Mister nysgerrig 11 Skrevet 2. Oktober En GP beder mig om at betale med et “paysafecard” - andre der har oplevet det? Og hvorfor bruger man sådan et kort? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1887 Skrevet 2. Oktober Er det ikke typisk svindlere der beder om den betaling? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr 255 Skrevet 2. Oktober Det har været omtalt mange gange før. paysafe bliver som regel brugt til at snyde folk. Hun vil bede dig om at sende et billede af det, derefter går hun ind på en hjemmeside og tømmer kortet, før du får mulighed for at møde hende, og du bliver derefter blokeret. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 178 Skrevet 2. Oktober @Mister nysgerrig Søg her på siden og du får svaret, bla. her: 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den3.Bukkebruse 128 Skrevet 2. Oktober På annoncelight møder du typisk pige som spørger om dette. Det første de spørger dig om efter du har skrevet HEJ til dem er : WHAT CITY ARE YOU IN? Her kan du med fordel skrive en by i den anden ende af landet end hvor de ifølge annoncen er. De har nemlig sjældent styr på hvor de er, så de skriver bare tilbage en liste med priser til rimelige prise, og hvor sex uden kondom og andre kinky’e ting ofte er muligt. De vil sikkert også prøve at overbevise dig om at de er et bestemt sted, ved at send dig deres lokation på whatsapp. Men her er det godt at vide at der findes apps som kan forfalske den lokation man sender til andre. Hvis du så endelig kommer til den adresse de påstår de er på, vil de skrive at ikke lige kan komme ned at møde dig ved trappen men at du lige skal gå over at købe et Playsafe kort først på den nærmeste tankstation. Så køb ALDRIG et Playsafe card. Man lægger sin røv i klaskehøjde hvis man gør det. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2743 Skrevet 2. Oktober @Mister nysgerrig det kan siges meget kort. Forudbetaling = NEJ TAK Og betale KUN når du står ansigt til ansigt med pigen. Jeg har endnu ikke mødt en ærlig pige som der ikke tager i mod kontanter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 570 Skrevet 2. Oktober It entirely depends. If she says she would like them Instead of cash when you met her. Then it's the exact same thing as cash. If she wants you to send the code then it's a scam. The reason some legitimate girls asks for it is since exchanging currency is getting more and more difficult. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5219 Skrevet 2. Oktober Keaper skrev, for 54 minutter siden: The reason some legitimate girls asks for it is since exchanging currency is getting more and more difficult. I princippet er det en rigtig god grund, som du her anfører. Måske kommer vi til at se mere til det fremover. Jeg har dog en mistanke om, at branchens bagmænd tjener ret godt på at “hjælpe” pigerne med at veksle de danske kroner, pigerne tjener i Danmark, og den indtjening vil de nok gerne beholde. Det er sikkert også derfor, at pigernes ydelser i Euro stort set altid koster mindst det samme som i danske kroner. Var man selvstændig GP med et ønske om at modtage Euro, ville man nok sætte prisen lidt lavere i netop den valuta og dermed gøre det attraktivt for kunderne at afregne på den måde. Men det sker sjældent. Ud fra trådene her på EG at dømme er det i praksis næsten altid scam med paysafecard, sådan som @Den3.Bukkebruse og @frisk fyr skriver. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister nysgerrig 11 Skrevet 4. Oktober Tak for jeres svar - kunne aldrig finde på at betale forud, men det der undrer mig er, at hun vil have jeg køber et kort på den nærliggende tankstation. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5219 Skrevet 4. Oktober Mister nysgerrig skrev, 1 time siden: Tak for jeres svar - kunne aldrig finde på at betale forud, men det der undrer mig er, at hun vil have jeg køber et kort på den nærliggende tankstation. Det vil stå klart for dig, når du melder til pigen, at du har købt kortet. Så får du næste instruktion, sådan som @frisk fyr forklarede tidligere i tråden. Og vupti, så er dine penge væk, og du er blokeret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg