Hop til indhold

Dansk Babe Støvring

Featured Replies

Skrevet

Nogle der kender denne skønhed , er i Støvring,   Kan ikke finde nogle anmeldelser Https://annoncelight.dk/showad/437481 

Redigeret af Dorme
Forkert tekst

Skrevet

Nej for hun skifter tit annonce. Hun skulle være piv ringe og ikke værd at bruge penge på. Hun har gået under en del navne. Jeg har læst de fleste anmeldelser på hende. Er sikker på at andre er bedre til at huske de navne du skal søge på.

Skrevet
Per larsen10 skrev, for 3 timer siden:

Nej for hun skifter tit annonce. Hun skulle være piv ringe og ikke værd at bruge penge på. Hun har gået under en del navne. Jeg har læst de fleste anmeldelser på hende. Er sikker på at andre er bedre til at huske de navne du skal søge på.

Det synes jeg nu ikke hun er..  jeg har besøgt hende en enkelt gang og jeg har ikke noget at klage over...

Hun sutter pik og nosser og hun kan osse finde ud af at ride på en pik og jeg gav hende osse en ordentlig omgang pik bagfra 

Skrevet

Har tidligere besøgt denne nu 42-43 årige tidligere Se & Hør pige, husker ik om hun ik også dengang i de start 00 var på side9, men mener hun var i ebladet ligeså.
I hendes unge dage var hun også at finde på Club Erotica og Romantica, mener dengang med kunsternavnet Jennie.

Hun var ved min 2 tidligere besøgt den dårligste oplevelse, kvabset, ugidelig, meget plastik/botox, selvoptaget og egentlig bare mega dårlig bekendtskab.

Billederne på hendes profil er minimum 15 år gamle.

Undskyld jeg er så negativ omkring hende, men har virkelig ikke godt at sige, andet end at hun kun tænker money.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.