jeg er lidt i tidspres, så helst kun henvendelser syd for århus og fyn og INDEN onsdag den 23/4-14

nej tænk - får vi lov at passe vores job mens vi gør dig tjenesten...

Jeg aner ikke hvordan dit oplæg til den her opgave ser ud, men hvis du tror du kan behandle voksne kvinder på den der fuldstændig arrogante og krævende facon og give os intet til gengæld... (hvad i alverden skal vi dog med de billeder??) så må du virkelig tænke dig om en gang til...

jeg forstår godt reaktionerne i den her tråd for du er gået så langt over stregen for hvad der er rimeligt hvad angår krav og indstilling til det menneske du skal arbejde sammen med at det er ganske utænkeligt at du får nogen ja-sigere herinde...

hvis du en anden gang vil have nogen til at gøre dig en tjeneste, så forslår jeg at du tillægger dig en passende ydmyghed, gør din research inden du spørger dumt OG sørger for et incitament til at gøre dig tjenesten der ligger lidt ud over tilfældige billeder der ikke engang værner om vores privatliv

fortsat god påske...

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Liv. Det er helt fint at du har det på den måde og jeg har egentligt ikke lyst til at uddybe det mere end at der kommer til at være 5 mennesker der kommer til at bedømme billederne. Så derfor er der en mulighed for at pigen kan blive genkendt... Men det er helt fair at du har det sådan. Jeg tager en chance med dette opslag og hvis det ikke lykkes, så har jeg da en plan b

Du har ikke lyst til at uddybe, hvad det går ud på og hvorfor de billeder overhovedet skal laves? Så får du nok svært ved at finde en pige, der er med på ideen, men ok, det gjorde du nok uanset, de færreste piger vil have mænd i baglokalet, det siger sig selv ;-) Eller arbejde gratis for den sags skyld ;-) Redigeret af Liv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Synes der bliver overreageret en smule på trådstarters indlæg. Tror ikke han havde forventet seriøs tilbagemelding direkte på boardet, nok mere i form af PB, hvor der er mulighed for uddybning mv, hvis der er interesse. Kommer der ingen PB fra lyserøde, så er det vel blot et udtryk for, at ingen er interesseret og det er så det.

Men der er tilsyneladende nogle, der absolut, skal op i det røde felt og sable en eller anden ned, når nu chancen byder sig, også selvom det er totalt uden berettigelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...