Curioso69 23 Skrevet 30. September Normalt vælger jeg ikke de helt unge, men for nogle dage siden gjorde jeg heldigvis en undtagelse. Jeg holder mest af sex med eksotiske mørkhårede modne kvinder. Men da jeg så annoncen for denne spændstige naturlige unge, mørklødede pige, måtte jeg se hende. Vi skrev lidt sammen på engelsk. Hun åbnede døren, allerede praktisk talt nøgen. Hun duftede rigtig godt, inde på værelset begyndte hun at klemme min pik for at byde mig velkommen. Hun har enorme naturlige bryster. Først betalingen på plads, så kærtegnede jeg hele hendes krop og suttede på hendes store mørke brystvorter, de blev hurtigt hårde. Så skubbede hun mig tilbage i sengen og gav mig det blowjob uden gummi, som jeg virkelig havde brug for den dag (og havde betalt ekstra for). Jeg fingerkneppede forsigtigt hendes klitoris og kusse, og den blev hurtigt glat og våd. På med gummiet og jeg følte, at hun virkelig nød, hvordan min pik fyldte hende ud, da hun sænkede sig ned over mig. Derefter i doggy-style trykkede jeg hendes hofte ned og fik fuldt udsyn til hendes røvhul og kussen, som jeg nu kunne støde ned i. Hun modtager ikke anal, selvom jeg forsøgte med ekstra betaling. Jeg nød synet af hendes velformede store røv. Hun nød, da jeg slikkede hendes kusse i en 69'er, hvor hun igen suttede min pik. Jeg sugede på hendes klitoris og mærkede den vokse i min mund. Endelig som afslutning red hun mig, og jeg kom og kom. Jeg har som regel glæde af min høje alder, og at jeg er længe om at sprøjte. Hun havde ikke travlt, men nød at ligge sammen i nogle minutter. Sikke en pige. Hun er stadig i Århus. Jeg fik ikke spurgt, hvor hun er derefter. Jeg tog 45 minutter, jeg burde have valgt en time. Dará - horny young student in Aarhus - 22 years 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 50 Skrevet 30. September Øhh enorme bryster ? Passer billederne så er de ikke enorme i min bog. Faktisk ganske små! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curioso69 23 Skrevet 30. September Ok, dejligt store , naturlige og velformede efter min mening - men “enorme” , der var jeg vist lidt for begejstret..Sorry Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bacchus 24 Skrevet 1. Oktober Er brysterne virkelig ægte? De ser meget silikone-agtige ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curioso69 23 Skrevet 30. Oktober Endelig i Odense. Det bliver så godt med et gensyn om få dage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister_dk 4 Skrevet 2. November Er brysterne virkelig naturlige? De ligner silikone bryster på billederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stone69 81 Skrevet 3. November Mister_dk skrev, den 2.11.2025 at 12:28: Er brysterne virkelig naturlige? De ligner silikone bryster på billederne. På billedet 9 kan man ane et ar nedenfor brystvorten, som kunne antyde der er lagt et implantat ind.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg