MissMelanie 92 Skrevet 27. September Hvor foretrækker folk at komme til gangbangs, hvad er must, og hvad er no go ? overvejer at holde et gangbang i næste uge, men vil lige forhøre mig, om hvad der skal være, og ikke skal være :). På forhånd tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 954 Skrevet 27. September No go for mig er creampie. Der har jeg ikke lyst til at sejle rundt i andres. Helst med analt så pigen kan få i alle huller samtidigt. Vaginalt og analt med kondom, blow helst uden. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2300 45 Skrevet 27. September (edited) Hr Lille Niels skrev, for 20 minutter siden: No go for mig er creampie. Der har jeg ikke lyst til at sejle rundt i andres. Vaginalt og analt med kondom, blow helst uden. Helt enig her! Tænker også på alles helbred- ikke fordi jeg dømmer folk der gør det - jeg gider bare på inden måde Redigeret 27. September af Anders2300 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elskermælk78 178 Skrevet 27. September Ingen masker eller andet der skjuler deltagernes ansigter. Og synes så at det gerne må være grisset med creampies og at man må sprøjte hvor man vil og man evt har lov til at slikke hende ren. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissMelanie 92 Skrevet 27. September Tak for beskeder, creampie er et no go ved mig, da jeg ikke tilbyder uden. men jeg vil undersøge steder, og så kommer der nok en annonce på 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pr1nt 47 Skrevet 27. September Sted er underordnet vil jeg sige. Det kan være privat, i klub eller andet. Foretrækker muligheden for lidt 'extras' til GB event. Det kan være mulighed for anal, DP, to i samme hul, kom i mund eller ansigt eller hvad pigen nu har lyst til. 1,5 time som minimum er bedst, så folk ikke stresser over at komme til. Giver bedre stemning hvis der er tid nok. Og så passer det bedst i arbejdstid, så man enten kan være uheldig at måtte tage en sygedag eller et frækt frokostmøde i byen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pr1nt 47 Skrevet 27. September MissMelanie skrev, for 19 minutter siden: Tak for beskeder, creampie er et no go ved mig, da jeg ikke tilbyder uden. men jeg vil undersøge steder, og så kommer der nok en annonce på Spændende! Giv gerne besked min. 3 dage i forvejen, så man har mulighed for at planlægge efter det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thunder78 51 Skrevet 27. September Goes ;-) Et rimeligt antal deltagere - 5 til 8 mand. Rimelig pris Klare regler ift. hvad du forventer og ønsker samt hvad du ikke vil have Sikker sex - blow uden No go Creampie. Klamme forhold - så som beskidt lokation 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 466 Skrevet 28. September Jeg kan godt savne tidspunkter hvor os normal arbejderne (liderlige) mænd kan deltage. Aften og weekend tider kunne være fedt til en afveksling. Synes oftest diverse GB's bliver lagt i formiddagstimerne på en røvsyg hverdag. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 954 Skrevet 28. September (edited) McLovin skrev, 1 time siden: Redigeret 28. September af Hr Lille Niels Risiko for afsporing, taget i pm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 139 Skrevet 28. September Et ægte gangbang er gummi valgfrit skal kunne mod tage både i mund og fisse glat fisse gerne lange stramme støvler ca 5 mand mulighed pause og efter ene rum med damen. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 627 Skrevet 28. September McLovin skrev, for 7 timer siden: Synes oftest diverse GB's bliver lagt i formiddagstimerne på en røvsyg hverdag. Jeg syntes ny pigerne er gode til at afholde på forskellige tidspunkter, så alle har mulighed. Personligt fortrækker jeg hverdage formiddag eller eftermiddag. Syntes det er op til @MissMelanie at holde når det passer bedst med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deepthroat fan 35 Skrevet 28. September (edited) Der skal være god plads hele vejen rundt om sengen, så vi mænd nemt at komme til dig samtidigt fra alle sider. Og så skal det være gode muligheder for at slukke tørsten og gerne god udluftning eller ikke være varmt. Vi skal nok få varmen. Thumbs up from me to Creampie and airtight. Jeg er sgu ikke så sart. Redigeret 28. September af Deepthroat fan 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1275gt 8 Skrevet 2. Oktober salla123 skrev, den 28.9.2025 at 14:03: Et ægte gangbang er gummi valgfrit skal kunne mod tage både i mund og fisse glat fisse gerne lange stramme støvler ca 5 mand mulighed pause og efter ene rum med damen. Kan kun gi dig ret Anden runde hvor man boller i andres sperm er sku frækt 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 139 Skrevet 18. Oktober 1275gt skrev, den 2.10.2025 at 18:04: Kan kun gi dig ret Anden runde hvor man boller i andres sperm er sku frækt Så hot.. Jeg elsker, når fissen har så meget sperm i sig, at den bliver hvid og skummende. Jeg vil være en af de sidste fyr nyder lyden af en masse klistret sperm og så skal pigen os have pig i munden hele tiden 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1275gt 8 Skrevet 20. Oktober Det samme gælder analt Frækt at trække den ud hvor den er smurt af andres sperm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helge N 82 Skrevet 20. Oktober salla123 skrev, den 18.10.2025 at 20:27: Så hot.. Jeg elsker, når fissen har så meget sperm i sig, at den bliver hvid og skummende. Jeg vil være en af de sidste fyr nyder lyden af en masse klistret sperm og så skal pigen os have pig i munden hele tiden Det er lige mine ord. Masser af sperm i fissen. Til et gang bang med gummi er mit svar: ... og af den grund ER jeg ude ... Helge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg