Burrito 26 Skrevet 1. Oktober Syntes jeg har set hende før. Er der nogle der har besøgt hende, kan ikke finde noget om hende umiddelbart. Er det hende på billeder og stemmer billeder i forhold til det man møder op til...hvad med service eller er det et no go. https://annoncelight.dk/showad/437480 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1346 Skrevet 1. Oktober Der er lidt omtale her på annonce nr. 437481 Brugernavn: Annonce12345 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Missj Skrevet 2. Oktober (edited) Modtager faktisk helst ikke mænd herinde fra eroguide. Som heldigvis kun udgør 5 % af mænd der besøger kvinder. Jeg gider ikke denne barnlige kaffeklub. jrg har mange faste gæster, og nogle kan bare ikke lide mig i branchen. De fleste har lidt ondt i numsen over mig. Og rigtig meget er bare sladder fra både mænd og kvinder. Nok fordi jeg tjener rigtig mange penge i branchen, ellers var jeg her ikke. Om man er et match eller ikke sexuelt er jo altid et spørgsmål. men mange ligger alt muligt op omkring mig uden overhovedet at have besøgt mig, de gisner bare alt muligt ud fra hvad de læser. Jeg er en rigtig pæn pige og alt det lort det står om jeg er fed og gammel er en kæmpe løgn. Jeg står snorlige. Jeg afviser rigtig mange mænd som jeg ikke vil have, nok halvdelen der skriver eller ringer, og det får folk til at skrive en masse lort herinde fordi de bliver sure at jeg afviser dem, specielt fordi de spørger om alt muligt uden gummi. Jeg har mange der truer mig med eriguide som jeg afviser. .Jeg finder mig ikke i alt, og det står tydeligt at alt er med kondom i min annonce. Jeg har mange fjender som både de udenlandske piger der sidder her, og deres bagmænd, de hader når jeg sidder her i Støvring, da de ik har en skid at lave. Jeg var her jo nok ikke hvis jeg ikke havde kunder og lavede penge. Husk det. Jeg er altid sød og rar mod folk som er det samme mod mig. Jeg kommer ikke til at skrive mere herinde. Jeg har travlt i butikken Redigeret 2. Oktober af Missj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LK12345 86 Skrevet 2. Oktober Missj skrev, 1 time siden: Modtager faktisk helst ikke mænd herinde fra eroguide. Som heldigvis kun udgør 5 % af mænd der besøger kvinder. Jeg gider ikke denne barnlige kaffeklub. jrg har mange faste gæster, og nogle kan bare ikke lide mig i branchen. De fleste har lidt ondt i numsen over mig. Og rigtig meget er bare sladder fra både mænd og kvinder. Nok fordi jeg tjener rigtig mange penge i branchen, ellers var jeg her ikke. Om man er et match eller ikke sexuelt er jo altid et spørgsmål. men mange ligger alt muligt op omkring mig uden overhovedet at have besøgt mig, de gisner bare alt muligt ud fra hvad de læser. Jeg er en rigtig pæn pige og alt det lort det står om jeg er fed og gammel er en kæmpe løgn. Jeg står snorlige. Jeg afviser rigtig mange mænd som jeg ikke vil have, nok halvdelen der skriver eller ringer, og det får folk til at skrive en masse lort herinde fordi de bliver sure at jeg afviser dem, specielt fordi de spørger om alt muligt uden gummi. Jeg har mange der truer mig med eriguide som jeg afviser. .Jeg finder mig ikke i alt, og det står tydeligt at alt er med kondom i min annonce. Jeg har mange fjender som både de udenlandske piger der sidder her, og deres bagmænd, de hader når jeg sidder her i Støvring, da de ik har en skid at lave. Jeg var her jo nok ikke hvis jeg ikke havde kunder og lavede penge. Husk det. Jeg er altid sød og rar mod folk som er det samme mod mig. Jeg kommer ikke til at skrive mere herinde. Jeg har travlt i butikken Ja du må godt nok have travlt når du sidder og læser med her inde om hvad folk siger om dig, og at du lige nu har tilbud på dine ydelser. Men hyg dig i Støvring, de har en god bager, men ved self ikke om du har tid til det efter alle de opslag du skal læse her inde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Missj Skrevet 2. Oktober (edited) Ja som du kan se har jeg lige oprettet profilen og har også lige sat den til sletning igen. Jeg har heldigvis pauser ind imellem. Men tror du helt ærligt at jeg gider tage herop hvis jeg ikke minimum laver 10000 kr. jeg har udgifter for 3000 ved bare at komme herop. Så man må da være pænt dum hvis man tog til Nordjylland for bare at lave til sine udgifter hver gang. Man må også godt tænke lidt selv. At sætte Tilbuds skilt på, giver altid dobbelt op. Det ved alle som har en forretning. Simpelt business trick. Redigeret 2. Oktober af Missj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1032 Skrevet 2. Oktober Jeg har besøgt hende, hun er bedst ud på billederne, og hendes service lever ikke op til priserne og det hun giver udtryk for. et tamt og kedeligt besøg - vil man komme og tage uden andet er det måske ok - med intet samspil eller leg, men hun går meget op i sig selv - ikke at det er negativt ment, men min oplevelse 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LK12345 86 Skrevet 2. Oktober Missj skrev, for 1 time siden: Ja som du kan se har jeg lige oprettet profilen og har også lige sat den til sletning igen. Jeg har heldigvis pauser ind imellem. Men tror du helt ærligt at jeg gider tage herop hvis jeg ikke minimum laver 10000 kr. jeg har udgifter for 3000 ved bare at komme herop. Så man må da være pænt dum hvis man tog til Nordjylland for bare at lave til sine udgifter hver gang. Man må også godt tænke lidt selv. At sætte Tilbuds skilt på, giver altid dobbelt op. Det ved alle som har en forretning. Simpelt business trick. Et andet simpelt business trick det er, at når man sætter sine priser på tilbud så skal man lige gå over dem. Lige nu kan jeg få en halv time til 800 og en time til 1800. Hvis jeg bestiller to halve timer, så mister du 200kr. Ja beskyldningerne om at du kun tænker på penge, dem lever du da i hvertfald op til. Og du var sidst online for 10 min siden, så din profil er vel ikke helt sat til sletning endnu. Men jaja, jeg besøger nok en af de andre piger på motellet som jo ikke har noget at lave fordi du stjæler alle deres kunder, ved at gøre dig selv til grin på eroguide. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg